بونیتا اسپرینگز آماده به نوبه خود از 1300 هکتار معدن به محله از خانه های

تادئوس ماست ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 3:34 PM EDT 21 مه سال 2020بونیتا اسپرینگز است که انتظار می رود به حک کر

توسط ABDOOSNEWS در 2 خرداد 1399

بونیتا اسپرینگز است که انتظار می رود به حک کردن تقریبا از 1300 هکتار از زمین محافظت از شهر شرقی حاشیه تا راه را برای توسعه سابق بنیتا گراند سایت من.

شورای شهر به تصویب یک تغییر به آن طرح جامع که به تشریح چگونگی این شهرستان می تواند رشد کند به اجازه معدن توان با جایگزین یک محله از خانه.

یک رای نهایی به احتمال زیاد به رخ می دهد در ماه ژوئن یا جولای را تغییر رسمی. تا کنون نمایندگان همواره رای به نفع ساخت تغییر است.

توسعه این معدن بخشی از راه حل قانونی. BG معدن صاحب Oakbrook خواص واصل طرح دعوی در دادگاه در برابر سیتی در ماه دسامبر 2017, یک سال پس از ایلینوی مبتنی بر توسعه دهنده خریداری معدن فعال.

این شهرستان دارای بیش از 4200 هکتار از زمین های خود را کنار بگذارند به عنوان بخشی از کاهش تراکم/منابع آبهای زيرزمينی منطقه شناخته شده به عنوان DR/GR. بسیاری از بیش از 80 ، 000 موجود DR/GR هکتار در خارج از شهر در southeas Lee County است. دکتر/GR ایجاد شد در سال 1990 به حفاظت از محیط زیست حساس تالاب با توجه به شهرستان اسناد و مدارک.

لی شهرستان دارای بسیاری از تالاب های شمال شرق بونیتا اسپرینگز و جنوب فلوریدا مدیریت آب منطقه دارای صدها هکتار به طور مستقیم در شرق سابق BG معدن.

حل و فصل قانونی شهرستان نیاز به ایجاد تغییرات

Oakbrook خواص می خواستم برای ساخت یک جامعه مسکونی در این زمین به جای استفاده از عملیاتی معدن. Oakbrook ساخته شده است بیش از یک دوجین جوامع در جنوب غربی فلوریدا از جمله بروکس جوامع دردار در استروئ سان کارلوس و املاک مارینا بای باشگاه.

توسعه می خواستم به شکافتن معدن ملک بونیتا اسپرینگز که بازگشت سایت به Lee County جامعه توسعه قوانین و نظارت است. دلار مالیات تولید شده توسط ملک رفته اند به لی شهرستان.

این دعوی ناشی از 2003 الحاق توافق که BG معادن ادعا کرد که اجازه می دهد تا برای 2500 خانه های لوکس در سایت. شهر استدلال کرد که توسعه مجدد است که دیگر معتبر تحت قرارداد.

در ماه نوامبر بونیتا اسپرینگز و Oakbrook به حل و فصل است که اجازه می دهد تا 700 پایین-تراکم خانه ها در از 1300 هکتار سایت.

عضو شورای جسی Purdon گفت: هیچ توسعه ای اتفاق می افتد باید در DR/GR, اما این شهر تا به حال هیچ گزینه ای در این مورد است.

"اگر (BG معدن) می رود به شهرستان ما تبدیل شدن به یک مسافر, راننده," Purdon گفت. "برای نوجوانان/GR purists آن ناگوار خواهد بود وجود دارد توسعه در خارج وجود دارد در همه. اما این نبود در مورد توسعه است. آن را بیشتر برای چه بود برای این شهر است."

شهرستان خواهد پرداخت نزدیک به 5 میلیون دلار برای خرید 30 هکتار برای پارک منطقه ای و دیگر 248 هکتار برای سروصدا و بهبود کیفیت آب با توجه به حل و فصل. این شهر همچنین دسترسی به یکی از برنامه ریزی ها ،

Oakbrook خواص قصد دارد به ترکیب تالاب حفاظت و مدیریت سروصدا و درمان به طرح های خود برای جامعه جدید گفت: David دپو مهندس موریس-دپو که در حال کار با توسعه در این پروژه است.

Oakbrook خواص ارائه شده است یک طرح سایت به این شهرستان است. توسعه وب سایت لیست بنیتا گراند معدن به عنوان یک پروژه فعال است که می تواند بیش از 400 هکتار از دریاچه ها و 480 هکتار از تالاب برای تبدیل شدن به "یکی از برتر مجلل لیک فرانت جوامع در جنوب غربی فلوریدا."

تادئوس ماست جنوبی Lee County خبرنگار برای ناپل اخبار روزانه و بنر. حمایت از کار خود را با اشتراک ما اخبار محلی سازمان است. پیدا کردن او را در توییتر به عنوان @thaddeusmast.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب