پسر اتاق قفل است دنیای مجازی به اندازه کافی امن برای زنان ؟

Screenshot via Instagram رسیدگی @niskanagpal توسط Muskan <url> Tهی می گویند محیط امن برای زنان در خارج ا

توسط ABDOOSNEWS در 15 اردیبهشت 1399
Cybercrime
Screenshot via Instagram رسیدگی @niskanagpal

توسط Muskan <url>

Tهی می گویند محیط امن برای زنان در خارج از این روز. سوال من این است که آنها امن در دنیای مجازی و رسانه های اجتماعی است ؟ آنها امن در داخل خانه های خود را فقط با استفاده از تلفن های همراه خود? پاسخ این است که کامل به نظر می رسد. بحث به نظر می رسد بی پایان در این خصوص اما واقعی یا مجازی مهم نیست که زنان نمی تواند احساس امنیت را به یک واقعیت است. آنلاین آزار و اذیت و مزاحمت سایبری به نظر می رسد به یک تهدید عمده برای زنان است. و تعداد موارد تمایل به افزایش در هر روز.

زنان حساب برای تنها 30 درصد از کاربران رسانه های اجتماعی که 41 درصد از زنان با آن مواجه اند آنلاین آزار و اذیت با توجه به بررسی انجام شده در سال 2017.

با این اجازه را در نور های اخیر هولناک مورد دهلی مدارس ستایش تجاوز گروهی در یک گروه چت به نام "پسر اتاق قفل".

این حادثه حول محور یک گروه از پسران نوجوان که در یک چت گروهی در سیستم عامل رسانه های اجتماعی مانند Instagram and Snapchat و گفته می شود از آن استفاده می شود برای به اشتراک گذاشتن تصاویر از underaged دختران تصویب هرزه نظرات به بدن خود را objectify آنها و برنامه ریزی برای 'تجاوز' آنها. این گروه از پسران گران بود که یک south Delhi, دختر بچه به اشتراک گذاشته تصویر از چت گروهی در توییتر.

"یک گروه از جنوب دهلی بچه ها در سن 17-18 انواع این Instagram گروه چت به نام "پسر locker room' که در آن آنها گه در objectify و جلوه های ویژه گرافیکی عکس از دختران خود را در سن. 2 پسر از مدرسه من بخشی از آن است. دوستان من و من ناجور این است که EWWW و در حال حاضر من مادر من می خواهد به ترک IG (sic)" این کاربر توییتر نوشت: او به عنوان گران پسران.

این حادثه اینترنت توسط طوفان گرفته شده است و گرفتن مقدار زیادی از پوشش به عنوان بسیاری از نوجوانان را شناسایی عاملان خود را به عنوان همکلاسی و شناخته شده است. کاربران تقاضا اقدام پلیس در برابر پسران که گذشت نظرات توهین آمیز است. داستان های بسیاری در حال گردش در اطراف اینترنت در مورد این حادثه.

Women
Screenshot via Instagram رسیدگی @niskanagpal

بسیاری از پسران درگیر در حادثه شرم آور متعلق به رده سنی 15 تا 18 سال و در مطالعه شناخته شده مدارس از دهلی نو است. پس چرا از آن است به طوری که پسران که حتی بزرگسالان در عین حال عبور از چنین اظهارات موهن در زنان ؟ آن است که فقدان آموزش جنسی? یا بیش از حد امتیاز داده است به نوجوانان? این است آزادی بیان و بیان ما در مورد صحبت? یا inessential دسترسی به رسانه های اجتماعی و اینترنت ؟

زنان به نظر می رسد خشمگین و منزجر با عمل می کنند اما بسیاری از به نظر می رسد شوکه کرد. چرا که تجاوز به عنف فرهنگ و شئ از زنان است آنقدر شایع در جامعه است که آن را نرمال در باورها ما. به نظر می رسد زنان پذیرفته شده است که این ذهنیت همچنان ادامه دارد و در جامعه به عنوان چنین مواردی هستند که در نور تقریبا هر روز. زنان همیشه تمایل به ایستادن برای خود مبارزه برای حیثیت خود را, اما آن شده است آنها را دریافت نکرده اند هر چیزی که برای ماده.

هر بار یک دختر و یا یک زن طول می کشد یک پایه برای خودش وجود دارد ترس مداوم در پشت ذهن او. ترس از تهدید و ترس از اینکه به دنبال ترس از قربانی و فلان چیز. موضع خود را در یک جهان که در آن است بسیار آسان برای جزئی پسران به طرح یک باند تجاوز به عنف' از یک دختر است که یک کار دشوار است.

ممکن است صدها نفر از زنان که ممکن است ترک های رسانه های اجتماعی و یا حذف تصاویر خود را از رسانه های اجتماعی خود را دسته پس از این قسمت.

ادامه مطلب: امید را از دست ندهید اما استفاده از این زمان برای پیدا کردن الهام و طراحی: آنیتا Dongre

این حادثه یک شئ از زنان به خصوص و متاسفانه underaged دختران را نشان می دهد و مرد مسمومیت شایع در جامعه برای سنین. هنوز ما در سراسر افرادی که به جای صحبت کردن در مورد علت در حال صحبت کردن و در برابر مردم درگیر هستند و استدلال درون خود را در رسانه های اجتماعی. برخی از مصرف مخفف عاملان برخی از صحبت کردن در برابر قربانیان برخی از تجلیل از حساب های مردم آورده است که این حادثه در نور است.

خوب نیست در مورد سوال 'غیر فعال اعضای گروه' یا 'گذشته از قربانیان دیگر است. آن را کاملا و به طور کامل در مورد تجاوز به عنف طرز فکر است که ریشه در ذهن underaged پسران که می تواند یک تهدید برای جامعه است. آن را در مورد گرفتن یک پایه برای زنان و صحبت کردن برای شود. این مورد قادر به ایجاد تغییر در جامعه و طرز فکر است که ما شده اند عدم تغییر برای سال. آن را مورد جسارت underaged پسران آزادانه به طرح یک باند تجاوز به عنف یک دختر و جسارت خود را به تصویب هرزه نظرات به زنان با هیچ تاسف.

این یکی از شرم آور ترین حوادث cybercrime به عنوان هر دو قربانیان به عنوان به خوبی به عنوان عاملان هستند underaged.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن