پرفروشترین نویسنده اسکات Turow می رود به دادگاه برای آخرین محاکمه

آخرین محاکمهتوسط اسکات TurowGrand Central چاپ و نشر449 صفحات$29.00این مقدمه آغاز می شود با یک زن ، سرب مشاور س

توسط ABDOOSNEWS در 12 تیر 1399

آخرین محاکمه
توسط اسکات Turow
Grand Central چاپ و نشر
449 صفحات
$29.00

این مقدمه آغاز می شود با یک زن ، سرب مشاور سقوط کرده است در دفاع از جدول. متهم یک جشن پزشک yells که سالمندان وکیل هیچ پالس. پیرمرد نوه اجرا می شود از دادگاه به عنوان دادستان بالابر بدن بر روی یک میز و دکتر ریپ باز وکیل پیراهن. نوه بازده با دست خون آلود او را شکست طریق شیشه ای بر روی جعبه در راهرو که شامل ضفبرلترس.

آن را به عنوان نمایشی آغاز به عنوان هر گونه جرم و جنایت رمان دادگاه رویه یا پرفروش هیجان انگیز همیشه می تواند التماس کردن. اما پس از آن کاهش می یابد و تصویب یک سرعت های مختلف. این یک اسکات Turow رمان بعد از همه است و او مهم داستان برای گفتن این که (احتمالا) آخرین کیفری دادگاه مورد دفاع وکیل Alejandro "سندی" استرن همیشه سر بالا.

در Turow آخرین اثر داستانی آخرین محاکمهوجود دارد حقوقی تبدیل انبوه چند dollops از تعلیق شخصیت مطالعات اعم از عمیق به گاهی سطحی اما مهمتر از همه تحقق است که ما احتمالا نمی دانید که هر کسی به عنوان به خوبی به عنوان ما فکر و که شامل خودمان.

هر خواننده کشیده شده در توسط کلمه "هیجان انگیز" است که مورد استفاده برای ترویج این کتاب و کسی که خواندن Turow قبل از, ممکن است در ناامیدی. این به هیچ وجه سریع, ساحل, بخوانید, آیا در ماسه یا نه. استراتژی های حقوقی و نتیجه گیری با دقت توضیح داد: با مساوی تاکید با توجه به بازتاب آنچه در آن است که ما نه تنها به نتیجه گیری در مورد شخص دیگری بلکه آنچه که ما در حال حاضر به قبول – یا نه – که پیش فرض های ما ثابت نادرست و معلوم ما شده ایم به دروغ. و دروغ وجود دارد.

که در آن به هیچ وجه در نظر گرفته شود به این معنی است که این نه یک جاذب کتاب – به خصوص یکی است که در آن Turow آورده های مورد علاقه خود را تکرار شخصیت شنی استرن برای دیگری ظاهر. ظریف استرن اول به نظر می رسد در Turow اولین رمان منتشر شده برائت (1987) و شخصیت اصلی در بار اثبات (1990) با تکه یا اشاره در بسیاری از Turow دیگر کتاب است.

بنابراین ما در روشن شدن County, نسخه داستانی از شیکاگو کوک کانتی. استرن در حال حاضر 85 بیوه برای بار دوم هر دو صاحب برخی از سخت برنده عقل و هنوز هم کسی با مقدار زیادی برای یادگیری است. او نیست ترک تمرین قانون و تصمیم می گیرد در مورد سرطان محقق دکتر مساوى Pafko. دکتر یک دوست قدیمی که می ایستد متهم به قتل از پنهان کردن گاهی اوقات کشنده عوارض جانبی دارو تعجب او تولید و تجارت خودی — فروش کردن سهام خود را در مواد مخدر میلیون ها نفر در این فرآیند درست قبل از اینکه کلمه ای از آن کشنده اشکالاتی است. و آن را به عنوان معلوم Pafko به این معجزه داروی ضد سرطان به استرن و آن را ذخیره وکیل زندگی است.

مشخص را در مورد زمانی که Pafko می پرسد او را به استرن می گوید داوران از شروع خواهد شد که این آخرین دادگاه ، نشسته دوم صندلی دخترش مارتا خودش در 60s و آماده به بازنشسته. انگشت کوچک خود را نوه و حقوقی است که در زمینه کمک کردن به اطراف ، حضور خود را به وضوح وعده داده است که استرن خواهد ساخت راه خود را از طریق دخمه پرپیچ و خم نه تنها در مورد دادگاه اما مردم در خانواده خود را که در آن موفقیت ها و نا امیدی ها به نظر می رسد در اندازه.

که حس خانواده و کار و گرفتاری به گسترش Pafko روابط. او پسر Lep میان رئیس شاهدان در برابر پدرش. Pafko همسر Donatella, قوی, زن خسته از همه از شوهرش خارج از ازدواج adventures — حمایتی است به یک نقطه در دادگاه اما آن را روشن می سازد او وفاداری دروغ با پسرش نه شوهرش. Pafko کار کرده و از خود بیگانه برخی از دوستداران خود که در حال حاضر آماده برای شهادت علیه او.

وجود دارد یکی دیگر مداوم رمز و راز در این صفحات به عنوان استرن است که به طور قابل توجهی مجروح در تصادف خودرو. نوه او انگشت کوچک می خواهد برای پیدا کردن آنچه اتفاق افتاده و نیست تا کاملا آماده به اخراج این را به عنوان یک حادثه تصادفی.

در سراسر کتاب وجود دارد معوج طنز به عنوان زمانی که انگشت کوچک که وظیفه شده است با ساخت مطمئن شوید که به سختی از یک پرواز طولانی به هواپیما نیست بیش از حد برای پدر بزرگ او بسیار نگران است که خدمه پرواز این نتیجه که استرن حقوقی نابغه — ذهنی بی کفایت.

Turow آخرین همچنان جهان مجموعه در تقاطع بین نظام حقوقی و انسانی foibles وزن چگونه به شدت هر کسی باید در نظر گرفته شود و آیا این درست است که قیمت یک مجرم باید به پرداخت برای اشتباهات ساخته شده است.

این یک داستان از قهرمانان و خائنانی اما افراد و اقدامات خود را گاهی اوقات قهرمانانه و نوع بار دیگر خرده و نادرست است. در به یاد ماندنی هوشمند و در نهایت انسانی رویکرد Turow نوشته است یکی دیگر از رمان که می گوید زیادی در مورد وکلا و در نهایت در مورد همه ما است. و آن را باید به ذکر او آن را به خوبی.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب