Carmageddon 5: Carmageddoning غرب حلقه

آن را به عقب با انتقام. دنباله در هوستون ترافیک فقط در آینده نگه دارید. فقط وقتی که شما فکر آن را بی خطر به در

توسط ABDOOSNEWS در 30 خرداد 1399

آن را به عقب با انتقام. دنباله در هوستون ترافیک فقط در آینده نگه دارید. فقط وقتی که شما فکر آن را بی خطر به در اتوبان...

شما ایده را دریافت کنید. ترافیک: این بد است و این آخر هفته از آن می گذرد به بدتر...بسیار بدتر است.

به انجمن خوش آمدید Carmageddon 5: Carmageddoning. مثل این است که زمانی که ما تا به حال یک بیماری همه گیر و تظاهرات اجتماعی و استیضاح و ذخیره کردن از ملخ و قتل اورلئانز همه در همان زمان و پس از آن ما تصمیم به اضافه کردن آزادراه تعطیلی, شما می دانید, برای funsies.

این آخر هفته دو هوستون عمده بزرگراه تعطیل خواهد شد و شما باید آماده برای این است. راستش اگر شما هوشمند شما فقط در خانه بمانند و جلوگیری از جمعیت. اما قضاوت توسط چگونه بسیاری از شما را بدون ماسک و رومینگ در اطراف مانند وجود دارد هیچ چیز مانند یک coronavirus ما در حال حدس زدن شما حداقل نیاز به دانستن این اطلاعات برای جلوگیری از گرفتگی ترافیک برای بقیه از ما که می خواهید برای زنده ماندن به دیدن ما آینده dystopian.

از جمعه شب از طریق پنج شنبه صبح هر دو شرق آزادراه (بین ایالتی 10 شمال وکو خیابان رفتن رو به مشرق فقط در شرق مرکز شهر — آره که بسیاری از شرق و غرب حلقه (حلقه 610 عازم شمال در ریچموند — Galleria, مراقب باشید) تعطیل خواهد شد. آن را حتی بیشتر سرگرم کننده از یک جفت از خطوط و 59 خروج از 610 رفتن جنوبی نیز بسته شود.

ما احساس می کنیم برای مردمی در هوستون سمت شرق و یا کسانی که شاید عنوان برای دریاچه چارلز به انجام برخی از قمار در تازگی افتتاح قمار (از خدا لطفا یک ماسک به عنوان اسلات مرد). گرفتن خارج از مرکز شهر است میخوام ، جراحی خودتان.

اما وجود دارد نمی توان خیلی به رقیب مزخرف ما در این آخر هفته و برای سه سال آینده در کنار یکی از شلوغ ترین امتداد آزادراه در شهرستان. غرب حلقه ادامه خواهد افتضاح تا زمانی که آن را به طور کامل بازسازی اطراف 2023 و حتی پس از آن, آیا کسی فکر می کنم ما می شود که بسیار بهتر است ؟ یک زن و شوهر تعطیلات آخر هفته پشت آن بود و در جنوب غربی اتوبان بسته شده بود در Weslayan. این آخر هفته آن را در غرب حلقه در ریچموند.

شما می تواند سخت و فشرده برای پیدا کردن یک بدتر از بسته شدن از آن, به خصوص با توجه به شما ارسال می شود به فیدر جاده در Westheimer اگر شما یکی از بدشانسی حرومزاده گیر وجود دارد این آخر هفته. بین همه عصبانی آزادراه رانندگان و کسانی که از جان گذشته برای پر پیچ و خم که ایرانیان آن را نمی خواهید به سرگرم کننده است.

ما توصیه می شود در گذشته شما برای جلوگیری از این منطقه در همه هزینه ها اما شما به نظر نمی رسد به گوش. بنابراین ما فقط می گویند موفق باشید و ممکن است شما آن را از منطقه زنده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن