نیروبخش برای یکی دیگر از ضربه: رستوران, شراب فروشان رنج می برند تحت هواپیما و تعرفه ها'

جینا توس ویژه به اخبار مطبوعاتمنتشر شده 11:00 AM EDT Jul 15, 2020تجارت بین المللی جنگ می تواند پا زدن شراب و ص

توسط ABDOOSNEWS در 26 تیر 1399

تجارت بین المللی جنگ می تواند پا زدن شراب و صنایع غذایی در حالی که آن را در حال حاضر پایین است.

هنوز از وضعیتی وخیم از در سراسر جهان همه گیر منطقه رستوران, شراب خرده فروشان و توزیع کنندگان در حال برگزاری جمعی خود را نفس به عنوان یک برنامه به طور بالقوه فلج افزایش در تعرفه های شراب و ارواح و برخی اقلام مواد غذایی در یمن ،

"شراب فروش هستند واقعا انتقادی به مدل کسب و کار رستوران ها" بن Aneff رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا تجارت شراب داد می گوید آینده آمریکا نقد و بررسی شراب تعرفه ها.

"در حال حاضر به عنوان رستوران های محلی در حال تلاش برای انتخاب خود را خاموش حصیر از این ویرانگر بحران (COVID-19) آخرین چیزی که آنها نیاز است که یکی از آنها بحرانی مراکز سود کردن از زیر آنها است."

دفتر نماینده تجاری ایالات متحده است که در هفته پایانی در نظر گرفتن نظرات از مردم در دولت فعلی شراب تعرفه ها. جنوب غربی فلوریدا رستوران و شراب-صاحبان فروشگاه ها در حال التماس برای کمک به شما.

بیشتر: قایق عشق بستنی 53 ساله فورت مایرز موسسه سازگار به همه گیر با drive-thru

و: دستور العمل های رسیده برای تابستان: چگونه به را انتخاب کنید, ترشی و نوشیدنی هندوانه

در ماه اکتبر تجارت اعمال 25% تعرفه شراب و یک میزبان از دیگر کالاهای اروپایی. قصد داشتم کمی برای انجام با غذا و خیلی بیشتر به سیاست و هواپیما.

تعرفه به معنای مجازات اتحادیه اروپا برای دادن غیر قانونی یارانه به ایرباس. این یک صلیب-برکه اختلاف می رود که 16 سال است. به جای تنبیه کسب و کار اروپا در اکتبر تعرفه است نتیجه معکوس در آمریکا رستوران ها و خرده فروشان و توزیع کنندگان و واردکنندگان اکثریت که به طور مستقل متعلق به.

بیشتر بدانید: شراب اتاق دیگر در مرکز شهر فورت مایرز گزینه های مجموعه ای برای باز کردن

و: مرد متهم لغزش high-end شراب کردن, کوتاه, هزینه ناپل صاحب فروشگاه $2,000

فکر می کنم در مورد که مقرون به صرفه prosecco یا chianti در مورد علاقه خود را در رستوران ایتالیایی. اگر تعرفه ها افزایش دوباره, شما ممکن است مجبور به پرداخت دو برابر آن را — اگر رستوران حتی می توانید آن را دریافت کنید.

"مالیات بر شراب و ارواح در حال حاضر در فلوریدا یک به اصطلاح "گناه مالیاتی' چپ بیش از ممنوعیت. مالیات بر هر چیزی درخشان و یا شامپانی حتی بالاتر می گوید:" جین Uttley بنیانگذار كلیك كنید Unfined شراب کوچک شراب توزیع شرکت که مقر آن در فورت مایرز.

"زمانی که برای اولین بار تعرفه تصویب شد بسیاری از واردکنندگان من با کار متوقف در آهنگ های خود را," Uttley می گوید.

"ما هنوز هم احساس اثرات ناشی از آن است."

چگونه شراب در یک جنگ تجاری موجب هواپیما یارانه ها ؟

تجارت معتقد مالیات بر کالاهای لوکس می شود چنین داد و بیداد که این امر نیروی اتحادیه اروپا برای اقدام در مورد ایرباس با توجه به Aneff. با این حال او می گوید: "آنها درک نمی کنند آنها باعث چهار برابر آسیب در ایالات متحده از در اروپا است."

"در سراسر جهان تقاضا برای کالا از اروپا به طور چشمگیری افزایش یافته بیش از 20 سال گذشته" شراب وارد Jean-Philippe بورژوایی می گوید.

"اگر افزایش تعرفه اروپایی از wineries را فقط نشان می دهد تولید خود را. تاثیر اقتصادی در اروپا صفر است."

بورژوازی صاحب یک ایالات متحده کسب و کار واردات و متخصص در شراب از فرانسه است. او ساخته شده شرکت خود را 19 سال پیش توسط به معنای واقعی کلمه رفتن درب به درب از طریق شراب فرانسه کشور به دنبال متعلق به خانواده wineries با آمریکا توزیع شده است.

"توماس جفرسون اولین شراب خوب وارد کننده در ایالات متحده پس از تجارت مسیرهای طولانی ایجاد شده بین دو کشور" بورژوا می گوید. "شراب و پنیر و مواد غذایی وجود دارد ريشه ارتباط است."

نائومی Biber, co-صاحب کاخ میخانه و شراب نوار در کیپ مرجان می گوید با بسیاری از ایالات متحده کسب و کار متکی بر واردات این تعرفه بوده و ناتوان کننده ، افزایش آن می تواند ویرانگر باشد. Biber می گوید تاثیر می رود فراتر از شراب ratailers مانند کاخ. گسترش آن به مغازه های پنیر محلی متعلق به بازار مواد غذایی و عمده فروشان بزرگ و کوچک است.

آنچه در مورد تمرکز بیشتر در داخل کشور تولید شراب و مواد تشکیل دهنده ؟

حتی اگر کالیفرنیا و اورگان و واشنگتن را در سطح جهانی شراب توزیع کنندگان و خرده فروشان و رستوران ها به عنوان یک کل نمی سود محصولات داخلی به تنهایی.

"مردم آمریکا عاشق کشور خود هستند بسیار وطن پرست و همیشه نوشیدن شراب از امریکا" Uttley می گوید.

"اما در شراب کسب و کار ما بستگی به تعادل از محصولات از سراسر جهان است. داشتن دسترسی به همه از این محصولات این آزادی را به آنها را خرید در یک قیمت عادلانه است که بخشی از این پارچه از کشور ما است."

Biber می افزاید: "زیبایی از شراب است, تاریخچه و خاک است. چیزی ساخته شده در ایتالیا یا فرانسه نمی تواند در اینجا تکرار.

"کل ما مدل کسب و کار مبتنی بر پیدا کردن کوچک متعلق به خانواده تولید کنندگان در سراسر جهان تا این تعرفه خواهد بود مخل به عملیات ما است."

آن را نیز می تواند مضر برای مصرف کنندگان که گنج غذا و شراب از سراسر اروپا است. این محصولات ممکن است دیگر در دسترس خواهد بود. اگر آنها این قیمت می تواند غیر واقعی است.

برای رستوران ها و جفت شدن شراب و غذاهای از همان منطقه ایجاد سحر و جادو برای کاربران. راتاتویی یک مرزه سبزی خورشتی ظرف از جنوب فرانسه الهی است با داروهای گیاهی, ترد, سرخ-طعم میوه در یک بطری شراب از همین منطقه پروونس Provence.

از شمال ایتالیا دلچسب ظرف Cotechino di Modena سوسیس و عدس با یک بطری 2015 Famiglia Pasqua Amarone دلا Valpolicella شراب لایه با طعم مانند blackbery و تنباکو بدون درز است.

برخی از چیزهایی که فقط با هم رفتن.

Aneff جذاب به همه شراب محبت و کسب و کار فکر آمریکایی ها برای آمدن به کمک ها و رستوران ها و خرده فروشان است که بستگی به شراب فروش. در حال حاضر از طریق جولای 26, تجاری ایالات متحده است و در نظر گرفتن نظرات آنلاین در مورد عادلانه بودن تعرفه های فعلی و احتمالا افزایش آنها به میزان 100%.

شما که راست: 100% افزایش تعرفه ها می تواند در آینده است.

"بدترین بخشی از کل موضوع این است که آن را تا به چیزی برای انجام با شراب و پنیر و یا کالاهای لوکس" Biber می گوید.

"علت این بحث بود که یک هواپیما بخشی اختلاف است. در صورتی که این موضوع پس از آن ریشه علت باید مجازات شود نه مردم سخت کوش که انجام داده اند چیزی جز سهم های زیبا تاریخچه از شراب است."

همه گیر شده است به عنوان Aneff تماس آن "مطلق فاجعه برای همه از امریکا اما به ویژه در صنعت مهمان نوازی. یک تعرفه در شراب است یک شات در روده به صنعت رستوران است که فوق العاده دشوار است و حتی در بهترین زمان است."

بورژوا می گوید زمان عمل در حال حاضر.

"ما نمی دانیم که چه اتفاقی خواهد افتاد بنابراین ما باید به حمایت و نظر. به دلیل همه گیر یکی دیگر از افزایش در تعرفه های فاجعه بار خواهد بود."

جینا توس می نویسد: در مورد غذا و شراب را به اخبار مطبوعات و در thebirchbeat.blogspot.com. به دنبال او را به عنوان @ginabirch در توییتر و پیدا کردن خود را در Facebook.

خبرنگار توجه داشته باشید: گزیده ای از بن Aneff آمده از یک ظاهر اخیر در انگور ذهن شراب پادکست ثبت شده در WGCU studios در استروئ. دانلود و گوش دادن برای بیشتر در عمق اطلاعات در مورد تعرفه های, چگونه آن را تحت تاثیر قرار کسب و کار کوچک, و چگونه شما شنیده می شود.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن