Bullstop: هوش مصنوعی مبتنی بر نرم افزار برای حفاظت از آنلاین قلدری چرخش

Computer دانشمندان راه اندازی برنامه, 'Bullstop' است که با استفاده از رمان های هوش مصنوعی (AI) الگوریتم برای م

توسط ABDOOSNEWS در 28 تیر 1399

Computer دانشمندان راه اندازی برنامه, 'Bullstop' است که با استفاده از رمان های هوش مصنوعی (AI) الگوریتم برای مبارزه با چرخش و قلدری آنلاین.

دانلود برنامه تنها anti-سایبری برنامه که ادغام به طور مستقیم به سیستم عامل رسانه های اجتماعی برای محافظت از کاربران از قلدر و دیوهای پیام آنها را به طور مستقیم دانشمندان از استون دانشگاه در انگلستان گزارش شده است.

Bullstop صورت رایگان در دسترس است و در حال حاضر می توان در GooglePlay.

دنبال NewsGram در Quora فضا برای دریافت پاسخ به تمام سوالات خود را.

"این برنامه متفاوت از برنامه های دیگر به دلیل استفاده از هوش مصنوعی برای تشخیص مزاحمت سایبری است منحصر به فرد را در خود دارد" گفت: Semiu Salawu که در طراحی Bullstop.

"دیگر anti-سایبری, برنامه, در, مقایسه, با استفاده از کلمات کلیدی برای تشخیص موارد از قلدری نامناسب و یا تهدید زبان" Salawu اضافه شده است.

This AI-based app to protect you from social media bullying
Bullstop در دسترس است به صورت رایگان بر روی GooglePlay. Wikimedia Commons

با توجه به توسعه تشخیص هوش مصنوعی آموزش داده شده است در بیش از 60 ، 000 توییتهایی به تشخیص نه تنها توهین آمیز و توهین آمیز زبان, بلکه استفاده از, ظریف به معنی مانند طعنه و خروج به قلدر که در غیر این صورت دشوار است برای تشخیص با استفاده از کلمات کلیدی.

"آن را با استفاده از یک توزیع مبتنی بر ابر معماری است که باعث می شود آن را ممکن است برای 'طبقه' به تعویض در داخل و خارج. بنابراین بهتر شدن هوش مصنوعی الگوریتم های در دسترس تبدیل آنها به راحتی می توان یکپارچه به منظور بهبود برنامه" Salawu توضیح داد.

این تیم نشان داد که "Bullstop' منحصر به فرد است که این مانیتور کاربر رسانه های اجتماعی مشخصات و اسکن برای توهین آمیز پیام های دریافتی به اطمینان حاصل شود که کاربر به عنوان ورودی سوء استفاده و همچنین توهین آمیز پیام های خروجی.

این کار از طریق یک الگوریتم طراحی شده است که به درک نوشته شده به زبان. آن را تجزیه و تحلیل پیام و پرچم محتوای نامناسب مانند موارد مزاحمت سایبری, توهین آمیز, توهین یا تهدید زبان پورنوگرافی و دادن.

توهین آمیز پیام ها را می توان بلافاصله حذف شده از کاربر صندوق پستی.

یک کپی از پیام های حذف شده با این حال حفظ باید کاربر مایل به نقد و بررسی آنها. این برنامه همچنین می تواند به طور خودکار مسدود کردن تماس ها که به طور مداوم ارسال پیام های توهین آمیز.

Bullstop است که بسیار قابل تنظیم اجازه می دهد تا کاربر به تعیین چگونگی جامع نرم افزار حذف پیام های نامناسب است.

This AI-based app to protect you from social media bullying
این برنامه در حال حاضر پشتیبانی از توییتر با پشتیبانی از پیام های متنی. Pixabay

این برنامه در حال حاضر پشتیبانی از توییتر با پشتیبانی از پیام های متنی برنامه ریزی شده در مرحله بعدی اجرای.

همچنین بخوانید: اینجا چیزی است که نه برای یک فرد با مسائل مربوط به سلامت روان

امید است که با ادامه استفاده از این برنامه و نتایج خوب دیگر سیستم عامل رسانه های اجتماعی مانند Facebook و Instagram خواهد آمد در هیئت مدیره اجازه می دهد کاربران خود را برای بهره مندی از نرم افزار است.

این برنامه در حال حاضر در مرحله تست بتا که بدان معنی است که محققان دعوت از کاربران از برنامه به آنها را با ارائه بازخورد به آنها اجازه می دهد به بهبود است.

"این در حال حاضر آزمایش شده است توسط تعدادی از افراد جوان و حرفه ای از جمله معلمان و افسران پلیس و روانشناسان" نویسندگان نوشت. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب