پشت دوربین: کیپ کرال ساکن باعث می شود هنرمندان خوب نگاه

سینتیا ویلیامز ویژه به فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 9:00 AM EDT مارس 17 سال 2020کیپ کرال محل جالب است. بر

توسط ABDOOSNEWS در 29 اردیبهشت 1399

کیپ کرال محل جالب است. برای یک چیز, تاریخ آن است که غیر متعارف و غیر محتمل است. احتمالا به دلیل بسیاری از شخصیت های جذاب که مهاجرت کرده اند به "کیپ" در گذشته 63 سال از تاریخ آن است.

یکی از این بیشتر مهاجران اخیر است آنتونی Pagano. Pagano تولید و هدایت زندگی multicamera تلویزیون نشان می دهد از جمله موسسه خیریه, مزایای, افراد مشهور, کنسرت, ورزش و اخبار سرگرمی جوایز نشان می دهد ماهواره ای, رسانه های, تورهای آگهی های بازرگانی تلویزیون و فرهنگی برنامه نویسی. او تولید کرده است دی وی دی برای بزرگترین نامها در سرگرمی زندگی می کنند و تلویزیون را نشان می دهد شامل چنین سیاسی superstars به عنوان نلسون ماندلا و باراک اوباما.

بیشتر: طبقه شغلی از Sanibel ساکن Larry Doyle

No ordinary snowbird

Pagano می گوید که یکی از دوستان تماس او و همسرش سیندی نه "snowbirds" اما "برف."

اهل نیوآرک نیوجرسی Paganos برای اولین بار شنیده ام در مورد کیپ مرجان از یک زوج کانادا ملاقات کرد کروز در سال 2011 در ملکه ماری دوم ، این کانادایی ها بودند که ساختمان یک خانه در Sandoval. Pagano و همسر خود را به حال هرگز شنیده کیپ کرال او می گوید: "...پس ما پرواز کرد." آنها به پایان رسید تا خرید condo در کیپ بندرگاه که آنها در حال حاضر اشغال کردن و در طول سال.

به شما یک ایده خشن از آنچه Pagano می کند در صرف شش سال قبل خود را به تبدیل شدن به یک اسکودوی کیپ زمستان اقامت او به کارگردانی تام جوینر آسمان را نشان می دهد (2005-2007); او تور آمریکای جنوبی و اروپا با برادران جوناس (2009); و او به کارگردانی امی و برنده Intelligence Squared بحث در Bloomberg television (2009/2010).

بیشتر: فورت مایرز تاریخچه: خانه پاپا ساخته شده بر روی لی خیابان شروع یک جامعه

از سال 2012 بوده و کارگردانی بین المللی جایزه امی و بین المللی کودکان و نوجوانان جایزه امی را نشان می دهد. او همچنین دوربین مدیر سالانه سفر IHeart کنسرت.

البته او داستان را بگویید در مورد شخصی خود را در تعامل با افراد مشهور که اجرای کامل مسيري از رپر, LL Cool J, کسی که با او کار کرده است و در هفت سال به دالایی لاما.

"من مدیر فنی از 'دالایی لاما در تالار موسیقی رادیو سیتی' [a National Geographic دی وی دی] در سال 2007. من صرف یک هفته با ریچارد گی یر و دالایی لاما و هر روز دالایی لاما را تصویب توسط ما و ما را به یک اشاره. خوب در آخر نشان می دهد در رادیو شهر دالایی لاما بود احاطه شده توسط بیش از ده نفر اما او متوقف در پشت صحنه و آمد بیش از برای من از دست من گرفت و گفت: "با تشکر از شما!' من کاملا حیرت زده کرد. و من باید بگویم که او با من تماس نگرفته من احساس قدرت خود را...من هرگز فراموش نکنید که احساس است."

و نه او هرگز فراموش نکنید بعد در سال 2004 هنگامی که او در را باز کرد به پل نیومن, اتاق پانسمان و پیدا نیومن و رابرت ردفورد در "tighty whities" (به عنوان Pagano آن قرار می دهد). "من floored بود," او می گوید. در یک نوع از زانو حرکت تند و سریع واکنش او خندید.

تصور کنید که نیومن در آن لحظه. شما در حال تغییر لباس برای یک کمدی طرح شما انجام می دهند به جمع آوری کمک در همسر شما (جوآن وودوارد) وستپورت کشور تاتر در کانکتیکات. شما لازم نیست که زمان برای یک نشست با نشان دادن مدیر بنابراین شما بخواهید Pagano برای آمدن به اتاق پانسمان. وجود دارد یک دست کشیدن بر روی درب به شما می گویند "در آمده و این زبر و خشن سیاه-ریشو درب باز می شود به نظر می رسد در شما به نظر می رسد در ردفورد (شما هر دو ایستاده وجود دارد در لباس زیر خود را) و می خندد. خندد ؟ فکر خود را در حال رفتن به چیزی است که خیلی خنده دار است ؟

بیشتر: سابق شرکت بد خواننده برایان هاو مرده در 66 از یک حمله قلبی

نیومن خیره شد Pagano. "چی می خنده؟"

Pagano بودن صادقانه مرد به آنها گفت که این حقیقت ساده: "همه می توانم بگویم این است که هر زن در آمریکا می میرند برای دیدن این تصویر است."

سپس همه آنها خندید.

کار من این است که آنها را نگاه خوب

Pagano می گوید که هدف خود را به عنوان یک تهیه کننده/کارگردان سرگرمی تلویزیون است که به هنرمندان نگاه و صدا به عنوان خوب به عنوان امکان پذیر است. یک مدیر چه کسی است که با کارگردانی دوربین های متعدد به طور همزمان به صورت زنده از تلویزیون به نام "خطر بالا" مدیر.

برای مثال در سال 2008 گروه راک بد شرکت, استخدام Pagano برای تولید یک دی وی دی خود را اوت. 8 نمایش در Seminole Hard Rock کافه در هالیوود است. آن را یک-شب-فقط, فروخته, تاریخی, مراسم عملکرد این گروه شامل بنیانگذار و خواننده سرب پل راجرز با اصلی اعضای گروه سیمون کیرک (درامر) و میک Ralphs (گیتاریست) پیوست توسط هوارد فورده گیتار و لین Sorenson در باس است.

بیایید دزدکی حرکت کردن به اتاق کنترل استودیو که در آن Pagano است کارگردانی شلیک کنید. پوشیدن یک هدست با میکروفون Pagano نشسته است قبل از یک بانک از تلویزیون مانیتور. هر صفحه نمایش نشان می دهد او چه هر یک از 10 دوربین دیدن است. Pagano فنی مدیر نشسته است به او حق آرامش قبل از خود تصویری فارس از دکمه ها و اهرم.

به عنوان گروه پیاده روی بر روی استودیو مرحله ورود خود را اعلام کرد با سر و صدا از مخاطبان و ثبت شده توسط دوربین Pagano دهکدهای از پیش تعیین شده برای باز کردن شات Pagano خم به مانیتور دست چپ خود را برداشته. او امتیاز به #4, cueing فیلمبردار با "آماده در چهار." در فرمان او—"چهار!"—او TD هل #4 دکمه را بر روی تلفن و تصویر بر روی صفحه نمایش زنده بالاتر از بانک مانیتور سوئیچ از یک لانگ شات از این مرحله به یک چهره شات از پل راجرز باز با نشان دادن "شرکت بد."

Pagano سنگ به جلو و عقب در صندلی خود چشمان خود را رومینگ صفحه تلویزیون قبل از او. او امتیاز. "نگه دارید در یک." انگشت خود را پیروز #2. "فشار در شماره دو. فشار در فشار در" او گریه می کند, اصرار #2 فیلمبرداری به زوم در در فورده گیتار. "حل دو!" با قابل توجه آرام TD هل اهرم که بر حل از نزدیک از پل در صورت به نزدیک شات از فورده دست آلوده کردن بیش از رشته گیتار خود را.

بلند کردن هر دو سلاح های خود را مانند یک هادی آماده یک ارکستر برای آینده جنبش Pagano در حال حاضر امتیاز به #4 پرداختن به فیلمبرداری با نام. "مایک ایستاده است." انگشت خود را حرکت می کند به #1. "خوب آماده در یک." دست خود را بالا می رود و سپس به آرامی فرود در آرام رفت و برگشت به حق خود را در سراسر صفحه نمایش. "حل یک."

بعد از دو ساعت به عنوان Pagano و فلش کار در پشت سر هم برای تبدیل سردرگم اره منبت کاری اره مویی پازل از تصاویر متحرک در 10 تلویزیون مانیتور به سیالیت فیلم Pagano انجام حرکات دوربین بسیار شبیه استاد از یک ارکستر سمفونیک تمام انرژی خود را در همگام با آن از نوازندگان بر روی صحنه است. با بلند کردن اسلحه, کف دست, کف او خواستار یک زاویه دوربین "تا..." و یا با اسلحه و دست فر به سمت او تساوی با اشاره انگشتان دست ("بیرون بکشد بیرون بکشد...") لنز دوربین از نزدیک به یک شات از یک مجری. به سرعت از موسیقی تسریع او می اندازد چپ دست, انگشت-خوراکی مشت در تلویزیون مانیتور دستورات خود را سریع به عنوان شلیک شد. "آماده ، دو! بده نیم در پنج, برگزاری, پنج, پنج! آماده در دو دو! پنج پنج! هفت!" او خم به یک دوربین و صفحه نمایش و فشار دادن با هر دو دست فریاد "فشار فشار فشار!" و به عنوان تصویربردار زوم در ما بینندگان هستند که به طور ناگهانی به پرواز در بالای سر تشویق, swaying, جمعیت, پرواز در نوازندگان در متقاطع بازی از زیر طاق بیش از این مرحله تا زمانی که با یک جارو به سمت پایین حرکت بازوی خود را Pagano فریاد "حل دو!" حذف ما مستقیما قبل از پل او به عنوان نوسانات گیتار خود را غالبانه هوا و جمعیت roars.

نشان می دهد بیش از. Pagano خم به عقب در صندلی خود را. "خوب است" او می گوید. سپس او را تحسین خدمه خود را. "Helluva کار بچه ها!"

او سیمی. این همه او می تواند انجام دهد به ماندن در صندلی خود را.

این کسب و کار او می گوید: مواد مخدر خود را از انتخاب.

به هر دلیل

Pagano اولین انتخاب حرفه ای در صنعت سرگرمی است. او در حال حاضر لذت بردم موفق, 14 سال کار حرفه ای با شرق هواپیمایی به عنوان مهماندار هواپیما در زمانی که در سال 1980 شرکت هواپیمایی شروع به از دست دادن پول است. ترس بدترین و "به هر دلیلی" او می گوید: "امروز من شروع به یک شرکت تولید فیلم."

"من تولید فیلم های آموزشی برای شرکت های مانند شرینگ Schering گاوآهن داروسازی و BASF [دومین شیمیایی تولید کننده در جهان]. من می خواستم به طور مستقیم کنسرت, اما با تجربه که به نظر می رسید غیر ممکن است. تا زمانی که یک شب من دریافت تماس از یک شرکت که تولید لاتین را نشان می دهد در Madison Square Garden."

این شرکت تولید شد مگابایت محصولات. Pagano تا به حال برای آنها کار می کرد به عنوان یک مدیر برای رویدادهای شرکت, اما او نبود تجربه کارگردانی عمده زندگی می کنند را نشان می دهد. "سپس یک شب شوم" او می گوید: "من ناامید تماس بگیرید و از آنها درخواست اگر من می تواند به باغ میدان مدیسون در یک ساعت به طور زنده کنسرت چرا که مدیر خود را در یک تصادف. پس از نشان دادن تولید کنندگان گفت: آنها لذت می برد کار من و من در واقع به پایان رسید تا کار برای این تولید کننده برای 20 سال است. نام او رالف Mercado و خود را شریک بود Emilio Estefan. از وجود این همه زمان نگه دارید..."

هرگز بازنشسته

Pagano را دوست دارد صنعت سرگرمی و افرادی که در آن کار می کنند. به عنوان طولانی به عنوان مخاطبان و مشتریان مانند آنچه که او به آنها می دهد او می گوید: "من هرگز بازنشسته شود."

در واقع پس از 40 سال در کسب و کار او را شلوغ تر از همیشه است. در سه ماه اول سال 2020 قبل از COVID-19 همه گیر قرار داده و برنامه های خود را بر روی نامعلوم نگه Pagano کارگردانی: GameON در مرکز کندی در واشنگتن دی سی و در پورتلند مین سالانه IHeart Alter Ego in L. A.; سالانه روز جهانی زن لباس قرمز جوایز در مرکز لینکلن در نیویورک; سالانه باتلاقی بنیاد بهره مند شوند در قطع نخل ساحل; نیروی دریایی ایالات متحده مهر و موم نیویورک نفع شام; و در MGM آرنا در لاس وگاس, قدرت عشق, جشن 2020 کلینیک کلیولند Lou Ruvo مرکز سلامت مغز "نگه داشتن حافظه زنده" رویداد.

برای Pagano به رویدادهای آینده و همچنین برای دیدن حیرت انگیز لیست از اعتبار و دستاوردهای رفتن به afproductiongroup.com. شما همچنین ممکن است لذت بردن از تماشای بد شرکت راک دی وی دی و ویدیو یوتیوب که نیومن-ردفورد طرح کمدی که در آن ببخشید نا امید آنها به طور کامل لباس می پوشد.

سینتیا ویلیامز (cwilliams1020@gmail.com)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن