لغو تگزاس جمهوریخواه ملاقات با خشم امداد و شانه از گرگ ابوت

هوستون شهردار سیلوستر ترنر تولید قابل پیش بینی میزان داد و بیداد زمانی که او تصمیم به انصراف از حزب جمهوری خوا

توسط ABDOOSNEWS در 20 تیر 1399

هوستون شهردار سیلوستر ترنر تولید قابل پیش بینی میزان داد و بیداد زمانی که او تصمیم به انصراف از حزب جمهوری خواه از ایالت تگزاس کنوانسیون در روز چهارشنبه بعد از ظهر بی باک برنامه از بیش از 6 ، 000 می شود شرکت کنندگان آماده برای فرود بر روی George R. Brown مرکز کنوانسیون در هوستون از جولای 16-18.

در مدت زمانی حزب جمهوری خواه از تگزاس در پاسخ به ترنر تصمیم با طرح دعوی در دادگاه در روز پنج شنبه به دنبال خسارت پولی و اجازه خود را نگه دارید کنوانسیون در هوستون به عنوان برنامه ریزی شده.

اما در یک پنج شنبه شب در مصاحبه با محلی FOX 26 لنگر جاناتان مارتین رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت — که به یاد داشته باشید که قرار بود به یک فرد در ظاهر در دولت در جمع خود راه می رفت tightrope ابراز تاسف در مورد کنوانسیون لغو در حالی که اذعان به شرایط وخیم در هوستون و در سراسر تگزاس با توجه به گسترش چشمگیر از COVID-19.

"این مایه تاسف است که آن را نمی تواند جای" ابوت گفت: قبل از pivoting به وضعیت فعلی این بیماری همه گیر.

"روشن است هنگامی که شما ببینید چه خبر است در هوستون با توجه به تعداد موارد در هوستون بلکه بستری شدن در بیمارستان" ابوت ادامه داد: "و در حال حاضر دانستن است که امروز برای اولین بار بعد, ما تا به حال بیش از 100 مرگ و میر [تگزاس] به دلیل COVID — و جاناتان من باید به شما بگویم من فکر می کنم این اعداد در حال رفتن به نگاه بدتر که ما را به هفته آینده — [که] ما نیاز به مطمئن شوید که جاوا بود مقدار زیادی از تخت بیمارستان موجود در منطقه هوستون."

با وجود وعده از مقامات حزب است که این رویداد خواهد بود امن affair — حتی اگر آنها به طور خاص را انتخاب و به دستور ماسک استفاده توسط شرکت کنندگان — کارشناسان بهداشت عمومی تا به حال تقبیح برنامه ریزی شده در فرد کنوانسیون به عنوان بیش از حد مخاطره آمیز داده نگران گسترش COVID-19 سراسر هوستون در طول چند هفته گذشته.

در پی ترنر تصمیم به هیچ کس بالقوه "superspreader رویداد" آن را به عنوان شرح داده شده توسط دکتر دیوید Persse از هوستون وزارت بهداشت, واکنش میان دولت و رهبران منطقه ای متنوع از پشتیبانی مشتاق خشمگین به اتهام.

در روز پنج شنبه, تگزاس, گزارش شکستن رکورد 105 COVID-19 مرگ و میر. قبل از آن که روز ابوت با صدور یک اعلامیه که تمدید قبلی خود را هدفمند ممنوعیت غیر ضروری عمل جراحی در بیمارستان در هشت شهرستانهای تگزاس به درخواست 105 از دولت 254 استان ها به منظور حفظ فضای بیمارستان برای coronavirus بیماران.

ابوت گفت که از اوایل جمعه شب او تا به حال دیده نشده دولت روحانی در طرح دعوی در دادگاه در برابر ترنر. او همچنین اشاره کرد که او ممکن است باز به کنوانسیون برگزار می شود در مکان های مختلف بعد از مارتین ذکر است که Montgomery County قاضی علامت Keogh علنا دعوت دولت اوباما برای میزبان کنوانسیون فقط در شمال هوستون.

"آنچه که من به پشتیبانی همه همراه است به مطمئن شوید که این است که قادر به انجام در یک راه امن. چیزی که من فکر می کنم در مورد بسیاری از دوره زندگی هر کسی خواهد شد که حضور وجود دارد و سلامت همه حضور دارد" ابوت گفت. "از آنچه که من شنیده ام از رئیس Dickey حزب جمهوری خواه از تگزاس او پروتکل در جایی که اطمینان حاصل شود شیوه های ایمن برای تجمعات و بنابراین من فرض کنیم که آنها آماده برای حرکت به جلو در راه است که می تواند بی خطر برای همه وجود دارد," او به این نتیجه رسیدند.

ابوت همکار جمهوری خواه سرهنگ رژیم صهیونیستی. دن پاتریک در واکنش به ترنر لغو کنوانسیون خیلی بیشتر از زور و اجبار. پاتریک lambasted حرکت در فاکس نیوز سهشنبه شب در تماس تلفنی با شهردار تصمیم به متوقف کردن ایران در جمع "سیاسی هک کار توسط شهردار ترنر."

"شهردار ترنر می تواند لغو آن را یک هفته قبل دو هفته قبل سه هفته پیش. او منتظر می ماند تا کمتر از یک هفته قبل از آن شروع به انصراف از آن را امروز. چیزی جز یک حرکت سیاسی," پاتریک روز چهارشنبه گفت:.

پاتریک دیوانگی بیش لغو است کمی گیج کننده داده می شود که او با صدور بیانیه ای در هفته گذشته گفت: او توافق با 20 نفر از اعضای دولت جمهوریخواه کمیته اجرایی که رای به رفتن به جلو با فرد کنوانسیون با توجه به COVID-19 نگرانی های ایمنی. با وجود پاتریک نذر برای حضور در این کنوانسیون در پایان بیانیه خود در هفته گذشته گزارش شد که هر دو او و ابوت تصمیم گرفته بود تنها به آدرس خواه جمع آوری عملا بودند آن را به رفتن به عنوان برنامه ریزی شده.

در بیانیه صادر شده جمعه شب حزب جمهوری خواه از تگزاس رئیس جیمز دیکی انتقاد ترنر برای تصمیم گیری به نوار کنوانسیون از اقدام levying اتهام که شهردار شد بازی سیاست با این وضعیت.

"شهردار ترنر علنا اعلام کرد قصد خود را برای قطع کنوانسیون روند و disenfranchise جمهوری خواهان در سراسر کشور. شهردار ترنر تغییر در بخش بهداشت و درمان دستورالعمل برای تحمیل الزامات اضافی در حزب جمهوری خواه که او تحمیل نمی کند در دیگر سازمان ها" Dickey گفت.

"شهردار ترنر اهانت به همه خواهان مشهود است با تفرقه و بلاغت او با استفاده از توصیف محافظه کاران و تلاش های ما برای شرکت در روند انتخابات" Dickey ادامه داد.

این اتهامات حزبی طرفداری ساخته شده توسط پاتریک و Dickey شد دقیقا چه ترنر گفت که او نگران را دنبال کنید اگر او بودند به انصراف از کنوانسیون. ترنر اعتراف کرد که ترس خود را از به دنبال او بود سیاسی تصمیم گرفت بخشی از دلیل او dithered برای مدت طولانی در مورد اینکه آیا یا نه به تماس خود را.

"هیچ کس می خواست به این را حتی به نظر می رسد سیاسی" ترنر گفت: در روز شنبه در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کنوانسیون لغو.

دن Crenshaw به شدت محافظه کار خانه در ایالات متحده نماینده از هوستون توییتی شنبه شب که او در واقع پشتیبانی ترنر حرکت به لغو توافق کنوانسیون گریه به دور از خود را متحد ابوت حصار-مسائل و پاتریک خشمگین كردم ،

"این یک محتاطانه حرکت برای بهداشت عمومی" Crenshaw نوشت. "من خوشحالم که شهردار ترنر در نهایت پا در این تماس که همچنین بدان معنی TX عربستان نمی خواهد در قلاب برای یک و نیم میلیون دلار برای لغو رویداد — به عنوان آنها می شده اند اگر خواست آن را لغو کنند."

هوستون بیشتر همکاری رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت باب هاروی رهبر هوستون برتر کسب و کار سازمان حمایت موافقت با Crenshaw که ترنر ساخته شده مناسب تماس بگیرید. GHP قبلا خواسته دولت ایران برای لغو رویداد خود را در منافع بهداشت عمومی.

"ما با تشکر از شهردار سیلوستر ترنر برای گرفتن گام های لازم برای انصراف از هفته آینده در فرد و دولت ایران کنوانسیون" هاروی گفت: در بیانیه ای که در توییتر. "به عنوان یک تعداد زیادی از سازمان ها از جمله ما ابراز داشته اند در روزهای اخیر هوستون به سادگی نمی تواند قبول خطر می آید که با میزبانی یک رویداد داخل سالن برای هزاران نفر از شرکت کنندگان از سراسر تگزاس در زمانی که COVID-19 فزاینده در جامعه است."

البته دولت دموکرات نمی خواهید به دست در گرفتن چند barbs در بعد از پر سر و صدا چند روز برای رقبای خود. Abhi رحمان مدیر ارتباطات برای تگزاس از حزب دموکرات گفت: در یک ایمیل فرستاده بیانیه ای که در نظر ترنر در واقع انجام می دهند دولت اوباما به نفع بزرگ.

"جمهوری خواهان باید ضمن تشکر از شهردار ترنر نه تحت پیگرد او" رحمان نوشت. "جمهوری خواهان خوش شانس هستند که شهردار ترنر مایل به انجام کار درست لغو این کنوانسیون و ذخیره آنها را از خود."

"برگزاری یک فرد کنوانسیون در وسط یک بیماری همه گیر مرده است اشتباه" او ادامه داد. "جمهوری خواهان نیاز به آن را بالا نگه قرارداد خود را در یک محیط امن اجتماعی بعيد و فعالانه مبارزه با بیماری همه گیر کوروناویروس به جای زیر فرماندار ابوت منجر شود و انتظار در حاشیه."

در میان تمام هیاهوی زیر ترنر, بمب, اعلام روز چهارشنبه صدای هریس کانتی قاضی لینا هیدلگو بود جایی برای شنیده می شود. مسلما قابل رویت ترین دموکراتیک رسمی در منطقه هوستون در کنار Turner, Hidalgo به حال عموم وزن در بر ترنر تصمیم که از پنج شنبه شب و نه هیدلگو دفتر مطبوعاتی در پاسخ به یک درخواست برای نظر از هوستون مطبوعات.

شاید او را در ساخت یک انتخاب آگاهانه برای اقامت در خارج از کانون توجه است. پس از همه, Hidalgo شده است مکرر هدف خشم تگزاس محافظه کاران که chafed در تلاش خود را فعالانه مدیریت COVID-19 بحران لازم و در عین حال اقدامات شدید مانند تلاش برای به اجرا درآوردن استفاده از ماسک صورت در عمومی و التماس ساکنان شهرستان به ماندن در خانه به طور داوطلبانه پس از رژیم صهیونیستی است. ابوت در زمان دور توانایی او برای وادار کردن آنها به انجام این کار با جریمه.

که گفت:, Hidalgo, آیا توضیح در MSNBC دوشنبه شب که اگر آن را تا به او, شهرستان هریس می تواند تحت اقامت اجباری-صفحه اصلی سفارش با توجه به دلخراش سنبله در COVID-19 نفر و بستری شدن در بیمارستان در این شهرستان در هفته های اخیر.

و اگر او تا به حال که قدرت هیدلگو گفت: قطعا وجود دارد نمی تواند هر عظیم فرد در حوادث اتفاق می افتد در حیاط خلوت خود.

"من اعتقاد ندارم که ما باید اجازه می دهد در هر گردهمایی که به اندازه" هیدلگو گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن