کیپ کرال بدنسازی صاحب Patty کامینگز شکایت ایالت فلوریدا لی شهرستان بیش از بسته شدن

دیوید Dorsey فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 4:24 PM EDT مارس 15 سال 2020یک اسکودوی کیپ مرجان بدنسازی صاحب ک

توسط ABDOOSNEWS در 27 اردیبهشت 1399

یک اسکودوی کیپ مرجان بدنسازی صاحب که در حال اجرا است برای شورای شهر است شکایت دولت از فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis و لی شهرستان برای بستن کسب و کار خود را بدون ارائه جبران.

Patty کامینگز که متعلق به و عمل Astro-حبس و P2 آموزش شخصی در 324 نیکلاس پارک وی به مدت دو سال استخدام تمپا وکیل جی Lechner. او واصل طرح دعوی در دادگاه روز شنبه در میانه ایالات متحده دادگاه منطقه ای در فورت مایرز.

ورزشگاه ها و مراکز تناسب اندام بسته مارس 20 زمانی که DeSantis با صدور فرمان اجرایی 20-71.

Lee County وکیل ریچارد Wesch گفت: این شهرستان بوده است نه خدمت با طرح دعوی در دادگاه.

"ما اعتقاد داریم که فرماندار و شهرستان عمل کرده اند قانونی و در بهترین منافع ما از تشکیل در پاسخ به COVID-19 pandemic," او گفت:. "شهرستان دفتر دادستان را با شور و نشاط دفاع از شهرستان از منافع در این دادخواهی."

بیشتر: بدنسازی, صاحبان رستوران, مدیر, تی شرت صاحب مغازه شجاع تعطیلی القای امید در طول بیماری همه گیر کوروناویروس

هیچ یک از دفتر والی در پاسخ به یک درخواست برای نظر.

"من یک وطن پرست آمریکایی زن" کامینگز گفت. "من انجام داده ام درست است. من به دنبال قانون است. من دنبال قوانین. من آنچه را که فرماندار خواسته ما را انجام دهد.

"و اکنون من به عنوان یک شهروند وطن پرست دوباره و من نیاز به باز کردن کسب و کار من برای خانواده ام. اگر شما یک کسب و کار و آنها شما تعطیل, آنها قرار است به شما پرداخت برای همه ضرر و زیان خود را. وقتی متوجه شدم که بیکاری سیستم راه اندازی شد و به شکست که فقط وحشتناک است."

طرح دعوی در دادگاه روز قبل از DeSantis جمعه اعلام کرد که مراکز ورزشی و ورزشگاه خواهد بود و مجاز به بازگشایی دوشنبه.

"ما هنوز در حال پر کردن طرح دعوی در دادگاه گفت:" کامینگز که برنامه ای برای باز کردن درب در 8:30 صبح دوشنبه اجتماعی فاصله و مطابق با اصول بهداشتی اقدامات در محل. "کاملا. همه چیز آنها غیر قانونی بود. در برابر قانون اساسی است. همه چیز. و باز کردن آن فقط به نفع ما."

20-صفحه: کت و شلوار مدعی است که DeSantis اجرایی دستور تجاوز به مرزهای قدرت خود را نقض دادرسی بند از 14 متمم قانون اساسی ایالات متحده آمریکا قانون اساسی و ماده یک بخش 29 فلوریدا اساسی است.

"ما با این استدلال که منظور اجرایی که فرماندار به تصویب رسید که مورد نیاز سالن های ورزشی و مراکز تناسب اندام برای نزدیک بود خلاف قانون اساسی" Lechner گفت. "زمانی که فرماندار می گذرد این دستور اجرایی آنها لازم نیست که به زور از قانون است. آنها ایجاد یک جرم است که یک درجه دوم بزه. اما تحت تفکیک قوا تنها قوه مقننه است و این قدرت را به قوانین."

بیشتر: Coronavirus: رژیم صهیونیستی است. DeSantis اعلام کرد 'فاز 1' برنامه ریزی برای بازگشایی فلوریدا. آنچه در آن به معنی

اعلام وضعیت اضطراری اجازه می دهد تا فرماندار را اجرایی سفارشات.

"که معمولا محدود به یک یا دو هفته مثل یک طوفان" Lechner گفت. "این بوده است کشیدن در ماه در حال حاضر. وجود دارد چیزی به نام غیر هیئت دکترین. قوه مقننه نمی تواند نماینده طولانی-اعم از قدرت به قوه مجریه. ما در حال پر کردن یک حرکت به صورت موقت سفارش محدود به اعلام فرمان اجرایی به عنوان خلاف قانون اساسی است."

طرح دعوی در دادگاه گفت: "هیچ اساس منطقی برای محروم کردن ورزشگاه و مرکز تناسب اندام صاحبان و کارکنان از حق کسب می کنند در حالی که تقریبا همه کسب و کارهای دیگر به روی عموم باز مانند Walmarts و مشروب و فروشگاه ها باز باقی می ماند."

On' تسهیلات معمولا کمتر مشتریان در داخل.

بیشتر: کیپ مرجان را Patty کامینگز گسترش بعدی تناسب اندام شوق در Astro-حبس طناب از ارتفاع سیستم

Lechner همچنین با اشاره به "takings بند."

"جایی که دولت طول می کشد کسی اموال آن شخص حق دارد برای جبران فقط" او گفت:. "با بستن این شرکت برای بیش از دو ماه است که تشکیل یک مصرف. به طوری که آنها به عنوان جبران خسارت برای از دست کسب و کار."

کامینگز گفت: او را درک بحران بهداشت و درمان و گرفته اند پادمان به حال او شده است مجاز به باز باقی می ماند.

"اما به این کشور پایین و هیچ پولی به آنها را ذخیره کنید, این اشتباه را," او گفت:. "این کاملا اشتباه است. ماشین پرداخت های تلفن همراه و Wi-Fi خود را وام مسکن برق خود را. همه این چیزها را به پرداخت می شود. تعادل می گذرد به شدت بالا است. ما در حال پرداخت تمام صورت حساب های ما. ما در حال انجام کار درست. اما مثل من گفت: من وکیل به اندازه کافی به اندازه کافی است."

اتصال با این خبرنگار: David دورسی (Facebook), @DavidADorsey (توییتر).



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن