کسب و کار در جنوب غربی فلوریدا اقدام به محافظت از کارگران از coronavirus حمله. آیا این کافی است ؟

لورا انگشت و اندرو Wigdor ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا May 9, 2020قطعا کسب و کار به ط

توسط ABDOOSNEWS در 21 فروردین 1399

قطعا کسب و کار به طور معمول در جنوب غربی فلوریدا — و یا در هر نقطه.

به عنوان coronavirus همچنان به گسترش در اینجا و در سراسر کشور, کسب و کار است که باقی می ماند باز در ادامه به اقدامات برای حفاظت از مشتریان و کارکنان از شدت بیماری مسری — از خرده فروشان به Realtors.

بیش از چند هفته گذشته برخی از خرده فروشان بزرگ و کوچک در پا کرده اند تا خود را از تلاش های محافظ در پی COVID-19 از نصب پلکسی گلاس سپر در چک کردن شمارنده برای محدود کردن تعدادی از مشتریان که می تواند فروشگاه را در یک زمان به در نظر گرفتن متوسط از کارکنان با مادون قرمز دماسنج قبل از آنها شروع به تغییر خود را ارسال آنها را به خانه اگر آن را بیش از حد بالا است.

که در بالا از اقدامات اولیه بسیاری از محلی و ملی شرکت ها در زمان از قرار دادن طبقه پایین نوار را تشویق به 6 فوت اجتماعی فاصله و تنظیم ساعت برای کاهش خطر قرار گرفتن در معرض مصرف بیشتر دقیق مراحل را برای حذف و پاکسازی خود را در فروشگاه ها و دفاتر و تجهیزات.

بیشتر کسب و کار را تنها منظقه وانت و یا تحویل. برخی از که مجبور است از طریق دولت سفارشات از جمله یکی از آنها رژیم صهیونیستی است. Ron DeSantis که مورد نیاز تمام رستوران ها در فلوریدا به اتاق ناهارخوری خود را به طور نامحدود هفته پیش.

تحویل مواد غذایی شرکت های مانند Instacart و Postmates و رستوران های فست فود از مک دونالد به مهره های بازی دومینو در حال حاضر ارائه "تماس با ما" تحویل انداختن غذا در درب و محدود کردن تماس بین رانندگان و مشتریان. پس از انتقاد برای انجام نمی دهد به اندازه کافی در میان coronavirus همه گیر DeSantis صادر اجباری اقامت در خانه نظم برای کل ایالت فلوریدا و بسته غیرضروری کسب و کار, شروع در 12:01 صبح جمعه, آوریل 3.

فروشگاه Walmart, Target و Publix ضروری در نظر گرفته شده تا فروشگاه خود را باز باقی می ماند با بسیاری از سیاست های ایمنی در محل که برخی از آنها شده است به تصویب رسید بیش از دو هفته گذشته به عنوان coronavirus بحران گسترده تر و مرگ و میر افزایش یافته است.

آیا این کافی است ؟

کسب و کار است که باقی می ماند باز انجام به اندازه کافی برای جلوگیری از گسترش این بیماری ؟ برخی نمی کنم.

شده اند وجود دارد گزارش های ملی از تعطیل, sickouts و اعتصاب توسط کارگران که خود ادعا کارفرمایان نیست انجام همه چیز آنها می تواند — و باید — برای حفاظت از آنها.

در همین حال برخی از مشتریان سوال که آیا این واقعا امن برای آنها را به خرید مواد غذایی خود را انتخاب کنید تا نسخه دریافت یا تحویل در خانه. که شامل بازنشسته ریک tropical traditions که می خواهد برای دیدن Publix انجام بیشتر برای محافظت از خریداران و کارکنان. او می خواهد برای دیدن بیشتر از آن کارگران با پوشیدن ماسک و دستکش از جمله آن صندوقداران و هر کس دیگری دست زدن به تازه تولید گوشت یا غذاهای دریایی.

جزئیات: Coronavirus همه بد نیست برای کسب و کار در جنوب غربی فلوریدا

روز دوشنبه tropical traditions گفت: او را دریافت و از صندوقدار در Publix چرا که او از پوشیدن دستکش — و او نمی باید یک ماسک یا ساخت و او را مضاعف عصبی است. چنین سیاستی نباید سخت برای اجرای, او گفت:.

"این می تواند انجام شود بسیار به سرعت. یک رئیس جمهور و هیئت مدیره می تواند تصمیم گیری مانند آن. آن را مانند رفتن را از طریق کنگره," او گفت:.

همه tropical traditions گفت: باید در عمل مانند آنها این بیماری برای محافظت از دیگران است. او را به انجام است که با پوشیدن یک ماسک و دستکش و هر زمان که او مغازه ها در فروشگاه.

جزئیات: اپراتورهای هتل دست و پنجه نرم کردن با ضرر و زیان مالی در طول بیماری همه گیر کوروناویروس

"در ذهن من هزینه به آنها (Publix) با توجه به شرایطی خواهد بود حداقل" tropical traditions گفت. "آنها می تواند مقدار زیادی از این پارچه ماسک که نمی خواهد به دور از بهداشت و درمان کارگران ندارند."

Publix تایید کرده است کارکنان باید آزمایش مثبت برای این ویروس در چند استان ها در سراسر فلوریدا از جمله میامی-Dade, مارتین سنت جانز پاینلاس Palm Beach, Duval.

ایمنی یک "اولویت"

در یک ایمیل ماریا Brous مدیر ارتباطات Publix گفت: سلامت و رفاه مشتریان خود و همکاران و جوامع است که شرکت "اولویت است."

"ما عمیقا افتخار چگونه اختصاص داده شده ما همکاران مراقبت از مشتریان ما و هر یک از دیگر از طریق این بی سابقه ای و به چالش کشیدن زمان," او گفت:. "همانطور که ما همچنان به نظارت و دنبال مراکز کنترل بیماری و پیشگیری (CDC) هدایت ما را ساخته اند این تصمیم اجازه می دهد تا همکاران ما گزینه مگر اینکه توسط محلی فرمان به پوشیدن ماسک و دستکش برای مدت این ملی اضطراری است."

Publix ارائه می کنند ماسک و دستکش به همکاران "در حالی که موجودی در دسترس است" Brous گفت.

"موجودی است که در حال حاضر کمیاب و ما پیش بینی آن را به تبدیل شدن به حتی بیشتر محدود در آینده بسیار نزدیک به منابع موجود همچنان محفوظ است برای بهداشت و درمان و پزشکی حرفه ای," او گفت:.

Publix شده است "کاملا متمرکز و فشرده در حال انجام اقدامات حفاظتی" در تمام فروشگاه های خود را پس از مشاوره CDC و محلی و ایالتی سلامت ادارات Brous گفت. آن اقدامات عبارتند از: افزایش مداوم ضد عفونی برنامه با تمرکز بر بالا-سطوح تماس از پین پد به درب یادآوری بصری از 6 پا فاصله از طریق خطوط مشخص شده در ثبت و تنظیم فروشگاه ساعت.

دیگر خرده فروشان بزرگ مانند هدف گرفته اند اقدامات مشابه است.

هفته گذشته هدف اعلام کرد مراحل اضافی برای ترویج ایمنی و اجتماعی فاصله. آن مراحل عبارتند از: ارائه غیر جراحی ماسک صورت و دستکش برای اعضای تیم برای پوشیدن در محل کار و نظارت و محدود کردن زمانی که لازم — تعدادی از مردم در داخل فروشگاه خود را در سراسر کشور.

جزئیات: جنوب غربی فلوریدا فروشگاه های مواد غذایی را در استخدام های جدید, دیدن جمعیت زیادی به عنوان موج تقاضا در میان بیماری همه گیر کوروناویروس

اقدامات اولیه شامل توقف فروش آن از کیسه های قابل استفاده مجدد و درخواست از مشتریان که آنها را در کیسه خود را مواد غذایی و متوقف گرداند و تبادل حداقل به مدت سه هفته.

خارج شده و اعلام کرده است بیشتر فعال اقدامات ایمنی در هفته گذشته بیش از حد از جمله محدود کردن تعدادی از مشتریان است که می تواند در یک فروشگاه در یک بار و اضافه کردن یک راهرو راه برای حفظ مشتریان دورتر از هم جدا.

غول خرده فروش نیز آغاز شده مصرف کارکنان درجه حرارت و ساخت ماسک و دستکش در دسترس کارگران که آنها را می خواهید.

کارگران ابتلا به ویروس

شده اند وجود دارد گزارش های مواد غذایی و خرده فروشی دیگر کارگران بیمار شدن و حتی مرگ — از coronavirus. که شامل دو کارگر از همان منطقه شیکاگو فروشگاه وال مارت که به تازگی از دست داده و زندگی خود را به این بیماری نشان دادن چقدر آسیب پذیر خرده فروشی کارگران به ابتلا به ویروس.

"ما در حال عزاداری در کنار خانواده خود" خارج شده و در بیانیه ای گفت.

به خانه نزدیک تر هدف به تازگی تایید کرد یک کارمند در نارگیل نقطه مرکز در استروئ بود coronavirus. در بیانیه شرکت خرده فروش گفت: "اولویت این است که سلامت و ایمنی از اعضای تیم ما و مهمانان و ما در حال گرفتن یک تعداد مراحل به جلو حرکت کند."

برخی از کسانی که در مرحله ؟

"اول ما ارتباط مستقیم با نهفته عضو تیم است که در قرنطینه و پس از تمام وزارت بهداشت دستورالعمل و ما خواهیم پرداخت و آنها را در حالی که آنها در ترک است. ما نیز به سرعت کار می کرد به تمیز کردن و پاکسازی این فروشگاه است که به توصیه کارشناسان بهداشت عمومی. ما مطلع کل ذخیره تیم و ارائه آنها را با مناسب CDC راهنمایی. ما همچنان به اولین و مهمترین مراقبت از تیم ما و مهمانان" این شرکت اعلام کرد.

با توجه به اداره ايمنی و بهداشت شغلی بسیاری از کارگران آمریکایی به احتمال زیاد تجربه کم یا متوسط در معرض خطر سطوح در کار خود را و یا محل کار سایت, اما این سازمان خواسته است تمام کارفرمایان به در نظر گرفتن چگونه بهترین برای کاهش گسترش COVID-19 و کاهش تاثیر خود را در محل کار. این آخرین ارشاد می تواند به صورت آنلاین در cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/community/guidance-business-response.html.

حمایت كردن

برخی از کسب و کارهای محلی را به دنبال داشته سرب از امکانات ملی در پاسخ خود به این بیماری همه گیر در حالی که همچنین پیدا کردن راه خود را برای مقابله با فاجعه بی سابقه ای.

هفته گذشته وین را در بازار نصب شده از جنس پلکسی گلاس سپر — همچنین به عنوان شناخته شده عطسه سپاه پاسداران — در مقابل ثبات در داخل خود فروشگاه گل سرسبد در مرکز شهر ناپل.

مانند سایر فروشنده های محلی بازار کارکنان در ورودی پاک کردن چرخ دستی های خرید قبل از آنها تبدیل به مشتریان. بیشتر بهداشت ایستگاه های اضافه شده برای مشتریان و کارکنان در سراسر فروشگاه و در سراسر ادارات و تمیز کردن و ضد عفونی روش بوده است افزایش در سراسر هیئت مدیره.

یک بار در هفته ServPro اسپری فروشگاه رسیدن به همه گروه ها و همه گوشه و کنار این ساختمان از کف فروش به دفاتر اداری طبقه بالا. در حالی که گران جف وین, یک افسر شرکت برای وین بازار گفت: آن را موثر در کشتن "99.9 ٪ از باکتری ها و ویروس ها" بنابراین آن را به ارزش سرمایه گذاری به اطمینان این شرکت است که کارکنان خود و مشتریان خود را سالم باقی می ماند.

"در شرایط عادی شرکت انجام آن یک بار در سه ماهه" وین گفت. "این نیست شرایط عادی بنابراین ما تصمیم به انجام آن در هر هفته."

مانند دیگر فروشنده وین را کاهش داده است آن ساعت های عامل برای کاهش قرار گرفتن در معرض ویروس و به کارکنان زمان بیشتری به restock قفسه سمت چپ لخت توسط دست پاچه خریداران.

"آنها مانند خانواده ما" وین گفت: از بازار کارکنان "ما در آنجا ماند در کسب و کار در این مدت طولانی به دلیل کارکنان ما است."

آفتاب Ace سخت افزار دیگری وین خانواده, کسب و کار, گرفته, خود مراحل را برای حفاظت از کارکنان خود و مشتریان از جمله کاهش ساعت کار و افزایش آن تمیز کردن شیوه های گفت: مایکل وین شرکت رئیس جمهور در یک ایمیل.

همانطور که برای کارکنان خود را در وین گفت که او با افتخار از تیم خود توانایی به منبع و ارائه محصولات ضروری از حوله کاغذی به دست عفونی به جامعه محلی و بیمارستان های محلی.

تیم خود را استفاده می شود برای پاسخگویی به جامعه شرایط اضطراری مانند طوفان و در آن بار دیگر "تابیده از طریق این زمان بحران" او گفت:.

"ما در حال تمرین های اجتماعی فاصله در فروشگاه ها با نشانه گذاری در روی زمین علامت تسمه یا طناب برای همکاران ما و همچنین ترویج ما منظقه وانت, خرید آنلاین و تحویل خدمات" وین گفت.

بستن

مانند برخی از کشور بزرگترین خرده فروشان برخی از آنهایی که محلی — تلقی غیر ضروری — بسته خود را به آجر و ملات فروشگاه های قبل از فرماندار موظف به آن است. که شامل چیکو را FAS و ناپل صابون شرکت ، که مقر آن در فورت مایرز.

در 17 مارس چیکو را اعلام کرد آن را خواهد دید تمام فروشگاه های خود را در سراسر ایالات متحده تا 31 مارس یک تاریخ آن را بعد از آن به طور نامحدود.

"مشتریان و همکاران در مرکز هدف ما و هر تصمیم ما را. ما تعهد به انجام کار درست است مهم تر از همیشه در طول این زمان احتمالی گفت:" بانی بروکس خرده مدیر عامل و رئیس جمهور در انتشار اخبار اعلام تعطیلی فروشگاه در ماه گذشته.

خواندن: شما می توانید می گویند میلیاردر? جنوب غربی فلوریدا خانه به 6 از ثروتمندترین مردم جهان را

قبل از اعلام این خرده فروش در حال حاضر گرفته شده بسیاری از مراحل برای محافظت از کارکنان خود ارائه از راه دور کار ترتیبات و پیشرفته پروتکل های ایمنی در مراکز توزیع و دفاتر شرکت های بزرگ.

دیانا Wallin بنیانگذار و مدیر عامل شرکت ناپل صابون شرکت ، گفت: او بسته فروشگاه های سیستماتیک در سه مرحله در سراسر کشور سازندگان: آنهایی که در خطرناکترین مناطق برای اولین بار و آخرین آنهایی که چند هفته پیش.

"بود که برای ایمنی کارکنان ما," او گفت:.

این فروشگاه که "واقعا ما ضربان قلب" اما در حال حاضر همه چیز تغییر کرده است به صورت آنلاین و این شرکت به تصویب رسید جدید سیاست های ایمنی به کارکنان که هنوز کار امن از جمله آنهایی که هل دادن سفارشات آنلاین در فورت مایرز انبار که در حال انجام بهترین خود را به نگه داشتن یک فاصله امن از یک دیگر.

"ما منتشر کرده اند در حدود 90 درصد از نیروی کار ما," Wallin گفت. "اخراج موقت است که واقعا آنچه که ما برای هدف. ما خیلی دوست دارم به همه بازگشت به کار به عنوان به زودی به عنوان آن را با خیال راحت ممکن است."

کار از راه دور

بسیاری از شرکت های محلی مورد نیاز همه و یا بسیاری از کارکنان خود را برای کار از خانه را به محافظت از آنها را از قرار گرفتن در معرض رمان coronavirus. که شامل ناپل مبتنی بر Chomps یک شرکت در حال رشد است که به فروش می رساند سالم نامنظم رونده گوشت گاو چوب.

پیتر Maldonado از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Chomps گفت: او اعمال نفوذ بسیاری از فن آوری برای انجام کارها و اقامت متصل شده از Google Hangouts به زوم.

"ما در حال انجام چت های ویدئویی در هر زمان ممکن است," او گفت:.

که شامل مجازی "ساعت های خوشحال" که در طی آن کارکنان گرفتن با یکدیگر و به اشتراک گذاری بیشتر در مورد آنچه در جریان است در زندگی شخصی خود است.

"برای ما این یک راه برای ما برای انطباق با تغییر و بدون احساس مانند ما واقعا پرش به ضرب و شتم" مالدونادو گفت.

آژانس املاک و مستغلات John R. خواص چوب مستقر در ناپل فرستاده عوامل آن و بیشتر از آن شرکت کارکنان خانه به کار از راه دور هفته پیش. "آنها فقط پاپ در گهگاه" گفت: Phil چوب شرکت رئیس جمهور در یک ایمیل.

عوامل انجام نمی دهد "فرد" باز کردن در خانه با انجام برخی از آنها را عملا به جای او گفت:.

"همانطور که برای نشان دادن خواص اگر خریدار فروشنده و عامل در حال حاضر ما نشان می دهد خواص مناسب با استفاده از پروتکل" چوب گفت.

کسانی که از پروتکل های شروع با یک پرسش و پاسخ جلسه برای همه درگیر درخواست "استاندارد ویروس سوالات مانند استروژن می پرسد اگر شما سعی می کنید به در," او گفت:.

"ما را تشویق فروشندگان به ماسک و ضد عفونی کننده دست برای همه احزاب به استفاده از بلافاصله پس از ورود" چوب گفت.

عوامل باید دستکش بپوشید و آنها هستند که باز کردن درب و یا کابینت در طول نمایش.

"خریدار لمس هیچ چیز" چوب گفت.

جزئیات: لباس عروس, مدل لباس مغازه ها دیدن رها کردن در کسب و کار پس از coronavirus لغو

با وجود بحران وجود دارد هنوز هم فروش اتفاق می افتد.

"برخی از مردم مصمم به خرید و برخی از مردم مصمم به فروش و آنها نمی خواهید به صبر کنید تا یک زن و شوهر از ماه" چوب گفت.

شمال ناپل پزشکی دستگاه تولید کننده Arthrex اجرا کرده است کار از خانه سیاست برای کارکنان است که می تواند انجام دهد گفت: سخنگوی شرکت لیزا گاردینر در ایمیل.

"برای تولید کارکنان و سایر اعضای تیم باقی می ماند که در سایت ما ثبت چندین جدید اقدامات پیشگیرانه در تمام مکان ها از جمله روزانه دما نمایش برای همه کارکنان ورود به Arthrex تسهیلات منظم ضد عفونی تمام سطوح تغییرات آشپزی, خدمات, سفر, محدودیت ها و اعمال اجتماعی فاصله دستورالعمل."

در بالا از آن این شرکت است که ارائه ماسک برای تمام تولید کارکنان به استفاده از در طول ساعات کار.

برش بازگشت

لایحه Daubmann یک بنیانگذار و مالک مشترک از درب حمام / D3 شیشه فورت مایرز-بر اساس سازنده به تازگی بسته از فروشگاه های خرده فروشی اگر چه کسب و کار خود را ممکن است دیده می شود به عنوان ضروری پس از آن درب حمام و دوش مهم هستند به سلامت به خصوص در میان شیوع کروناویروس.

"هیچ یک از ساخت و ساز جدید است که ما می دانیم در مورد تعطیل است. هیچ کدام. اما کسب و کار ما است که احتمالا 30 درصد ساخت و ساز جدید و 70% مستقیم به مصرف کننده به طور مستقیم به صفحه اصلی."

این شرکت هنوز هم می تواند کمک به مشتریان با پرسش از طریق تلفن, اما آن را تنها به ارسال کارکنان خود را در این زمینه برای شرایط اضطراری.

"ما در حال رفتن به باید بسیار هوشمند در مورد چگونه ما انجام کسب و کار در حالی که ما نمی گسترش این و نه باز کردن کارکنان ما به ویروس" Daubmann گفت.

برای Toni سفورد صاحب Toni سفورد تمیز کردن خدمات در فورت مایرز, ورود غریبه ها' خانه روزانه مصیبت و او در تلاش برای دقت فوق العاده به عنوان ویروس همچنان در حال گسترش است.

برای محافظت از خود و مشتریان سفورد و شش کارمندان با پوشیدن دستکش های ضد عفونی کننده به طور مداوم و شستن دستها غالبا.

"ما فقط مانند پزشکان و امدادگران و بیمارستان" او گفت:. "ما در حال تلاش برای ارائه یک سرویس است که مورد نیاز است."

آلن اسمیت مدیر کل تری Wynter خودرو مرکز خدمات در فورت مایرز گفت: خودرو نیز در نظر گرفتن اقدامات گسترده خود را به نگه داشتن مشتریان و کارکنان و امن است.

کارکنان همه در تلاش برای حفظ حداقل 10 فوت از جدایی و برقراری ارتباط از طریق متن به عنوان اغلب به عنوان امکان پذیر است. اسمیت گفت: این فروشگاه نیز تشویق مشتریان به ماندن در خارج از اتاق انتظار و کارکنان به سرعت پاک کردن صندلی پس از مردم از آنها استفاده کنید.

اقدامات دیگر? با استفاده از دستکش هنگام تبادل پول نقد, لمس کردن کارت های اعتباری و پاشش پایین تحویل قطعات خودرو با Lysol.

این فروشگاه همچنین چیدن و تحویل خودرو به مشتریان خانه های به حداقل رساندن تماس بگیرید.

"آن مقدار زیادی از کار اضافی اما شما باید پیشگیرانه" اسمیت گفت. "شما نمی توانید به کسی بیمار به دلیل آن را خاموش کل محل پایین و همه نیاز به اتومبیل های خود را."

ماسک و بیشتر

آنتونی گالووی مدیر کل از ناپل جت پیتزا فروشگاه گفت: شرکت مادر تهیه شده است در هر مکانی قابل استفاده مجدد ماسک و کارکنان با استفاده از دستکش.

گالووی فروشگاه مواد ضد عفونی کننده سطوح بعد از هر چند مشتریان و بسته شدن یک ساعت زودتر از حالت عادی به ارائه بیشتر زمان تمیز کردن.

فروشگاه و نیز اجرای بدون تماس تحویل مانند بسیاری از دیگر رستوران ها باید به صورت محلی و در سراسر کشور است.

"در اینجا بسیاری از افراد مسن تر هستند بنابراین ما باید محتاط تر نسبت به دیگر مناطق" گالووی گفت. "ما می دانیم آن را به طور موقت."

مولی Havig و استفانی Zaiser صاحبان حیوان خانگی سالم بازار مواد غذایی سالم و بی خطر شکاری در ناپل را ساخته اند تغییرات بزرگ در فروشگاه خود را برای محافظت از خود کارکنان خود و مشتریان خود را. چند هفته پیش آنها شروع به ارائه منظقه وانت تنها دیگر اجازه می دهد مشتریان به راه رفتن به فروشگاه و تشویق آنها به جای سفارشات خود را از طریق تلفن یا ایمیل. آنها در حال انجام تمیز کردن بیشتر از همیشه.

آنها کیسه تا سفارشات و محل آنها را به طور مستقیم در خود مشتریان تنه برای جلوگیری از تماس مستقیم.

هنوز یکی از کارکنان جوان است که دور ماندن از آنجا که پدر و مادر او احساس نمی راحت با داشتن او کار می کنند.

"ما همچنان به پرداخت خود را و اجازه می دهد او را به ماندن در خانه" Zaiser گفت. "ما اجازه دهید او را می دانم که هر زمان که او احساس امن و راحت ما خوشحال هستیم که او را به اینجا مشغول به کار است."

کسب و کارهای کوچک در حالت زنده ماندن

این بیماری همه گیر قرار داده است بسیاری از کسب و کار به حالت زنده ماندن به خصوص کوچکتر به عنوان آنها پیش بینی و بریس برای بیشتر اخلال در ماه های آینده.

این NFIB صفحه اول خوشبینی کسب و کار کوچک سقوط کرد 8.1 امتیاز در ماه مارس به 96.4 بزرگترین کاهش ماهانه در این نظرسنجی از تاریخ ،

"کسب و کارهای کوچک زندگی می کنند از طریق coronavirus بیماری همه گیر در حال حاضر و آن سخت است برای گفتن آنچه که شدت اختلال خواهد بود اما ما نمی دانیم آنها احساس ضرورت" گفت: ویلیام Dunkelberg این NFIB اقتصاددان ارشد در انتشار اخبار. "این بسیار حیاتی است که این کسب و کار دسترسی به وجوه فدرال است که ساخته شده در دسترس از طریق مراقبت در عمل به باز نگه داشتن درها را بر روی خیابان اصلی."

در حالی که دولت خاص بررسی نتایج در دسترس نیست بیل Herrle این NFIB اجرایی مدیر فلوریدا گفت: "COVID-19 تأثیر است کسب و کار در همه جا. مردم به ماندن در خانه پس از فروش پایین. امید ما این است که کسب و کار کوچک ما اعضا را دریافت وجوه فدرال را به سرعت به طوری که آنها نمی خواهد که به بستن درهای خود را برای خوب است."

مجازی هنجار جدید برای دولت

دولت های محلی — برخی از جنوب غربی فلوریدا بزرگترین کارفرمایان — گرفته اند بسیاری از مراحل برای حفاظت از کارکنان خود را بیش از حد محدود کننده خود را در تعامل با مردم است. مانند سایر دولتها ذغال سنگ شهرستان منتقل شده از یک "پیاده روی" به یک "مجازی" مدل با استفاده از اینترنت و وب سایت و تلفن برای خدمت به ساکنان منطقه است.

"در حالی که تعداد قابل توجهی از ذغال سنگ شهرستان اعضای هیات هستند یا خود منزوی در خانه های خود و یا کار از راه دور, ذغال سنگ, شهرستان, دولت, ادامه, ارائه همه خدمات مورد نیاز به جامعه گفت:" دبورا کاری یک شهرستان سخنگوی یک ایمیل به در.

ترین شهرستان جلسات برگزار می شود عملا و شهرستان است که "افزایش و پالایش آن جلسه مجازی قابلیت," او گفت:.

در کشور همسایه Lee County "مراحل بی شماری" گرفته شده است در هر بخش به "کاهش فرد-به-فرد تماس در تلاش برای کند کردن گسترش" از coronavirus گفت: تیم Engstrøm یک شهرستان سخنگوی یک ایمیل به در.

این مراحل عبارتند از: بسته شدن سواحل و پارک ها و همچنین به عنوان بسیاری از مردم آن لابی و پشت برش در آن خدمات اتوبوس.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب