BJP می پرسد بالیوود برای نفی ارتباط آن با پاکستان و سازمان جاسوسی ISI

تیاو Bharatiya Janata Party (BJP) در چهار شنبه پرسید بالیوود برای نفی ارتباط آن با پاکستان و سازمان جاسوسی ISI

توسط ABDOOSNEWS در 3 مرداد 1399

تیاو Bharatiya Janata Party (BJP) در چهار شنبه پرسید بالیوود برای نفی ارتباط آن با پاکستان و سازمان جاسوسی ISI بعد از ورود چندین ستاره فیلم نما شناخته شده ضد هند فعالان خارج از کشور ظاهر در رسانه های اجتماعی.

بالیوود شد مرکز جنجال پس از تصاویری از شاهرخ خان و همسرش گوری خان به نظر می رسد با کالیفرنیا بر اساس جدایی طلب کشمیری به عنوان تونی Ashai است که اصرار کشمیری جوانان را به مبارزه در برابر هند است.

دنبال NewsGram در Instagram برای خودتان نگه دارید به روز شد.

محبوب سرینگر مبتنی بر فعال که می رود به نام Al اسکندر @TheSkandar در توییتر پست شده یک سری از توییت این ادعا که تونی Ashai همچنین به عنوان شناخته شده عزیز Ashai شده است یک عضو گروه تروریستی جامو و کشمیر جبهه آزادی (JKLF) حمایت شده توسط ISI.

به نقل از Ashai را آتش زا توییتهایی Al اسکندر توییتی که او "خود را نشسته است در اتاق دنج کالیفرنیا و تحریک جوانان کشمیری به انتخاب کنید تا سنگ و اسلحه در حالی که پسر خود را Bilal Ashai به تازگی فارغ التحصیل از لس آنجلس دانشگاه جنوب کالیفرنیا با مدرک کارشناسی ارشد."

BJP asks Bollywood to renounce its links with ISI agents
شاهرخ خان و همسر Gauri گفته می شود که با Ashai در بسیاری از پروژه های. Wikimedia Commons

تونی Ashai او گفت: طراحی کرده است شاهرخ خان ساختمان های دبی و لس آنجلس آپارتمان. این سوپراستار بالیوود با توجه به سرینگر فعال استخدام Ashai به عنوان یک معمار. خان, همسر, Gauri او مدعی است که با Ashai در بسیاری از پروژه های.

Al اسکندر گفت که "آن را به خوبی مستند طرح" برای تونی Ashai به استفاده از بالیوود نفوذ است. شاهرخ خان گفت: یک میهنی خود فرد است اما آگاه نیست در مورد تونی Ashai برنامه های.

عزیز Ashai (تونی Ashai) به دانشگاه رفت و در بوفالو ما به طور کامل تامین می شود JKLF او ادعا کرد و افزود که وجود دارد JKLF جلسه که اتفاق پس از فارغ التحصیلی خود را در ایتالیا. علاوه بر این او برای اولین بار کسب و کار Ashai طراحی شد و همچنین بودجه توسط JKLF او توییتی.

"$450k آمد از یک شرکت شل در بیرمنگام در پاییز سال 1992. علاوه بر این پسر او (بلال Ashai) عضو MSA که لینک به اخوان المسلمین."

ارسال Ashai تصاویر با نخست وزیر پاکستان عمران خان Al اسکندر ادعا کرد که Ashai "است که در حقوق و دستمزد از ISI که در تماس با بسیاری از مردم در جامو و کشمیر و سایر نقاط کشور است."

BJP asks Bollywood to renounce its links with ISI agents
نخست وزیر پاکستان عمران خان مدعی است که Ashai "است که در حقوق و دستمزد از ISI که در تماس با بسیاری از مردم در جامو و کشمیر و سایر نقاط کشور است." Wikimedia Commons

همچنین بخوانید: دریافت راهنمایی یک ظاهر طراحی شده از بالیوود 'Turbanator' Diljit Dosanjh

به عنوان توییتهایی ویروسی رفت و بسیاری از کاربران توییتر حفر کردن چند عکس از شاهرخ, همسر و تونی در رسانه های اجتماعی. برخی از کاربران از جیبش تصاویر از ستارگان دیگر مانند آنیل کاپور Sonam Kapoor, Karan Johar و دیگران با یکی دیگر از ضد هند فعال مستقر در انگلستان است.

توجه به مجموعه از سخنان معاون رئیس جمهور از BJP Baijayant پاندا واکنش نشان داد و گفت: "در سراسر تکان دهنده موضوعات مستند های شخصی و کسب و کار لینک برخی از بالیوود شخصیت با برخی پاکستانی ها & NRIs با غیر قابل انکار سابقه تشویق خشونت در J&K که قابل اثبات لینک کلیک کنید برای ISI & ارتش پاکستان. من اصرار میهنی Bollywoodies به نفی آنها." (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن