بالیوود ترویج رفتارهای ناسالم در میان مخاطبان جوان: مطالعه

منt بوده است سرخوش از دو دهه در بالیوود, با افزایش, الکل و مواد غذایی سریع محصول دادن در فیلم های, با توجه به

توسط ABDOOSNEWS در 20 خرداد 1399

منt بوده است سرخوش از دو دهه در بالیوود, با افزایش, الکل و مواد غذایی سریع محصول دادن در فیلم های, با توجه به مطالعه در آخرین bollywood news.

مردم و از جمله کودکان در معرض بالا و مکرر حجم توتون و تنباکو و الکل و مارک مواد غذایی سریع قرار دادن محصول از طریق بالیوود, با توجه به مطالعه منتشر شده در مجله علمی PLOS One توسط محققان از حیاتی استراتژی و امپریال کالج لندن است.

"مطالعه ما نشان می دهد که بالیوود در حال کمک به ترویج رفتارهای ناسالم در مخاطبان خود به ویژه کودکان" دکتر گفت: ناندیتا Murukutla, معاون رئیس جمهور, جهانی, سیاست و پژوهش, سیاست حمایت و ارتباطات حیاتی استراتژی.

دنبال NewsGram در Instagram به دانستن آنچه اتفاق می افتد در سراسر جهان است.

"ما امیدواریم که این مطالعه ارائه شواهد و پشتیبانی برای کاهش بازاریابی این محصولات در فیلم با توجه به شناخته شده مشکلات بهداشتی آنها علت از جمله چاقی و بیماری های قلبی و سرطان" Murukutla اضافه شده است.

old-monk-bollywood
93 درصد از این فیلم تا به حال حداقل یک رخداد از الکل است. Pixabay

از 300 فیلم مورد تجزیه و تحلیل از زمان دوره 1994-2013 93 درصد از این فیلم تا به حال حداقل یک رخداد از الکل 70 درصد تا به حال حداقل یک رخداد از توتون و تنباکو و 21 درصد فیلم تا به حال حداقل یک رخداد مارک مواد غذایی سریع.

توتون و تنباکو و الکل تکرار شد و بیشتر رایج در رتبه فیلم در حالی که مواد غذایی سریع تصویر برجسته در فیلم هدفمند برای همه مخاطبان — U و U/A امتیاز فیلم.

همچنین اظهار داشت که به طور متوسط در محصولات توتون و تنباکو و یا استفاده به تصویر کشیده شد چهار بار در هر فیلم و الکل نشان داده شد و یا با استفاده از هفت بار در فیلم و مارک فست فود نشان داده شد و یا استفاده 0.4 بار در فیلم است.

در حالی که این تصویر از توتون و تنباکو در برخی از فیلم ها کاهش یافت و در طول دوره 20 ساله از تجزیه و تحلیل قرار دادن الکل و مارک سریع محصولات غذایی به طور قابل توجهی افزایش یافته است. محققان بر این باورند که روند نزولی در توتون و تنباکو, ارتقاء, از سال 2004 می تواند یک نتیجه از مقررات مربوط به توتون و تنباکو, تبلیغات, تبلیغات و حمایت مالی است.

Bollywood
به طور متوسط محصولات توتون و تنباکو و یا استفاده به تصویر کشیده شد چهار بار در هر فیلم. Pixabay

"افزایش تعداد بیماری های غیر واگیر در سراسر جهان مرتبط است با مصرف دخانیات و الکل و فوق العاده غذاهای فراوری شده. استراتژی های بازاریابی است که ترویج مصرف این محصولات باید به شدت کنترل شده با استفاده از گسترده ديدگاه بهداشت عمومی با هدف کاهش بار مرگ و بیماری" گفت: استاد کریستوفر Millett بهداشت عمومی و سیاست ارزیابی واحد امپریال کالج لندن است.

به گفته محققان و تحلیل ارائه شواهد برای تصویب اقدامات سیاست قوی برای حفاظت از سلامت فیلم-تماشای مخاطبان است.

همچنین جزئیات: حرکت به سوی جهانی بدون پلاستیک

آنها ذکر شده برخی از اقدامات که شامل: نظارت قرار دادن محصول از ناسالم کالا و منع بودجه قرار دادن محصول به طور مداوم در تمام رسانه; بررسی گواهینامه ها از فیلم بر اساس قرار دادن محصول از محصولات ناسالم; حذف یارانه های دولتی در صورت هر گونه تصویر از ناسالم کالا و یا تخلف است که به ترویج ناسالم کالا است.

"ارتباط بین فرکانس و روند ناسالم محصولات ظاهر شدن در فیلم همه مهم تر می شود در طول زمان COVID 19 بحران به عنوان صنعت گزارش داده است که وجود دارد افزایش قابل توجهی در رسانه های مصرف در طول این زمان گفت:" Murukutla. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن