کیپ کرال نظامی موزه می تواند از دست دادن خانه خود و جانبازان خدمات آن اجرا می شود وجود دارد

چارلز Runnells فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 7, 2020کیپ کرال نظامی موزه می

توسط ABDOOSNEWS در 18 خرداد 1399

کیپ کرال نظامی موزه می تواند بی خانمان به زودی.

چه اتفاقی می افتد ؟ موسس و مدیر عامل شرکت رالف Santillo هیچ ایده.

"این سوال خوبی است" Santillo می گوید. "ما در حال تلاش برای شکل که برای خودمان."

جنوب غربی فلوریدا نظامی موزه و کتابخانه ساختمان به تازگی در بازار رفت برای $2.1 میلیون و در حال حاضر 11 ساله موزه جایی برای رفتن اگر محل به فروش می رساند.

Santillo و موزه مدیره هیچ گزینه های خوب او اذعان می کند.

آنها لازم نیست که پول برای خرید ساختمان خود و یا به اجاره یک محل به اندازه کافی بزرگ به خانه موزه 32,000 متر مربع از نمایشگاه.

"این غیر ممکن است" Santillo می گوید. "چگونه من شروع به حرکت می کند و کجا می خواهد من آن حرکت می کند ؟

"ما نمی دانیم که چه باید بکنید."

در بالای آن, آن مجموعه ای از آثار نظامی است که بیش از حد بزرگ برای قرار دادن به ذخیره سازی. "چه کسی خواهد پرداخت؟" Santillo می گوید. "ما لازم نیست که این نوع بودجه."

پیچیده همه چیز: موزه بسته مارس 17 با توجه به COVID-19 و نمی دوباره باز تا حدود دو هفته پیش. در ضمن من در آینده از پذیرش و خرید و فروش.

بیشتر: کیپ کرال موزه جانبازان خنک دریافت هدیه از پیمانکاران محلی

در حال حاضر Santillo نمی دانم چه اتفاقی می افتد بعدی.

بدترین سناریو: اگر آنها نمی تواند پیدا کردن یک خانه جدید آنها ممکن است به دور این موزه مجموعه ای کامل از آثار نظامی و یادگاری. مجموعه ای بیش از حد بزرگ است برای کمک به هر یک موزه به احتمال زیاد پس از آن را باید شکسته و پراکنده به بسیاری از مکان های مختلف است.

اما Santillo امید آن را نمی کند به آن می آیند. او را به امید یک معجزه — برخی از عمده کمک کننده یا بانی خیر که می توانید از بین بردن و صرفه جویی در روز. یا برای مردم به اندازه کافی برای اهدا به موزه جاری و آینده جمع آوری اعانه.

که شامل یک جدید GoFundMe کمپین که به دنبال جمع آوری 1 میلیون دلار است. تا کنون آن را تنها به $3,000.

اگر آنها می تواند به افزایش حداقل $500,000, Santillo می گوید آنها می خواهم به احتمال زیاد قادر به تامین مالی از بقیه است.

در غیر این صورت Santillo در خطر از دست دادن این موزه که او و موزه سازمان خیلی سخت کار کرده اند برای ساخت.

"که من میراث" Santillo می گوید. "میراث ما است که موزه و هزاران نفر از جانبازان که آمده اند از طریق وجود آورده و مصنوعات خود را در از زندگی خود را."

هشت سال پیش در این موزه منتقل سابق Sweetbay فروشگاه مواد غذایی در 4820 لئونارد سنت و سپس خریداری ملک با کمک یک شریک کسب و کار در سال 2017. اما در حال حاضر -- با تشکر از اختلاف مالی — آنها تقسیم با که شریک زندگی که در عمل تحت موزه بنیاد نام سابق سرمایه گذاری در امریکا جانبازان بنیاد.

که می خواهد شریک موزه دهندگان به بیش از $13,000 پرداخت وام ماهانه Santillo می گوید. اما آنها می توانند آن را ندارند.

"ما در یک ترشی," او می گوید. "آنها قصد مسدود کردن این ساختمان است. آنها می خواهند ما را به عنوان به زودی به عنوان آنها می توانند ما را."

موزه جذب حدود 24,000 نفر در سال برای هر جانبازان خدمات و یا آن مجموعه ای از خاطرات و نمایش از هر جنگ آمریکا. موزه خانه های مختلف خدمات رایگان برای نظامی محلی جانبازان از جمله مشاوره و کمک در جستجوی کار وام و وعده های غذایی رایگان هر سه شنبه.

"جانبازان ما نیاز بسیار کمک می گوید:" نیک A. ناپولیتانو که نظارت بنیاد جانبازان خدمات. "آنها به اینجا می آیند برای مشاوره و حمل و نقل و سوانح و تمام انواع چیزهای. ... آن را به هر چیزی و همه چیز را کهنه ممکن است نیاز به."

اطلاعات بیشتر در مورد موزه جانبازان: جانبازان به نوبه خود برای غذا کمک در کیپ موزه نظامی

Santillo امیدوار است که این خدمات می تواند همچنان در جای دیگر اگر خود را به ساختمان می شود به فروش می رسد از زیر آنها را.

"ما هنوز کار با جانبازان است که در آن آمده است که درب," او می گوید. "وجود دارد ده ها تن در هر هفته است که در می آیند."

این موزه که در حال حاضر تحت نام جدید سرمایه گذاری در امریکا جانبازان بنیاد-فلوریدا — آغاز شده و در سال 2009 در یک 1,300 فوت مربع فضا است. آن را نگه داشته در حال رشد و نقل مکان به آن زمان فضا در سال 2012.

موزه مهم است Santillo می گوید و از دست دادن آن خواهد بود وحشتناک برای جنوب غربی فلوریدا و جانبازان آن است.

"این نشان دهنده نظامی از سال گذشته 250," Santillo می گوید. "و جامعه خود را.

"منظورم این است که ما باید هزاران نفر از جانبازان که زندگی در این جامعه است که در داخل و خارج از اینجا و آنها ما بستگی دارد برای خدمات است که ما ارائه و همچنین به عنوان یک محل برای آنها آمده است و احساس راحتی و احساس آنها بخشی از آن است.

"آنها در حال آنهایی که به ما کمک کرد تا رشد کند. بدون آنها ما می خواهم هنوز هم می شود در نمای جایی."

اما این موزه بیش از فقط یک پناهگاه محلی برای جانبازان. آن را به یک محل که در آن مردم می توانند یاد بگیرند که در مورد ما نظامی خود فداکاری و جنگ آنها جنگیدند.

"هر مصنوع در اینجا یک داستان بگویید" ناپولیتانو می گوید. "و ما در اینجا به آموزش مردم است."

همین دلیل است که او می خواهم نفرت به دیدن موزه برود.

"من وحشت دارم به شما بگویم حقیقت" ناپولیتانو می گوید. "این امر می تواند فوق العاده ای از دست دادن."

برای اهدا به موزه بازدید gofundme.com/f/disabled-veterans-program. دیگر جمع آوری اعانه اتفاق می افتد در حال حاضر در موزه سایت و همچنین برنامه ریزی برای بعد از این تابستان.

هر اهدا کنندگان عمده و یا حامیان مالی می توانید با رالف Santillo در 239-910-5699 یا ایمیل او را در ralphandrew@embarqmail.com.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موزه و ماموریت خود بازدید swflmm.org.

اتصال با این خبرنگار: چارلز Runnells (Facebook), @charlesrunnells (توییتر) @crunnells1 (Instagram)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن