بالیوود, ستاره ها و آینده خود را منتشر دیجیتال

با مستند فیلم بستن شاخه های آینده تکالیف از چند filmstars خواهد نسخه های مختلف سیستم عامل های دیجیتال در ماه آ

توسط ABDOOSNEWS در 8 تیر 1399

با مستند فیلم بستن شاخه های آینده تکالیف از چند filmstars خواهد نسخه های مختلف سیستم عامل های دیجیتال در ماه آینده.

سرپرستان به ارمغان می آورد شما دزدکی حرکت کردن زیرچشمی نگاه کردن به OTT جهان ستاره نکردم line-up:

SUSHANT SINGH RAJPUT در "Dil Bechara"

اواخر Sushant Singh Rajput آخرین فیلم "Dil Bechara" را انتشار دیجیتالی. "Dil Bechara" رسمی بازسازی 2014 هالیوود, عاشقانه, درام "The Fault In Our Stars" بر اساس John Green محبوب رمان به همین نام است. جوانه زدن بازیگر تاریخ Sanghi ستاره مخالف Sushant در فیلم است. آن را برتر در OTT پلت فرم دیزنی+ Hotstar در ژوئیه 24.

Follow us on Instagram برای به روز رسانی بیشتر از ما!!

آبیشک باچان و NITHYA منن در نفس: به سایه'

آبیشک باچان خواهد ساخت دیجیتال اولین با "تنفس: به سایه". آن را نیز نشانه دیجیتال اولین South بازیگر Nithya منن. نشان می دهد همچنین ویژگی های Sayami Kher. بازیگر Amit Sadh بود که زمان برای عملکرد خود را در فصل اول از "نفس" را تلافی نقش خود را به عنوان بازرس کبیر Spike یک بار دیگر. این بار Abhishek دیده خواهد شد در یک ماموریت برای پیدا کردن دختر گم شده. مدیر Mayank Sharma است شرکت نوشته شده سری با بهونی Iyer Vikram طولی و Arshad سید. این مجموعه را جریان در آمازون نخست تصویری از جولای 10.

آبیشک باچان خواهد ساخت دیجیتال اولین با "تنفس: به سایه". Wikimedia Commons

ویدیا بالان در "Shakuntala Devi"

"Shakuntala Devi" را ببینید بازیگر Vidya Balan به عنوان نابغه ریاضی Shakuntala Devi. آنو منون-کارگردانی فیلم بر اساس زندگی Shakuntala بود که به طور گسترده ای احترام به انسان و کامپیوتر برای او ذاتی توانایی انجام محاسبات فوق العاده پیچیده در عرض چند ثانیه. این فیلم را اکران در آمازون نخست تصویری.

سیف علی خان در "Dilli"

سیف در حال حاضر ساخته شده چشمگیر OTT اولین با "مقدس بازی ها". او را برمی گرداند به رسانه در "ببر Zinda Hai" مدیر علی عباس ظفر را نشان می دهد "Dilli" است که در مورد تاریکی لبه های سیاست هند. نشان می دهد همچنین ستاره Sunil Grover, محمد Zeeshan ایوب و سارا جین Dias. آن را به جریان در آمازون نخست تصویری.

MANOJ BAJPAYEE و سامانتا AKKINENI در "خانواده Man 2"

Manoj Bajpayee گرداند و در فصل دوم از "مرد خانواده" و همکاری بازیگران این زمان است که در جنوب استار سامانتا Akkineni. در حالی که Bajpayee تحت تاثیر قرار با نقش خود در فصل یکی از نمایش, سامانتا برداشت توجه با نقش او را در فیلم تامیل "سوپر لوکس" که قبلا منتشر شده در Netflix بکشد. "خانواده Man 2" جریان در آمازون نخست تصویری.

JANHVI کاپور در "Gunjan Saxena: کارگیل دختر"

فرار سنتی اکران در میان COVID-19 بحران Janhvi کاپور-starrer می رود به صورت مستقیم به OTT انتشار. این فیلم با الهام از زندگی نیروی هوایی هند خلبان جنگی Gunjan Saxena و ستاره Janhvi در عنوانی نقش. Saxena وارد جنگ منطقه در طول سال 1999 جنگ کارگیل. کارگردان شاران Sharma بازیگران نیز از ویژگی های Pankaj Tripathi Angad Bedi, Viineet کومار, Manav Vij و عایشه Raza. از آن خواهد شد در Netflix بکشد.

SWARA BHASKER در "Rasbhari"

Swara Bhasker ستاره در "Rasbhari" یک داستان عاشقانه ای است که در مرتا. Swara نقش استرن معلم انگلیسی است که هدف از جاذبه برای Nand (Ayushmaan Saxena). نشان می دهد اولین بار در آمازون نخست فیلم در این آخر هفته.

Swara Bhasker ستاره در "Rasbhari" یک داستان عاشقانه ای است که در مرتا. Wikimedia Commons

RAIMA SEN در "ساعت گذشته"

Raima ساخته شده است یک علامت در زبان هندی و بنگالی فیلم. او در حال حاضر treks دیجیتال متوسط با فوقالعاده هیجان انگیز که نیز از ویژگی های سانجی کاپور. مجموعه ای در هیمالیا ایستگاه تپه نشان می دهد ایجاد شده توسط آمیت کومار. Asif Kapadia حمایت آمازون نخست سری ویدئو به عنوان تهیه کننده اجرایی.

KONKONA SEN SHARMA در "Mumbai Diaries 26/11"

سری بازیگران Konkona Sensharma و محیط Raina, است انتظار, به روایت یک حساب داستانی از حمله تروریستی قرار گرفت که در Cama بیمارستان در میان مکانهای دیگر در نوامبر 26, 2008. کارگردان Nikkhil Advani در آن جریان خواهد شد در آمازون نخست تصویری.

همچنین بخوانید: وگان زیبایی می یابد راه خود را به روال مراقبت از پوست

آمل PALEKAR و MANAV کال در "Gormint"

سیاسی طنز امکانات آمل Palekar و Manav کال با Shikha Talsania و Girish Kulkarni. جزئیات این طرح از آمازون نخست نشان می دهد تحت کاری ادامه داده اند. تاریخ انتشار نشان می دهد هنوز در t طور رسمی تایید کرد.

AFTAB SHIVDASANI در "سم: 2"

بالیوود بازیگر Aftab Shivdasani خود را دیجیتال اولین با آینده سری وب "سم: 2". این سری نیز از ویژگی های Raai Lakshmi, Pooja Chopra, Gautam Gulati و طاهر Shabbir و جریان در OTT پلت فرم ZEE5. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن