کمبریج برای قرار دادن ماسک که در آن دهان خود را به ساکنان رایگان پوشش صورت

توسط adamg در بحباله نکاح در اوردن, 04/29/2020 - 8:13 کمبریج مسئولان شهرستان امروز پاسخ داده می شه منتقد

توسط ABDOOSNEWS در 11 اردیبهشت 1399

کمبریج مسئولان شهرستان امروز پاسخ داده می شه منتقدان که خواستار به می دانم که اگر این شهر که قرار بود به از ماسک در حال حاضر که آن را نیاز مردم را به آنها را می پوشند در اماکن عمومی: بله.

شهردار Sumbul صدیقی اعلام کرد امشب که پلیس داده خواهد شد و هزاران نفر از ماسک برای توزیع به کمبریج ساکنان لطف بزرگ کمک مالی از ماسک از دولت جامعه چینی به ویژه برای Guang معبد بودایی.

ماسک در دسترس خواهد بود از یک تلگراف در خارج از کمبریج مقر پلیس - و همچنین از افسران در داخل و در شهرستان مدرسه-وعده غذایی توزیع شده است. درایو از طریق ماسک وانت سایت خواهد بود در توبین مدرسه ابتدایی و کندی-Longfellow مدرسه ابتدایی 3 تا 5:30 بعد از ظهر از دوشنبه تا جمعه و از ساعت 11 صبح-1 p. m. شنبه-یکشنبه. پلیس موبایل نیز مواجه نگردند با ماسک و افسران گشت ارائه خواهد شد آنها را به مردم آنها را ببینید و در مورد بدون یکی ،

صدیقی متذکر نقاب به تبدیل شدن به چهره-پوشش اوباش و به ترک اجرای به پلیس - برخی از مردم ممکن است یک دلیل معتبر پزشکی برای پوشیدن یک ماسک و نباید به توضیح خود را به هر تحت پوشش دیک و هری.

این شهر را به منظور نیاز به پوشش صورت در تنظیمات عمومی در نظر گرفته شده است برای محافظت از ساکنان ما - و نه مجازات آنها. وجود شواهد روشن است که بسیاری از افرادی که آلوده می شوند هرگز نشان می دهد علائم و ممکن است ناخواسته بود گسترش این ویروس در صورتی که نمی در نظر گرفتن اقدامات پیشگیرانه مانند پوشش چهره خود را. ما ساخته شده است در یک هفته مهلت. پس از این بازه زمانی ما با اداره پلیس را منحصرا تمرکز بر روی آموزش و پرورش برای چند هفته هنگام مواجهه با کسی که بدون پوشش چهره. تمرکز اصلی خود را پس از آن نقطه خواهد بود در آموزش و پرورش است. ما باید همه در کمبریج به این منظور به طور جدی و انجام بهترین خود را به پیروی. پوشش صورت نیست به سادگی در مورد حفاظت از فرد با پوشیدن آن را - آنها در مورد حفاظت از دیگران در جامعه و همه ما باید انجام بخشی از ما.

محله:

رایگان tagging:

آگهی:



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن