Black Lives Matter: A یادآوری است که جهان نیاز به

توسط AlishaBlack lives matter حرکت آن را به دست آورد سریع حرکت با توجه به مرگ ناگوار جورج فلوید در بازداشت پلی

توسط ABDOOSNEWS در 5 تیر 1399

توسط Alisha

Black lives matter حرکت آن را به دست آورد سریع حرکت با توجه به مرگ ناگوار جورج فلوید در بازداشت پلیس و در حال حاضر آن است که خشم جهانی. از پایین سقوط مجسمه به لغو برندها است این چه اعتراضی است که واقعا در مورد ؟

سیاه و سفید زندگی می کند مهم نیست در مورد سرنگونی مجسمه و یا لغو علامت های تجاری مانند عمه ، خاله, Jemima. سیاه زندگی مهم است نه یک هشتگ ترند و نه آن است که مسدود کردن خیابان ها. سیاه زندگی است یک تماس به چیزی را اشکار نژادپرستانه و تبعیض است که جامعه سیاه چهره نه تنها در زندان بلکه با دست غیر سیاه جامعه است.

ما را دنبال کنید Facebook صفحه برای به روز رسانی هیجان انگیز تر!!

در هر حال حاضر و پس از آن یک شهروند سیاه پوست است که مورد آزار و اذیت و یا خواسته به "بازگشت به کشور خود را" زمانی که آنها ایستاده بر خاک که در آن مادر خود را به آنها تولد, جایی که آنها رشد بازی "پلیس" که در آن آنها خود را دراز وفاداری و افتخار از هویت خود را. این آزار و اذیت آنها توسط اکثریت زنان میانسال ( در فرهنگ پاپ ما آنها را Karens) از کجا آمده ؟ چرا که آمریکا سرزمین آزادی. چرا که در برخی از نقطه اجداد خود ممکن است مهاجرت به آمریکا از اروپا بیش از حد. سیاه زندگی مهم است سوال را که آنها را به شرم.

Black Lives Matter Parade
صلح آمیز 'Black Lives Matter' رژه. Pixabay

در حالی که آوردن حساسیت به مارک یک حرکت به پشتیبانی سرنگونی مجسمه نیست. آن است که نه تنها خرابکاری نشان می دهد از تجاوز و نبرد گریه. این ایده در اینجا این است که برای از بین بردن نژادپرستانه مردم اما به آنها را درک کنند چرا نژاد پرستی بد است و این می تواند تنها از طریق انجام مذاکرات از طریق آموزش و پرورش. از طریق یک رسانه است که صلح آمیز و والا.

همچنین بخوانید: استفاده از زبان در سیاست

علاوه بر این شما همیشه پیدا کردن اشتباه در مردم شخصیت گاندی خودش بود و زن ستیز. ما برای یادگیری از مردم از گذشته درست ما در حالی که یادگیری و نه به سادگی خود را جشن گرفت.... اما در همان زمان اهانت آمیز رهبران گذشته که در حال حاضر در اینجا در حال حاضر است مزخرف است. به جای احساس رایگان برای سرنگونی رهبران نژادپرست از صفوف خود را.

همه من و گفت که صلح و آرامش به ارمغان می آورد شرم به سو استفاده کننده. نمی برند و در قدرت, افزایش قدرت است. بحث در قدرت و تبدیل شدن به شنیده می شود. سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. اجازه اعتراض های خشونت آمیز خرد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن