اسقف Verot مربی مت Herting را Hoopschool اردوگاه تعطیل کارگر پس از آزمایش مثبت برای COVID-19

آدم ریگان فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 5:04 PM EDT Jun 24, 2020شخص ثالث بسکتبال اردوگاه برگزار شد اسقف Ve

توسط ABDOOSNEWS در 5 تیر 1399

شخص ثالث بسکتبال اردوگاه برگزار شد اسقف Verot کاتولیک دبیرستان به پایان رسید جلسه باقی مانده از تابستان پس از یک اردوگاه کارگران آزمایش مثبت برای COVID-19.

Hoopschool که توسط اجرا دیرین Verot مربی مت Herting و شناخته شده است به عنوان جنوب غربی فلوریدا بزرگترین و بهترین بازی بسکتبال اردوگاه به پایان رسید و اولین جلسه خود را در تابستان یک روز در اوایل روز شنبه پس از اردوگاه کارگر مطلع مدرسه مدیر ورزشی از مثبت شدن تست برای coronavirus اسقف نشین ونیز را تایید کرد.

این اردوگاه که برای نمرات 4-8 شد و بلافاصله بسته شده و پدر و مادر و فلوریدا وزارت بهداشت اطلاع داده شد اسقف نشین مدیر ارتباطات سوزان Laielli گفت.

"وزارت بهداشت توصیه می کند همه کسانی که آمدند در عرض 6 پا از COVID مثبت کارگر باید تا جولای 7, حتی اگر آنها آزمایش شده اند," Laielli اضافه شده است.

اخبار بر می آید یک روز که وزارت بهداشت گزارش یک روز رکورد 5,508 موارد جدید COVID-19 در دولت است. فلوریدا در حال حاضر 109,014 موارد با 3,281 مرگ و میر.

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis مجاز ورزشگاه به بازگشایی در 50 درصد ظرفیت شروع مارس 18. در 22 مه فرماندار اعلام کرد او در پایان تمام محدودیت ها در جوانان ورزش و اردوهای تابستانی.

پیام به دنبال نظر چپ برای Herting و Verot بخش دو و میدانی شد بازگشت نیست.

Hoopschool بود که در آن 21 سال قرار بود میزبان بیش از دو جلسه: 29 ژوئن-جولای 2 برای نمرات 6-9 و جولای 6-9 برای grades 1-5.

بازگشت به کار: Lee County, مکان عمومی, مدرسه, ورزشکاران می تواند بازگشت به تابستان تمرینات دوشنبه

قبلی پوشش: فورت مایرز کیپرس لک در زمین; اسقف Verot وارد هفته سوم تمرین

"اسقف نشین از ونیز در فلوریدا ارائه پروتکل های ایمنی برای تمام برنامه های تابستانی و الزامات بودند از نزدیک دنبال اردوگاه کارکنان" Laielli گفت. "به این کار پایان, این ورزشگاه که در آن اردوگاه برگزار می شد شده است بررسی و اردوگاه در حال حاضر بسته شده برای تابستان."

در 24 فصل به عنوان یک سر مربی 21 با Verot, Herting دارای بیش از 430 برنده یک تعداد انگشت شماری از دولت عمیق مسابقات اجرا می شود و دارای ارسال های متعدد بازیکنان به رقابت در سطح دانشگاهی.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن