می Coronavirus گسترش در دوران بارداری به جنین ؟

منt ممکن است, اما به نظر می رسد نسبتا نادر است و دانشمندان فکر می کنم آنها می دانند چرا که است.بسیاری از ویروس

توسط ABDOOSNEWS در 27 تیر 1399

منt ممکن است, اما به نظر می رسد نسبتا نادر است و دانشمندان فکر می کنم آنها می دانند چرا که است.
بسیاری از ویروس ها می تواند به عبور از جفت و آلوده به جنین در داخل رحم و شواهد در حال رشد بوده است که coronavirus گاهی اوقات می تواند بیش از حد.

محققان در ایتالیا مورد مطالعه 31 زنان با COVID-19 که تحویل نوزادان در ماه های مارس و آوریل و یافت نشانه هایی از این ویروس در چند نمونه از خون بند ناف به جفت و در یک مورد شیر مادر است. اما این نوع تست ها می توانید فقط تشخیص بیت از مواد ژنتیکی آن معنا نیست که وجود دارد این است که یک ویروس قادر به ایجاد عفونت در آن مکان.

Follow us on Instagram برای اقامت به روز شده در آخرین اخبار!!

در یک مورد قوی وجود دارد که شواهد نشان می دهد نوزاد به حال این ویروس در هنگام تولد به دلیل نشانه هایی از آن یافت می شد در خون بند ناف و جفت است. در یکی دیگر از نوزاد تا به حال برخی از coronavirus آنتی بادی است که قادر به عبور از جفت به طوری که آنها نمی تواند آمده اند از مادر.

Pregnancy amidst Coronavirus
دانشمندان نشانه هایی از این ویروس در چند نمونه از خون بند ناف به جفت و در یک مورد شیر مادر است. Pixabay

یک گزارش از فرانسه به حتی قوی تر شواهد در رحم, عفونت و نوزاد بسیار بد در هنگام تولد.

در ضمن تحقیقات led توسط موسسه ملی بهداشت می دهد ممکن است دلیل چرا جنین به این بیماری مبتلا هستند بیشتر: سلول های جفت را به ندرت دو ابزار است که coronavirus به طور معمول با استفاده از به دست آوردن ورود. در مقابل آنها یافت می شود مقدار زیادی از آنچه Zika و نوع دیگری از ویروس استفاده کنید.

همچنین بخوانید: سوء استفاده در دوران کودکی می تواند منجر به خطر ابتلا به بیماری قلبی در زنان

اکثر تحقیقات تا کنون شده است در زنانی که در مراحل آخر بارداری زمانی که آنها به این ویروس; تحقیقات بیشتری مورد نیاز است چه اتفاقی می افتد اگر عفونت رخ می دهد در اوایل بارداری است.

توصیه به زنان باردار یکسان باقی می ماند: پوشیدن ماسک در مکان های عمومی, شستن دست ها اغلب و اقامت حداقل 6 فوت دور از دیگران برای جلوگیری از عفونت است. (VOA)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب