قبل از برداشتن ماسک در مکان های عمومی, سرخپوستان باید به فکر خط مقدم کارگران: ساعت مودی

تیاو تهدید coronavirus است که هنوز بیش از, هشدار نخست وزیر نارندرا مودی روز یکشنبه از طریق ماهانه خود را 'Mann

توسط ABDOOSNEWS در 6 مرداد 1399

تیاو تهدید coronavirus است که هنوز بیش از, هشدار نخست وزیر نارندرا مودی روز یکشنبه از طریق ماهانه خود را 'Mann ki Baat' radio آدرس. او گفت که قبل از برداشتن ماسک در مکان های عمومی, سرخپوستان باید به فکر خط مقدم سلامت کارگران که مشغول به کار مجدانه از مارس.

مودی تصریح کرد که با پوشیدن یک ماسک ممکن است ناراحت کننده است اما این مهم به شکست این بیماری همه گیر.

دنبال NewsGram در Quora فضا برای دریافت پاسخ به تمام سوالات خود را.

نخست وزیر همچنین گفت که ماندن هوشیار بسیار مهم است که به صورت همه گیر. او همچنین با اشاره به تلاش های sarpanchs در مبارزه با این بحران بهداشتی.

Think of frontline workers before removing masks in public, says PM
هند است و در تمام تلاش خود را برای تهیه یک واکسن برای درمان مرگبار coronavirus. Pixabay

"در طول COVID-19 گیر یک sarpanch از Trewa در جامو Balbir Kaur, ساخته شده 30-تخت قرنطینه تخت در panchayat. به طور مشابه Jaituna بگوم از Chountliwar در Ganderbal حل و فصل است که او panchayat را مبارزه با کروناویروس و همچنین ایجاد اشتغال و فرصت ها" مودی گفت: در حالی که ستایش تلاش های خود را.

همچنین بخوانید: تراژدی تبت: چگونه چین برنامه ریزی شده است برای از بین بردن هویت فرهنگی تبت

"امروز COVID-19 بازیابی رای در کشور ما این است که بهتر از دیگران است. ما مرگ و میر بسیار کمتر از در بسیاری از کشورهای دیگر. ما قادر به نجات جان lakhs از مردم است. اما تهدید coronavirus نشده است هنوز. آن را به سرعت در حال گسترش در سراسر بسیاری از مناطق. ما باید هوشیار باقی می ماند" نخست وزیر گفت.

در حالی که هند با قرار دادن در تمام تلاش خود را برای تهیه یک واکسن برای درمان مرگبار coronavirus هند COVID-19 شمارش رفته فراتر از مجموع 13.8 لاخ موارد است.

دومین خواسته هموطنان از سرخپوستان به تعهد خود برای رسیدن به استقلال از همه گیر این آینده استقلال در روز در اوت 15. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن