کیپ کرال و فورت مایرز ساکنان آیا شما می دانید شما پلاک است که ثبت شده ؟

Kaitlin Greenockle فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 3:17 PM EDT Jun 26, 2020پلیس در کیپ کرال و فورت مایرز در

توسط ABDOOSNEWS در 7 تیر 1399

پلیس در کیپ کرال و فورت مایرز در حال نگه داشتن یک چشم الکترونیکی در رانندگان شده اند و برای مدتی اما در حال حاضر آنها در حال اضافه کردن و حتی بیشتر دستگاه های ضبط.

به خوانندگان اجازه می دهد پلیس برای کنترل ترافیک برای وسایل نقلیه به سرقت رفته و نقره و کهربا هشدار و افراد می خواستم. حتی به عنوان جدید آزادی های مدنی داد تشکیل پرونده دعاوی از جمله احتمال یک در مقابل مارکو جزیره اگر شورای شهر و رئیس پلیس تصویب طرح های خود را.

این ماه, لی هیئت مدیره شهرستان کمیسیون تایید یک درخواست از پلیس درخواست اجازه برای قرار دادن خودکار پلاک خوان در شهرستان اموال با توجه به Lee County Government متخصص ارتباطات تیم Engstrøm.

بیشتر: جدید آزادی های مدنی هشدار داد مارکو جزیره مورد استفاده از ثابت خوانندگان پلاک

این درخواست به کمیسیون و وزارت حمل و نقل اجازه می دهد تا سازمان به محل دستگاه در مناطق عمومی مانند ترافیک لهستانی.

پلاک خوانندگان نیست دوربین های مدار بسته است که می تواند به تماشای در زمان واقعی است. آنها ضبط تصاویر پلاک و گاهی از وسایل نقلیه گفت: جیسون والاس کیپ مرجان پلیس پلاک خوانندگان مدیر پروژه.

"آنها همان چیزی که تلفات غرفه استفاده برای جمع آوری جریمه," او گفت:.

کیپ کرال اداره پلیس هشت پلاک خوان که به طور دائم ثابت, سه خوانندگان در تریلر علائم و دو خوانندگان در موتر پولیس استاد سرجوخه اد گالو) فیلیپ مولن گفت.

کسانی که به طور دائم ثابت شده است در استفاده از حدود 18 ماه گذشته و آنهایی که بر روی ماشین های پلیس در استفاده شده است برای حداقل 10 سال است.

"ما می توانیم فورا مطلع (از مظنونین' پلاک) یا یک افسر می تواند به سیستم و جستجو" مولن گفت.

اطلاعات خاص مانند عکس ها از صفحات و یا مالک اطلاعات معاف از رکورد های عمومی و بخش های مورد نیاز به حفظ اطلاعات برای یک مقدار مشخصی از زمان تعیین شده توسط آفتاب قانون است.

فلوریدا آفتاب قانون مجموعه ای از قوانین برای تضمین عمومی دسترسی به سوابق سازمان های دولتی در فلوریدا.

مولن گفت: این اطلاعات نگه داشته است و نه در سرورهای داخلی و کسانی که می خواهند به نگاه داده ها باید کاربران مجاز است.

کیپ کرال اداره پلیس شناسایی مکان های با ترافیک بالا برای بیشتر خوانندگان مانند پل ها و تقاطع مهم.

بخش قرار داده و در نامه به کمیسیون, به طوری که آنها همچنان اجازه استفاده از اموال خود را برای خوانندگان در آینده است.

"این است که بسیار مفید و تکنولوژی ما می توانیم انتظار می رود به اضافه کردن چند (پلاک خوان) برای چند سال آینده" والاس گفت.

بیشتر: مارکو جزیره شورای شهر موافقت خود را با صندوق خوانندگان پلاک برای آیووا و Goodland پل

این تاسیسات جدید هستند و در پایان این سال است.

فورت مایرز اداره پلیس دارای سه پلاک همراه خوانندگان و نهایی مکان های جدید فورت مایرز اطلاعات عمومی افسر کریستن Capuzzi گفت.

"این استفاده می شود در تلاش مستمر برای کاهش جرم و جنایت و مورد استفاده در نقره و کهربا هشدار," او گفت:.

در حالی که خوانندگان می تواند کمک به پلیس برای پیدا کردن گم شده و می خواستم برخی ممکن است پیدا کردن ضبط از محل خود نگران کننده است.

در کل مردم باید آگاه باشند از دو قطعه اصلی از اطلاعات از پلیس با توجه به پلاک خوانندگان با توجه به چاد مرلو ارشد وکالت و سیاست مشاوره برای اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا.

آنها باید بدانند چه پلیس می خواهید به استفاده از آنها به طور خاص و چه مدت پلیس را حفظ داده های جمع آوری شده.

هنگامی که استفاده می شود برای تلفن مجموعه یا کهربا و نقره هشدار خوانندگان در حال اسکن و ذخیره اطلاعات. آن استفاده می شود که به طور کلی و در زمانی که پلیس می خواهید برای ضبط و اجرای اطلاعات در برابر یک پایگاه داده است که موجب صرفه جویی در اطلاعات است که با استفاده از می تواند منجر به مسائل مرلو گفت.

بعد می آمد تا که در آن هر فرد درایو و جایی که آنها هستند.

"توانایی خود را به حرکت در اطراف بخش خصوصی است تضعیف" مرلو گفت.

زمانی که پلیس با استفاده از خوانندگان پلاک بدون بحث در مورد هدف خود را برای استفاده در یک محیط عمومی است و دلیلی برای نگرانی است.

قبل از اولین خوانندگان پلاک شد و به طور دائم قرار داده شده توسط کیپ کرال اداره پلیس آنها مورد بحث در جلسات شورای رای دادند و مولن گفت.

"هر گرانت ما اعمال می شود برای آن است که اعمال می شود به LPRs (پلاک خوان) مورد بحث در جلسات شورای و رای دادند. این شورا به تصویب اعطای سپس تایید هزینه های اعطای پول به طوری که برخی از آنها رای داده شده است در چندین بار در یک انجمن عمومی" او گفت:.

2017: ناپل پلیس می خواهید پلاک خوانی دوربین در ورودی و خروجی شهر

فورت مایرز اداره پلیس هم بلافاصله پاسخ به اظهار نظر در مورد اینکه آیا آنها مورد بحث علنی در مورد استفاده از خوانندگان پلاک.

استفاده طولانی مدت و نگهداری داده ها از خوانندگان پلاک غیر قانونی نیست اما مرلو پیشنهاد قوانین باید منتقل شود به طوری که آنها را می توان تنظیم شده است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن