کیپ شورای سرد به پیشنهاد برای چلپ چلوپ پد جدید در Tropicana پارک

بیل اسمیت فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 3:50 PM EDT 21 مه سال 2020کیپ کرال اعضای شورای شهر گوش اما در براب

توسط ABDOOSNEWS در 2 خرداد 1399

کیپ کرال اعضای شورای شهر گوش اما در برابر خواسته های ساکنان شمال غربی کیپ شامل یک splash پد در برنامه های جدید پارک کردن, پیر سوخته فروشگاه جاده ها است.

هیچ تصمیم رسمی می تواند ساخته شده است در جلسه دوشنبه به شورای ملاقات در یک کارگاه جلسه به عنوان یک کمیته از کل. اما به نظر می رسد اعضای راضی شود توسط کارکنان توضیح در مورد اینکه چرا Tropicana پارک است نه نقطه سمت راست برای اولین بار در شهرستان رایگان splash پد — منطقه بازی نقطه چین با پاشش چشمه آب.

اجماع پدید آمده به همراه کارکنان توصیه برای بزرگ چلپ چلوپ پد را شامل می شود در دریاچه مید پارک با کوچکتر تسهیلات در نزدیکی جو Stonis پارک برای جلب رضایت غربی کیپ ساکنان.

دریاچه مید و Tropicana پارک های توسعه یافته خواهد بود با بودجه از $60 میلیون کلی تعهد باند با نام مستعار رفتن پیوند محلی.

شورای بحث از موضوع مصرف بیش از یک ساعت در علاوه بر این به حدود یک ساعت ارزش از بحث در شورای عمومی دوره نظر به عنوان این نشست را باز کرد.

پوشش بیشتر: کیپ کرال ساکنان تصویب 60 میلیون دلار اوراق قرضه رفراندوم برای پارک ها

ساکنان برخی همسو با غربی کیپ ساکنان ارتباط خود را ادامه داد ماه-فشار طولانی برای یک Tropicana چلپ چلوپ پد.

شورای عمومی دوره نظر به طور سنتی یک زمان برای شهروندان را در فرد نظرات در مورد مسائل شهرستان. در طول coronavirus بحران ساکنان اجازه داده شده به نظرات از طریق ایمیل. این شورا پس از آن اجازه داده ویدئو نظرات.

در جلسه روز شنبه طرفداران یک چلپ چلوپ پد در Tropicana پارک ارائه یک سری از ویدئوها شدیدا مرتبط به یک 10 دقیقه ای تولید شده سیاسی تجاری کامل با تکرار نظرات توسط اعضای شورا از جلسات گذشته.

ارائه ویدیو شامل یک تماس برای اضافه کردن چلپ چلوپ پد "را به این محله پارک کوچکترین از همه محله پارک های ساخته شده برای ساکنان به راه رفتن و سوار شدن به."

تصویر بزرگ: Tropicana پارک جنجال مشکلات کیپ کرال قایقرانی باشگاه ساکنان

به علاوه: در مواجهه با منتقدان کیپ کرال شورای طراحی دوباره Tropicana پارک در پرواز

طرفداران اشاره کرد که یک چلپ چلوپ پد گنجانده شد در نمودار برای پارک توزیع شده قبل از سال 2018 همه پرسی مورد تایید پیوند استفاده می شود برای گسترش و توسعه این شهر پارک شبکه.

مایکل Ilczyszyn ارشد آثار عمومی, مدیر توضیح داد که این شهرستان ساخته شده تصمیم گیری در مورد امکانات رفاهی در پارک های شهر بر اساس در بخشی از یک نظرسنجی از ساکنان و چلپ چلوپ پد نمی شد بسیار قرار گرفت.

"شماره 1 چیزی است که ما ساکنان می خواستم که اسکله فعال, آیا boardwalks ماهیگیری در اسکله و سواحل و کانو و کایاک دسترسی و اجاره." Ilczyszyn گفت. "مهم نیست که چه پارک رفتیم به کسانی که در مورد به طور مداوم تبدیل به بالاترین رای-اهل عمل."

بررسی Tropicana پارک ذکر شده دستشویی کانو و کایاک راه اندازی یک ساحل یک پیک نیک منطقه تفرجگاهی و یک پلت فرم مشاهده جلوتر از یک چلپ چلوپ پد.

Ilczyszyn گفت: کارکنان نگران بود که اولین چلپ چلوپ پد خواهد, قرعه کشی جمعیت زیادی از سراسر شهرستان و بهتر مناسب برای بزرگتر پارک.

این شهر انتخاب شده است برای قرار دادن splash پد جدید دریاچه مید پارک در حال توسعه در نزدیکی دل پرادو و Kismet بلوار حتی اگر یک چلپ چلوپ پد بود و بخشی از نمونه هایی از تجهیزات پارک توزیع قبل از پارک پیوند رفراندوم.

"آن است که بیشترین مقدار از پارکینگ تا دریاچه مید حتی اگر آن را در مفهوم اصلی شد محل ما گفت: ما می تواند مناسب که می تواند جای پارکینگ" Ilczyszyn گفت. "بنابراین تا جایی که اولین چلپ چلوپ پد در سیستم برنامه ریزی شده است."

Ilczyszyn گفت: این شهرستان می تواند پس از آن اضافه کردن چلپ چلوپ پد در طول زمان تمرکز بر بزرگتر پارک است که می تواند رسیدگی به جمعیت که از یک منطقه گسترده تر و به تدریج پر کردن در کوچکتر پارک. کوچکتر پارک خواهد در نتیجه نمی تواند در مواجهه با طراحی چلپ چلوپ متقاضیان از سراسر شهر به جم مجتمع و پارکینگ خود را.

دریاچه مید پارک انتظار می رود که حدود 40 هکتار است. Tropicana پارک خواهد بود در حدود 6 هکتار است.

چه در رفتن در آب و هوا؟: تابستان-مانند آب و شیر برای آخر هفته روز یادبود

"یک چلپ چلوپ پد مناسب بهتری در دریاچه مید" عضو جنیفر نلسون گفت. "این باعث می شود حس به من برای قرار دادن آن را در یک محل که بزرگتر است دارای پارکینگ بیشتر و امکانات بیشتر در منطقه است."

اعضای شورای فشرده شهرستان برای اضافه کردن یک چلپ چلوپ پد در جو Stonis پارک واقع در Ceitus پارک وی یک فاصله کوتاه از Tropicana.

شهرستان مدیر جان Szerlag گفت که او انتظار دارد دوباره به این شورا با برنامه ریزی برای یک چلپ چلوپ پد در Stonis پارک و برخی ترفند ها در Tropicana پارک در یک جلسه در ماه ژوئن.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن