Caloosahatchee به آب بیشتر از دریاچه اوکیچوبی به عنوان فصل بارانی روش

امی بنت ویلیامز فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 5:40 PM EDT آوریل 8 سال 2020برای بیش از یک ماه Caloosahatche

توسط ABDOOSNEWS در 20 اردیبهشت 1399

برای بیش از یک ماه Caloosahatchee شده است دچار مشکل پس از U. s. Army Corps of Engineers قطع جریان رودخانه از دریاچه اوکیچوبی در ماه آوریل پس از خشک ترین ماه مارس در ضبط.

اما در حال حاضر با آژانس فدرال انتشار مطلب آب شیرین از دریاچه خلیج مکزیک تشنه شور رودخانه را دریافت کنید برخی از کمک.

سپاه افزایش یافته است که جریان از W. P. فرانکلین قفل و سد در اولگا به Caloosahatchee خور به نرخ متوسط 650 متر مکعب در ثانیه. ماه گذشته آنها می شده است در حدود 450 متر مکعب در ثانیه های کوچک به اندازه کافی برای صدمه زدن به گیاهان و حیوانات است که زندگی می کنند وجود دارد.

سرهنگ اندرو کلی سپاه' جکسون فرمانده منطقه گفت: باران های اخیر بهبود شرایط در سراسر سیستم. "خبر خوب دیگر این است که NOAA فقط صادر شده خود را به روز رسانی یک ماه چشم انداز ممکن است نشان می دهد که احتمال بالاتر از بالاتر از نرمال بارش باران برای بسیاری از ایالت فلوریدا است. به طور معمول فصل مرطوب آغاز می شود و تا اواسط تا اواخر مارس بنابراین ما در یک موقعیت بهتر در حال حاضر قادر به ارائه یک کمی بیشتر آب به Caloosahatchee برای کمک به حفظ مطلوب شرایط شوری در خور."

اگر پیش بینی باران های سنگین پیش بینی شده برای شروع شنبه, تحقق, سپاه ممکن است افزایش جریان پایین رودخانه و شاید حتی سنت لوسی که تا به حال نشده است گرفتن جریان به منظور جلوگیری از جاری شدن سیل.

"پیش بینی بارش بیشتر از ما دیده ایم در حالی که شرایط می تواند به سرعت تغییر در یک رویداد مانند این زمینه گفت:" سرهنگ اندرو کلی جکسون فرمانده منطقه, در بیانیه ای. "ما می خواهیم ذینفعان برای آگاهی از این شرایط بالقوه که ممکن است نیاز به عمل ... ما استراتژی کلی بدون تغییر باقی می ماند در حال حاضر و ما ادامه خواهد داد برای حفظ آب در دریاچه اوکیچوبی."

حدود یک قرن پیش انسان به طور دائم پیوست دریاچه به رودخانه به عنوان بخشی از یک طرح به خشک کردن اطراف زمین و زمین های باتلاقی برای کشاورزی و خانه است. قبل از آن دریاچه آب وارد این رودخانه تنها در طول دوره مرطوب; دو نبودند متصل بقیه سال.

در طول فصل خشک آب باران و sheetflow از رودخانه حوزه آبخيز نگه داشته و آن را همراه با آب تازه است. حتی زمانی که آن را باران آب از منطقه وسیع تالاب به تدریج چشمانداز به رودخانه نگه داشتن آن را هیدراته و خور سالم است.

اما در حال حاضر که بسیاری از مناطق اطراف آن بوده است هموار و خشک است که آهسته و مداوم جریان دیگر اتفاق می افتد و به جای آب از دریاچه ای کمک می کند تا نگه داشتن شوری پایین هنگامی که آن را خشک.

اخبار افزایش یافته بود و تشویق های رودخانه طرفداران که می خواهم تاسف در Caloosahatchee نظر گرفتن فشار خشکسالی "در حالی که هیچ آب دیگر کاربر محدود شده بود در راه هر شکل یا فرم" گفت: Rae ان Wessel منابع طبيعی و سیاست مدیر برای Sanibel-Captiva حفاظت از پایه و اساس. او و Calusa Waterkeeper جان Cassani را به شدت مورد انتقاد قرار سیاستگذاران برای hewing به ایده "به اشتراک گذاشته سختی" که قرار است به حکومت تصمیم گیری در مورد دریاچه و رودخانه است.

به سادگی قرار دادن ایده این است که تمام کسانی که با علاقه در حوزه آبخيز باید شانه اثرات دوران سخت به همان اندازه. اما این اتفاق نمی افتد طرفداران می گویند.

"خور قطعا نیازهای اضافی جریان پس از شوری در فورت مایرز شده است بالاتر از سطح آسیب برای بسیاری از این فصل خشک (اما) من همچنین می خواهم برای دیدن کشاورزی به اشتراک گذاشتن برخی از سختی" Cassani گفت.

هر چند آب دریاچه گاهی اوقات حمل جلبک های مضر به رودخانه سپاه گفت: زمان تصاویر ماهواره ای نشان می دهد متوسط و پايين خطر بلوم جلبکی بالقوه در سواحل شمالی دریاچه اوکیچوبی ،

کلی گفت که سپاه را حفظ و نظارت بر شرایط نزدیک و تنظیم جریان به عنوان مورد نیاز است.

او همچنین وعده داده است که تغییرات در جریان به مصب اعلام خواهد شد ، "ما خوشبین باقی می ماند در مورد ورود به فصل مرطوب در معقول دریاچه سطح و ادامه خواهد داد به تعادل سیستم ارائه اضافی جریان غرب برای کمک به دهانه رودخانه محیط زیست در حالی که در ادامه به دقت نظارت بر شرایط در هماهنگی با شرکای ما در فلوریدای جنوبی مدیریت آب منطقه آنها به عنوان حرکت به جلو با طرح های خود را به صرفه جویی در مصرف آب و کاهش آب تامین نگرانی است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن