سلول های سرطانی کشته می شود توسط اسید چرب می گوید تحقیقات

منn عمده مطالعه محققان نشان داده اند که یک اسید چرب به نام dihomogamma-لینولنیک اسید یا DGLA می کشتن سلول های

توسط ABDOOSNEWS در 24 تیر 1399

منn عمده مطالعه محققان نشان داده اند که یک اسید چرب به نام dihomogamma-لینولنیک اسید یا DGLA می کشتن سلول های سرطانی انسان.

مطالعه منتشر شده در رشد و نمو سلول یافت می شود که DGLA می تواند القاء ferroptosis در یک مدل حیوانی در انسان واقعی سلول های سرطانی. Ferroptosis یک آهن-وابسته به نوع مرگ سلولی است که کشف شد و در سال های اخیر و تبدیل به یک نقطه کانونی برای تحقیقات بیماری های آن را به عنوان نزدیک به بسیاری از فرآیندهای بیماری.

Follow us on Instagram برای اخبار بیشتر در به روز رسانی از ما!!

"اگر شما می تواند ارائه DGLA دقیقا به یک سلول سرطانی می تواند به ترویج ferroptosis و منجر به تومور سلول مرگ" گفت: مطالعه جنیفر نویسنده وات از دانشگاه ایالتی واشنگتن در ایالات متحده است.

"همچنین فقط دانستن که این چربی باعث ferroptosis نیز ممکن است تحت تاثیر قرار چگونه ما فکر می کنم در مورد شرایط مانند بیماری های کلیوی و neurodegeneration, که در آن ما می خواهیم برای جلوگیری از این نوع مرگ سلولی" وات اضافه شده است.

این تیم تحقیقاتی نشان داد که DGLA است که یک اسید چرب اشباع نشده در مقادیر کوچک در بدن انسان هر چند به ندرت در رژیم غذایی انسان است. در مقایسه با سایر اسیدهای چرب مانند آنهایی که در روغن ماهی DGLA نسبتا understudied. واتس تحقیق در مورد چربی در رژیم غذایی از جمله DGLA برای نزدیک به بیست سال با استفاده از نماتد 'Caenorhabditis elegans' به عنوان یک مدل حیوانی.

Major study finds fatty acid that kills cancer cells
مطالعه منتشر شده در رشد و نمو سلول یافت می شود که DGLA می تواند القاء ferroptosis در یک مدل حیوانی در انسان واقعی سلول های سرطانی. Pixabay

میکروسکوپی کرم C. elegans است که اغلب مورد استفاده در تحقیقات مولکولی به دلیل آن است که شفاف و دانشمندان اجازه می دهد تا به راحتی مطالعه همراه سطح فعالیت در کل حیوانات بیش از آن نسبتا کوتاه عمر.

نتایج جستجو در بر داشت در C. elegans سلول ها نیز اغلب قابل انتقال به سلول های انسان است. تیم تحقیقاتی کشف کرده اند که تغذیه نماتد از یک رژیم غذایی DGLA مملو از باکتری کشته شدن تمام سلول در کرم ها به عنوان سلول های بنیادی که سلولهای زایای.

راه سلول های مرده انجام بسیاری از نشانه های ferroptosis.

همچنین بخوانید: هورمون استرس مربوط به افزایش سطح قند خون در بیماران دیابتی

برای دیدن اگر نتایج را در ترجمه به سلول های انسان وات تیم همکاری با اسکات دیکسون از دانشگاه استنفورد که در حال مطالعه ferroptosis و پتانسیل خود را برای مبارزه با سرطان برای بسیاری از سال است. مصرف آنها چه آموخته بود از نماتد کار محققان نشان داد که DGLA می تواند القاء ferroptosis در سلول های سرطانی انسان.

آنها همچنین دریافتند تعامل با دیگر اسید چرب کلاس به نام اتر چربی است که اثر حفاظتی در برابر DGLA. هنگامی که آنها در زمان اتر چربی سلول های مرده سریع تر در حضور DGLA. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب