کسب و کار در کالیفرنیا تنظیم جدید COVID-19 الزامات پس از بازگشایی

تاثیر جهانی از Coronavirus در تقریبا تمام انواع کسب و کار آشکار است و کسب و کار در کالیفرنیا از این قاعده مستث

توسط ABDOOSNEWS در 6 مرداد 1399

تاثیر جهانی از Coronavirus در تقریبا تمام انواع کسب و کار آشکار است و کسب و کار در کالیفرنیا از این قاعده مستثنا نیست. این منطقه میزبان متنوع شرکت ها اعم از, سرگرمی, ساخت و ساز, eateries و املاک و مستغلات. بنابراین Covid-19 تا فلج ترین شرکت در ایالات متحده و در نتیجه فرماندار برداشتن قفل فراز و کسب و کار بسته شدن قوانین. 405 آزادراه سوابق کاهش ترافیک و یک شاخص واضح و روشن از اثرات Covid-19.

ما را دنبال کنید در Facebook به دریافت آخرین به روز رسانی از ما!!

مقررات برای رستوران و کافه

گاوین Newsom اعلام کرد آرامش از استانداردهای بهداشتی در این دولت اجازه می دهد دوباره باز از رستوران ها و کافه ها. جدا از مهم COVID-19 پیشگیری از شیوه های تشویق توسط مراکز کنترل بیماری و پیشگیری (C. D. C.) brewpubs ماشین منگنه و صنعت مشروب بارها از wineries و رستوران ها. این کلید اقدامات پیشگیرانه عبارتند از: فیزیکی, فاصله, با استفاده از چهره-ماسک های دست شویی و مایع. علاوه بر این وجود دارد الزامات جدید برای کسب و کار است که برنامه را دوباره باز کنید برای به حداقل رساندن گسترش Coronavirus.

الزامات جدید برای دوباره باز کردن کافه ها و رستوران ها به دنبال غذا و داروی آمریکا (F. D. A.) و C. D. C. برای اطمینان از حفاظت از مشتریان و کارفرمایان و کارکنان. این کسب و کار باید ترویج پیروی از هدایت مانند تشویق بایگانی اطلاعات و یا خدمات تحویل در صورت امکان. فروش الکل در لس آنجلس باید تنها شرکت رخ می دهد با یک وعده غذایی.

Business In California Adjusting To New COVID-19 Requirements
کلید اقدامات پیشگیرانه عبارتند از: فیزیکی, فاصله, با استفاده از چهره-ماسک های دست شویی و مایع. علاوه بر این وجود دارد الزامات جدید برای کسب و کار است که برنامه را دوباره باز کنید برای به حداقل رساندن گسترش Coronavirus. Pixabay

همه موسسات باید در نوشتن یک Coronavirus طرح پیشگیری از بعد از جامع ارزیابی ریسک برای هر محل. علاوه بر این, این شرکت باید یک فرد تعیین شده برای نظارت بر اجرای برنامه. کارکنان باید تحت آموزش اقدامات پیشگیرانه علائم و اهمیت شستن دست ها, اجتماعی, فاصله و پوشش صورت در محل کار و خانه. آموزش باید شامل استفاده مناسب از ماسک مانند ماسک و شستن دست و مایع قبل و پس از تنظیم صورت-ماسک اجتناب از دست زدن به بینی و دهان و چشم ها را شستشو بعد از هر شیفت.

ناهار مناطق لابی راههای ورودی پله برقی و دیگر مناطق در مرکز اغلب باید متحمل ضد عفونی. امکانات بهداشتی باید باقی بماند پاک مقادیر مواجه نگردند و عملیاتی با صابون دست عفونی و حوله کاغذی. کسب و کار باید حفظ شش پا از فاصله فیزیکی برای کارکنان و مشتریان و به حداقل رساندن ازدحام بیش از حد. کارگران یون ناهار خوردن ها و کارخانه های لبنی باید رسیدگی کثیف منسوجات و دفع در کیسه های تمیز.

این مقررات باید به وضوح نمایش داده شده و غربالگری از مشتریان به صورت علائمی مانند تب است. بازدید کنندگان باید پوشیدن ماسک و ضد عفونی کننده دست برای دسترسی به رستوران و یا میخانه. دولت نیز اجازه فروش مواد غذایی و مشروبات الکلی در پارکینگ شهر خیابان و پیاده رو. این نوشیدنی الکلی کنترل (A. B. C.) تحت موقت پذیرایی مجوز (T. C. A.) اجازه می دهد تا مواد غذایی و مشروبات الکلی و مفاصل برای ایجاد فضای باز ناهار خوری و نوار مناطق.

فرماندار صادر شده یک لیست از کارگران ضروری معاف از سخت ماندن در خانه و مقررات که شامل برق handymen و لوله کش جدا از بهداشت حرفه ای پلیس و دیگر خط اول کارگران است. در این نور لوله کش انجام کار های خطرناک در سراسر شهرستانهای کشور از جمله غرب هالیوود و لس آنجلس, مانند لوله های پشت سر هم. لوله کش باید به دنبال بحرانی اقدام پیشگیرانه که قبلا ذکر شد از قبیل حفظ حداقل سه پا با پوشیدن ماسک و شستن دستها غالبا. برخی از شرکت های لوله کشی در لس آنجلس گزارش یک افزایش در تقاضا از طریق این دوره است.

Business In California Adjusting To New COVID-19 Requirements
صنعت سرگرمی است که برنامه ریزی برای دوباره باز کردن و 22-صفحه سند به گاوین Newsom و اندرو کومو. آن را برجسته مقررات ایمنی و بهداشت پیشنهادی برای, تلویزیون, تولید جریان و تصاویر متحرک. Pixabay

برخی از شرکت ها در حال دادن کارگران خود را با دنده محافظ مانند دستکش و غنیمت. با تعداد فزاینده ای از تعمیر تماس این کارگران باید پایبند به C. D. C. مقررات و پاسخ به موارد اضطراری.

چه تنظیم در آموزش و پرورش و سرگرمی عوالم در کالیفرنیا?

دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس (UCLA) با شروع در ماه آوریل سال 2020 قرار داده و اقدامات لازم در پذیرش در مقطع کارشناسی از دانشجویان که اطمینان از ایمنی و صاف در حال اجرا در طول بیماری همه گیر. با بسته شدن مدارس به سیستم های تصویب اعتباری و یا بدون درجه بندی اعتباری برای دانش آموزان دبیرستانی تحت تاثیر نشست UCLA مورد نیاز است. این دانشگاه ساخته شده در کوتاه مدت تغییرات مانند تعلیق نامه نمرات برای 200 دانش آموزان استاندارد آزمون برای 2021 دانشجویان سال اول و رکود از پذیرش پیشنهاد برای مدارس و یا دانش آموزان از دست رفته نهایی رونوشت مهلت.

همچنین بخوانید: Black Lives Matter: A یادآوری است که جهان نیاز دارد

هالیوود مرکز سرگرمی در منطقه و دچار مهم اقتصادی ضربه پس از سخت Coronavirus قوانین و بسته شدن در ماه مارس سال 2020 است. صنعت سرگرمی است که برنامه ریزی برای دوباره باز کردن و 22-صفحه سند به گاوین Newsom و اندرو کومو. آن را برجسته مقررات ایمنی و بهداشت پیشنهادی برای, تلویزیون, تولید جریان و تصاویر متحرک. در این گزارش آمده است که محدود کردن تماس در درجه اول چهره به چهره حفظ فاصله فیزیکی, دوره, تست, سرگرمی, بازیگران و خدمه.

علاوه بر این سند آدرس دادن انطباق افسر نظارت بر آموزش پیاده سازی و انطباق Coronavirus دستورالعمل های ایمنی. سرگرمی غول مانند C. B. S. Studios, Warner Bros., H. B. O. Maz, والت دیزنی عکس, در میان بسیاری دیگر باید توجه ویژه برای افراد زیر سن قانونی حیوانات نوازندگان و زنده استودیو مخاطبان است.

[سلب مسئولیت: مقاله منتشر شده در بالای ترویج لینک منافع تجاری.]



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب