نقطه شکستن: به عنوان COVID-19 مورد افزایش فلوریدا رستوران بسته شدن برای تابستان می شکند'

آنابل Tometich فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 10, 2020وجود دارد هیچ نشانه آش

توسط ABDOOSNEWS در 20 تیر 1399

وجود دارد هیچ نشانه آشکار.

وجود دارد هیچ حادثه خاص مارک اوون می تواند نقطه به نقطه ساخته شده است که او تغییر ذهن خود و خانواده 13-year-old south فورت مایرز رستوران برای یک تعطیلات طولانی. این احساس: یک حس آزار دهنده از, اضطراب, نگرانی ثابت یک ناخرسندی او نمی تواند لرزش.

"تعداد فزاینده مردم در حال گرفتن بیمار و بیمارستان در حال پر کردن" ملبورن گفت.

"اگر من نمی خواهد اجازه دهید من خود پدر و مادر می آیند در اینجا چرا من اجازه می دهد که برای دیگران؟"

اوون تصمیم گرفت از آن زمان برای استراحت. او و همسر/شریک کسب و کار Sherri بسته Roadhouse کافه ژوئن 27. رستوران خود را معمولا تعطیل به مدت سه هفته در ماه سپتامبر یک نوع کم از فصل تعطیلات.

بیشتر: کروناویروس در فلوریدا: آنچه شما نیاز به دانستن در پنج شنبه, جولای 9

و: "اگر آن اتفاق می افتد دوباره, ما در حال انجام': SWFL کسب و کار ترس دوم shutdown میان افزایش coronavirus موارد

که تعطیلات شروع چند ماه در اوایل این سال و این می تواند برای چند ماه بیشتر است. Roadhouse بسته است, به عنوان آن پست صوتی می گوید: "برای آینده قابل پیش بینی." که می تواند به معنای مهر و یا می تواند به این معنی 2021. این Neeleys نمی توانم بگویم. آنها نمی دانند.

"تا زمانی که این چیز تحت کنترل است و ما در حال مدیریت آن به درستی این است که یک مکان امن به" ملبورن گفت صمیمی همه-داخلی رستوران و جاز نوار.

"این درست نیست."

Roadhouse, کافه نیست, تنها در منطقه رستوران در نظر گرفتن یک تابستان ، ده ها تن از مکان های از pizzerias به بارها اعلام کرده اند به طور موقت تعطیل در هفته های اخیر. برخی از آنها برای چند روز و برخی دیگر بسیار طولانی.

عدم اطمینان همچنان به طاعون دولت و رستوران ها که نیروی محرکه در فلوریدا اقتصاد است. رستوران و مواد غذایی-خدمات شغل حساب برای 12 درصد از اشتغال در دولت نزدیک به 1.1 میلیون شغل در سال 2019. در سال 2018 فلوریدا رستوران گزارش برخی از $50.1 میلیارد در فروش, با توجه به انجمن ملی رستوران.

2020 شده است به هیچ وجه نزدیک به عنوان نوع است.

و بسیاری از رستوران ها در حال ضربه خود را به نقطه شکستن.

الکساندر رستوران در ناپل بسته ژوئن 21 و بسته باقی خواهد ماند تا اکتبر. Redfish نقطه در کیپ کرال بسته شده است تا "ما احساس می کنیم می تواند با خیال راحت و از نظر اقتصادی" یک جولای 5 Facebook پست می خواند. در جولای 1 Facebook پست رفتی ورزشی نیز در کیپ کرال نمی دهد یک چارچوب زمانی برای بازگشایی یا نه.

"ما ساخته شده این تصمیم به خاطر همه سالم ماندن است و آنچه مهم است" این پست را می خواند. "ما می خواهیم کل رفتی خانواده از جمله شما — افسانه ما مشتریان — به اینجا که ما بازگشایی شده است."

عوامل موثر به طور موقت تعطیل هستند اما سه موضوعات مشترک ادامه به وجود می آیند:

1. کارکنان رستوران در حال آزمایش مثبت

کارولین Ridgway ناپل' Ridgway Bar & Grill, تونی را خاموش سوم و بیسید غذاهای دریایی کوره هرگز مشکوک او دو نفر از کارکنان بود COVID-19.

یکی بود "به طور کامل و بدون علامت" Ridgway گفت. "دیگر به حال آنچه به نظر می رسید مانند آلرژی فصلی." کارکنان کردم تست شده از توافق خود را. آنها در گزارش خود نتایج مثبت به Ridgway مدیر at 2:30 صبح 27 ژوئن. ناهار آن روز کمتر از 12 ساعت پس از دریافت اخبار Ridgway و تیم او تصمیم گرفت آن را در معرض خطر. آنها بسته هر سه رستوران.

"این ماده در خصوص حمایت از آنچه ما به عنوان تعهد ما به جامعه که مایل به حفظ همه به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است" Ridgway گفت. "آن را هر بیشتر یا کمتر از این پیچیده تر است."

Ridgway Bar & Grill و تونی بازگشایی شد شنبه بعد از 12 روز وقفه با بیسید بازگشایی در مدت کوتاهی پس از.

در کیپ کرال خوب بچه ها در زمان مشابه فرصت مطالعاتی کارکنان پس از آزمایش مثبت است. رستوران مکث سرویس ژوئن 19 و بازگشایی ژوئیه 3 "تا کنون طولانی ترین که ما بسته شده اند ... و امیدوارم طولانی ترین ما همیشه بسته شود" صاحب Charm Batkovic نوشت: در یک Instagram post.

Batkovic گفت: کارکنان نتایج آزمون در زمان بسیار طولانی تر از انتظار می رود که او در هیچ عجله برای بازگشایی فقط به باز کردن. او می خواست مردم به اندازه کافی در خانه هنوز هم به "قرار دادن یک محصول بزرگ است." پس از بازگشایی خوب بچه ها تصمیم گرفتند تنها به ارائه takeout و برخی از شب تحویل. آن مناطق ناهار خوری بسته باقی می ماند.

Ridgway و Batkovic ساخته شده یک نقطه از صادق بودن با مشتریان خود را. آنها گزارش خود را کارکنان موارد به رغم اینکه موظف به توسط دولت است. رستوران دیگر نبوده است تا آینده.

"من می دانم که ما نه تنها آنهایی که مرور این" Ridgway گفت. "من می دانم که دیگران بیش از حد و من فکر می کنم مشتریان قدردانی از صداقت است."

بیشتر: فلوریدا رستوران ها موظف به گزارش کارکنان که تست مثبت برای COVID-19

2. PPP پول از بین رفته است

بودجه رفت و تقریبا به عنوان به سرعت به عنوان آنها آمد. رستوران ها که با دریافت پول از دولت فدرال چک حفاظت از برنامه در اولین دور از برنامه های کاربردی در مارس گذشته صرف آن در اواسط ماه ژوئن.

"این به معنای حمایت از ما برای هشت هفته" Ridgway گفت. "این پول از بین رفته است."

با توجه به اطلاعات وارد شده توسط اخبار مطبوعات و ناپل اخبار روزانه PPP بودجه به رستوران در جنوب غربی فلوریدا به مراتب بیشتر از هر صنعت دیگری. کوچک کسب و کار دولت تصویب 239 PPP وام برای منطقه رستوران: 142 رستوران در لی شهرستان دریافت کمک و 97 در ذغال سنگ.

بعدی بالاترین صنعت دریافت PPP بودجه در جنوب غربی فلوریدا: پزشکان. وام پول رفت و به 105 دفاتر پزشکی در لی و ذغال سنگ کمتر از نیمی از تعداد رستوران ها.

در مجموع رستوران های محلی دریافت در جایی بین $رقم 55.5 میلیون و 141.45 میلیون در PPP بودجه. دقیقا چقدر پول در هر رستوران دریافت نشده است ساخته شده تنها در محدوده. فردی رستوران وام های متنوع از 150.000 دلار به 5 میلیون دلار به صورت محلی.

در حالی که اکثریت قریب به اتفاق کسانی که در رستوران خود را دریافت کرد PPP بودجه در ماه آوریل یک زن و شوهر از ده ها دریافت بودجه در ماه های مه و ژوئن به معنی زمان است که هنوز تیک تاک.

با توجه به ایالات متحده آمریکا امروز حدود 14 درصد از کسب و کار است که دریافت PPP وام هنوز هم انتظار برای اخراج کارکنان پس از آن صندوق های تخلیه شده است.

یک جایگزین برای اخراج: تعطیلی موقت.

"شما رو به پرداخت کارکنان خود را, مطمئن, اما در همان زمان هزینه های مواد غذایی در حال بالا رفتن اجاره پرداخت می شود و وجود دارد نه فقط به اندازه کافی پول در آینده گفت:" کارملو LaMotta که بسته او 41 ساله LaMotta را در رستوران ایتالیایی در جنوب فورت مایرز در ماه ژوئن است و جابجایی آن را به یک فضای کوچکتر در کیپ کرال در یک تاریخ مشخص شود.

"در برخی از نقطه شما باید برای کشف کردن اگر آن را به ارزش آن است. و یا آن را حس بیشتری به درهای در حال حاضر?"

3. کسب و کار است slow (آهسته آهسته)

قبل از اوون بسته Roadhouse او می تواند جزر و مد تبدیل شد.

شام که می خواهم نشان داده شده است تا بی خیال و مشتاق یک ماه زودتر شد و در حال حاضر در آینده با ماسک مردد به لمس همه چیز و یا ایستادن بیش از حد به دیگران است. که اگر آنها در آینده در همه.

"این بود شروع به رها کردن برای مطمئن" ملبورن گفت: "حتی بدون هیچ گونه دستور اجرایی و یا هر چیزی که شما می بینید که مردم به طور طبیعی شروع به محتاط تر."

با توجه به جولای 7 داستان از restaurantbusinessonline.com رستوران, هزینه های کاهش یافته و در هفته آخر خرداد و هفته اول تیر. داده ها از Crunchtime یک رستوران پلت فرم مدیریت را نشان می دهد صنعت فروش آن هفته بودند توسط تا آنجا که 31.2 درصد نسبت به ژوئن 21 پست-همه گیر اوج.

رکود بوده است به خصوص تلفظ در فلوریدا که در آن حساب رستوران

که در جولای 4, دیدم 50% افت رستوران فروش پس از یک اوج در 21 ژوئن. در حالی که در ماه های ژوئن و ژوئیه معمولا کندتر ماه در منطقه با توجه به بازدید کننده کمتر و snowbirds خارج از یک بیماری همه گیر از آن نادر برای رستوران ها به این زمان از سال است.

منطقه رستوران می گویند در ماه های سپتامبر و اکتبر در حال بدنام ترین ماه و شایع ترین زمان برای آنها را به گرفتن تعطیلات.

"آن را فوق العاده کند که ما بسته شده اما قطعا نبود معمول تابستان اعداد" گفت: تیم Yoa آشپز-صاحب صنعتگر رستوران در جنوب فورت مایرز که بسته برای تمدید تعطیلات تابستانی جولای 4.

Yoa همیشه اشتباه در کنار احتیاط.

او اولین بسته رستوران مارس 17, سه روز قبل از رژیم صهیونیستی. ران DeSantis دستور داد اتاق ناهارخوری به شاتر مجبور رستوران ها برای تغییر به بایگانی اطلاعات و مدل های ارائه یا در دسترس نباشد. اتاق ناهار خوری در دولت بازگشایی شد آوریل 11 در 25 درصد ظرفیت در حال گسترش به 50 درصد ظرفیت مارس 18.

Yoa نمی دانم اگر یک بسته سفارش خواهد دوباره اتفاق می افتد. او هنوز مطمئن شوید که آن را مهم است.

"من فکر می کنم بسیاری از مردم احساس تردید در مورد ناهار خوری," او گفت:.

"خوشبختانه ما در یک موقعیت مالی که در آن ما می توانید تا هر زمان و هنوز هم در اطراف."

که این مورد برای همه.

مارک و Sherri ملبورن در حال عوامل املاک و مستغلات. آنها درآمد خارج از Roadhouse. او نگرانی خود را در مورد کارکنان مالی خوب بودن. او نگرانی به مراتب بیشتر در مورد سلامت خود را.

"ما بسیار قدیمی کارکنان بیشتر از بسیاری از رستوران ها. من می خواهم بگویم ما کارمند متوسط 55, 60," ملبورن گفت.

"رستوران دیگر در حال کار هفته به هفته و ماه به ماه برای پرداخت صورتحساب خود را و آنها را که تصمیم به بیمار و حفظ کار و یا نزدیک. آن را وحشتناک تصمیم به چهره است."

اوون گفت: او هنوز مطمئن شوید که چه خواهد شد را بازگشایی احساس امن برای او. وجود خواهد داشت هیچ نشانه روشن. او معتقد است که آن را یک بار دیگر یک احساس است.

"این است که رفتن به تغییر پارچه بشریت اجازه دهید به تنهایی صنعت مهمان نوازی برای سال آمده است, اگر نه برای همیشه," او گفت:.

"در نهایت مردم طلب اتصال. آنها می خواهند با هم. زمانی که آنها آماده برای که دوباره Roadhouse وجود خواهد داشت."

اخبار-مطبوعات و ناپل اخبار روزانه کارکنان نویسنده کارل اشنایدر کمک گزارش.

یک سوال در مورد رستوران در جنوب غربی فلوریدا? اتصال با این خبرنگار: atometich@news-press.com و @abellewrites (Instagram).



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب