شروع زندگی بهترین زندگی خود را با اتخاذ این 5 عادت

در طول یک بیماری همه گیر زندگی خود را "بهترین زندگی" ممکن است به نظر می رسد غیر ممکن است; جهان را به خود است ب

توسط ABDOOSNEWS در 5 تیر 1399

در طول یک بیماری همه گیر زندگی خود را "بهترین زندگی" ممکن است به نظر می رسد غیر ممکن است; جهان را به خود است به احتمال زیاد وارونه تبدیل شده است. وظایف روزانه می تواند احساس قریب به اتفاق نه به ذکر است تلاش برای رسیدن به اهداف دراز مدت خود را. شما فقط با تمرکز بر حفظ خود و عزیزان خود را سالم و گرفتن صورت حساب پرداخت می شود. بین قرنطینه و احتمالا از کار در حالی که شما چگونه می توانید حتی فکر می کنم در مورد زندگی خود را بهترین زندگی ؟ در حال حاضر بیش از همیشه شما باید انجام دهید به شما. زندگی خود را بهترین زندگی پیچیده نیست; آن را فقط طول می کشد زندگی روز به روز و نوع بودن را به خودتان. پیدا کردن هدف خود را و رسیدن به بیشترین پتانسیل خود را خواهد منجر به یک زندگی شادتر و انجام بیش. شروع در جاده ها به بهترین زندگی خود را با:

1. تمرین تجسم

است وجود دارد یک کار رویایی است که شما شده است که مایل? است وجود دارد یک محل است که شما برای شما آرزو می تواند زندگی می کنند ؟ این جاه طلبی ممکن است به نظر می رسد غیر ممکن است برای رسیدن به, پس چرا سعی می کنید ؟ اما اگر شما سعی می کنید و موفق می شوند ؟ تجسم شامل تصور خود را زندگی می کنند زندگی از رویاهای خود. اگر شما در رسیدن به اول در چشم و ذهن شما ممکن است انگیزه شما را به سعی کنید چیزهایی که خارج از منطقه راحتی خود را. این اولین گام برای ساخت رویاهای خود را اتفاق می افتد. چه ناراحت کننده و طاقت فرسا در حال حاضر در نهایت به شما کمک کند به منظور توسعه یک واضح تر تمرکز می کنند.

Follow us on Instagram برای اخبار بیشتر در به روز رسانی از ما!!

2. تعیین اهداف

تعیین اهداف کمک می کند تا شما را به کشف زندگی است که شما می خواهید. نوشتن کوتاه مدت و اهداف بلند مدت و تمرکز بر روی آنها را یک به یک به شما کمک می کند به زندگی با یک هدف بدون اینکه غرق در تلاش برای انجام بیش از حد بیش از حد سریع است. نگاهی به لیست در طول زمان کمک خواهد کرد که شما را به دیدن تمام است که شما انجام داده ایم; شما می خواهید انگیزه بیشتری به کار خود را به سمت اهداف بلند مدت است. با تنظیم اهداف و تکمیل آنها را روزانه و یا هفتگی شما کمتر احتمال دارد به احساس ضعف با زندگی به طور کلی.

living your best life
نگاهی به لیست در طول زمان کمک خواهد کرد که شما را به دیدن تمام است که شما انجام داده ایم; شما می خواهید انگیزه بیشتری به کار خود را به سمت اهداف بلند مدت است. Pixabay

3. تمرکز کمتر در رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی خوب است در وضعیتی وخیم به شما و شما مشغول برای طولانی تر از شما در نظر گرفته شده. که اغلب چیز خوبی نیست. پیمایش از طریق جریان بی پایان از پست ها می تواند سیل زده شما با احساسات منفی است. از رویدادهای جهان, شکایت دوستان و یا پست که تنها شما را به حسادت از دوستان که به نظر می رسد که "کامل" زندگی که به نوبه خود می تواند به شما احساس افسرده و کم ارزش. رسانه های اجتماعی خوب است در دوزهای کوچک. انجام در غیر این صورت ضایعات در وقت با ارزش است که می تواند صرف بهتر خود و بهبود کیفیت زندگی خود را.

4. یادگیری چیزهای جدید

یادگیری مادام العمر فواید فراهم می کند. آن را نگه می دارد ذهن خود را تحریک با یک جریان از تصاویر و ایده های. زندگی کمتر می شود خسته کننده است. شما حتی ممکن است پیدا کردن یک علاقه که جرقه های جدید-یافت شور و شوق. زمانی را به خواندن در مورد چیزی است که شما علاقه مند هستید یا یادگیری یک مهارت جدید یا زبان. این روزها اینترنت فراهم می کند مقدار نامحدودی از اطلاعات را در یک تعداد نامحدود از افراد است. بنابراین وجود دارد هیچ بهانه ای به طور مداوم به یادگیری چیزی.

همچنین بخوانید: چگونه COVID-19 تغییر راه ما انجام کسب و کار

5. نشان دادن خودتان عشق

در هرج و مرج جریان زندگی روزمره شما ممکن است خودتان را در پشت رایتر; دیگر جنبه های زندگی خود را به نظر می رسد در اولویت. شما عزیزان — به خصوص بچه ها و یا پدر و مادر مسن و کار خود را بیشتر از توجه شما; پایان یک روز معمولی شما احساس صرف. غفلت نکنید خودتان. پس از همه, اگر شما نمی مراقبت از خود شما نمی تواند مراقبت از دیگران است. انجام کاری خوب برای خودتان هر روز چیزی فقط برای شما است که باعث می شود شما احساس خوب است. اگر شما هم برای تعطیلات و می توانید آن استطاعت افراط خود را با در نظر گرفتن کروز به مکزیک. آن را حتی نمی نیاز به این باشد که درگیر چیزی به عنوان ساده به عنوان صرف زمان در خارج از در نظر گرفتن چرت و گرفتن یک ماساژ یا درمان خود را به یک ناهار خوب نیز می تواند کمک به شما احساس تجدید.

زندگی خود را بهترین زندگی پیچیده نیست; شما می توانید شروع به امروز — راست در حال حاضر ، خیلی زود میبینید تفاوت در اعتماد به نفس خود را و به طور کلی شادی و زندگی خود را به طور قابل توجهی بهبود به عنوان شما رشد به عنوان یک فرد.

[سلب مسئولیت: مقاله منتشر شده در بالای ترویج لینک منافع تجاری.]

آخرین مطالب