Big John ماسک کردن: یاد مجسمه یک نگاه جدید برای کیپ مرجان را COVID-19 کمپین

چارلز Runnells فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 2:36 PM EDT Jul 27, 2020Big John حمل مقدار زیادی از وزن در کی

توسط ABDOOSNEWS در 6 مرداد 1399

Big John حمل مقدار زیادی از وزن در کیپ کرال — 6,000 پوند از آن در واقعیت است.

بنابراین وقتی 28-پا بلند مجسمه "مذاکرات" گوش دادن به مردم.

"بزرگ جان یک آیکون در اطراف Lee County می گوید:" کیپ مسکن المر تعبیر. "و هر چیزی که او درگیر می شود در مردم به خوبی توجه است."

و در اینجا چیزی است که بزرگ جان برای گفتن در مورد COVID-19 pandemic: "ماسک تا کیپ مرجان. گسترش این کلمه نه ویروس."

این پیام به عرضه در یک بنر پنجشنبه همراه با جان جدیدترین لوازم جانبی — 3-پا گسترده ای ماسک صورت.

این بخشی از کیپ کرال کمپین تشویق مردم به پوشیدن ماسک صورت عمومی و کمک به جلوگیری از گسترش COVID-19. شورای شهر رای دادند در برابر ساخت ماسک اجباری در جولای 6, اما پس از آن مقامات شهر جدید راه اندازی ماسک-تا کیپ کرال کمپین یک هفته بعد.

بیشتر: کیپ کرال رای پایین طرح به دستور ماسک در

آنها در پیوست این شهر روتاری و Kiwanis باشگاه کیپ مرجان اتاق بازرگانی و شهر جامعه کلنگی آژانس که برای پرداخت های غول پیکر ،

"ما نیاز به تلاش برای متوقف کردن گسترش به طوری که ما می تواند به برخی از صورت ظاهر از حالت عادی می گوید:" لیندا Biondi از سازمان تنظیم مقررات و معاون صندلی. "کسب و کار در حال صدمه زدن به. مردم عصبی هستند. مردم افسرده. ما باید برای متوقف کردن گسترش یافته است."

ادامه مطلب: 5 چیز است: بزرگ جان می ایستد قد بلند در کیپ کرال lore

تالار جان به نظر می رسید به طور کامل سخنگوی کمپین می گوید: تعبیر آمد تا با ایده قرار دادن یک ماسک بر روی فایبر گلاس مجسمه. Big John بوده است بخشی از کیپ مرجان چشم انداز از سال 1969 زمانی که او وارد شهر به عنوان بخشی از یک جان سوپرمارکت فروشگاه. بعد این شهرستان ساخته شده او را به طور رسمی شهروند کیپ مرجان.

در حال حاضر مواد غذایی-گونی-toting مجسمه غرفه سازمان دیده بان بیش از, مرکز شهر, مرکز خرید شناخته شده به عنوان بزرگ جان پلازا در جنوب شرقی 47 تراس.

مجسمه واقعا بحث ، اگر چه تعبیر دارد به تصور او می کند.

این که چگونه او را متقاعد بزرگ جان به پوشیدن ماسک.

"من در حال گفتگو با جان می گوید:" دیرین کیپ مرجانی اقامت. "و او به آن موافقت کردند. او هیجان زده در مورد نیاز به پوشیدن یک ماسک تمام وقت, اما او به آن موافقت کردند."

ماسک ساخته شده توسط کیپ کسب و کار نام تجاری 1 جوهر بنر با استفاده از مواد و نوار فلزی. شهر آتش نشانان آن را نصب پنج شنبه با یک نردبان کامیون.

آن را به نگاه خوب برای جان می گوید Biondi از سازمان تنظیم مقررات.

"من عشق جدید خود را, ماسک," او می گوید. "من فکر می کنم آن را شایان ستایش است. همه ما فکر آن را cutest چیز است."

تعبیر اذعان می کند که نه او و نه خانواده اش "بزرگ به ماسک معامله" اما او درگیر شدم و برای خوب از شهرستان. "ما بسیار محترمانه از افراد دیگر," او می گوید. "و من دوستان که حتی ترک خانه خود را پس از آنها بسته به کشور پایین است."

او می گوید که بدست چند ناراحت تماس های تلفنی در مورد بزرگ جان ماسک و او می داند که مردم عصبانی در مورد ماسک مقرر و مورد نیاز است.

"آنها بر این باورند در آزادی انتخاب" تعبیر می گوید. "و من گفت:" شما می دانید که شما ضربه ناخن بر روی سر در مورد آزادی انتخاب. به همین دلیل تالار جان با پوشیدن ماسک.'

"شورای نه دستور. این شورا را به ما آزادی انتخاب, بنابراین ما قطعا می رویم که برای حمایت از مبارزات انتخاباتی."

برای ماسک کردن کیپ کرال شهر خرید 20,000 پارچه ماسک و بیش از 1500 پوستر و آگهی و توزیع آنها را به اسکودوی کیپ کسب و کار و سازمان می گوید: Ricardo Noguera شهر توسعه اقتصادی مدیر. نیز وجود دارد که پیام بر روی آگهی ها و تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال.

ایده این است برای محافظت از سلامت و همچنین تقویت کیپ کرال اقتصاد.

"همه چیز است که رفتن در سراسر شهرستان و فراتر از آن است که با داشتن اقتصادی عواقب" Noguera می گوید. "خاموش کردن کسب و کار مردم از دست دادن شغل خود هستند و تمام عواقب اقتصادی.

"با این حال ما می توانیم نگه داشتن همه چیز امن و حفظ اقتصاد در حال حرکت, ما می خواهیم به انجام این کار است."

با جان کمک Noguera فکر می کند که آنها می توانید آن را انجام دهید.

"به جان دیده می شود به عنوان یک بنای تاریخی در جنوب کیپ ما گفت: چرا که نه؟" Noguera می گوید. "اجازه دهید ماسک بزرگ در جان و واقعا تشویق مردمی است."

این کمپین همچنین برجسته کسب و کارهای محلی که نیاز به مهمانان به پوشیدن ماسک. برای یک لیست از کسب و کار شرکت در مبارزات انتخاباتی و تشویق ماسک بازدید از شهر COVID-19 وب سایت capecoral.net/COVID-19.

اتصال با این خبرنگار: چارلز Runnells (Facebook), @charlesrunnells (توییتر) @crunnells1 (Instagram)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب