زیبایی از فرهنگ هند: ویلیام Dalrymple در خود تجربه زندگی در هند

منndia یکی از مهمترین و مذهبی و قومی متنوع سازمان ملل با قدیمی ترین فرهنگ های جهان است. فرهنگ هند متفاوت مانن

توسط ABDOOSNEWS در 16 تیر 1399

منndia یکی از مهمترین و مذهبی و قومی متنوع سازمان ملل با قدیمی ترین فرهنگ های جهان است. فرهنگ هند متفاوت مانند قریب به اتفاق آن جغرافیا است و اغلب به عنوان برچسب امیزش از فرهنگ های مختلف.

هند زادگاه بسیاری از ادیان از جمله آیین هندو و بودایی و جین و سیک. دین نقش بسیار مهمی در شکل دادن به فرهنگ هند.

این تنوع ادیان و مذاهب و زبان ها در حال حاضر در هند هرگز موفق به مات کردن مردم از سراسر جهان است. بسیاری از خارجی ها می آیند برای دیدار هند و سپس سقوط در عشق با ملت است. بسیاری از آنها تصمیم به ماندن پشت در هند برای بقیه زندگی خود را.

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

William Dalrymple on how living in India has changed him
آن بوده است سی سال و ویلیام هنوز هم زندگی در دهلی نو. Pixabay

یکی از این خارجی ویلیام Dalrymple که به هند از بریتانیا. هیپنوتیزم توسط معماری و جغرافیایی و فرهنگی و زیبایی هند, ویلیام تصمیم به زندگی در هند. ویلیام Dalrymple نویسنده متعدد سفر و محبوب ترین کتاب های تاریخ در مورد هند. از آن شده است بیش از 30 سال از ویلیام در سفر است و در هند زندگی می کنند و او هنوز هم احساس می کند که وجود دارد این است که حداقل یک چهارم از کشور که در او نیست پوشش داده شده و او هنوز برای دیدن. او در حال حاضر ساکن در سرمایه های ملی دهلی.

صحبت کردن در مورد سفر اولیه در هند, ویلیام می گوید در مقاله خود با National Geographic-

"من هرگز در نظر گرفته شده و به هند آمده است. من در اصل مجموعه ای را به عنوان یک باستان شناس در این میانه اما حفاری های من اختصاص داده بود به در عراق تعطیل — ظاهرا به دلیل لانه جاسوسان انگلیس. بنابراین من پیوست یک دوست بود که از رفتن به هند است. من تا به حال هیچ خاص اتصال به کشور, اما زمانی که من وارد آن شد و یکی از آن لحظات در زندگی وقتی همه چیز تغییر میکند. سی سال بعد من هنوز هم اینجا. همواره در حال تغییر لوله شکل نما از چیزهایی که نگه داشته است من متصل شده و تمام انواع مشاغل تسهیل شده بودن اینجا. اولین کار من, آموزش زمان من از هیمالیا پایین به سمت نوک جنوبی کشور است. آن زمان من دو متوقف می شود در هند پرده برداری خود را در همه آن پیچیدگی و زیبایی — من معتاد شد."

ویلیام معتقد است که او یک فرد تغییر کرده و در حال حاضر که همه به این دلیل که از هند است. همه چیز از خود را به نظر می رسد که به تفکر خود را تغییر کرده است. ویلیام آمد از یک کاتولیک اسکاتلند پس زمینه و رفت به رهبانی مدارس. عموی خود یک کشیش و بعد از آن برادرش شد یک کشیش بیش از حد.

ویلیام شاهد است که در هند هر کس معتقد است که در چیزهای مختلف و صحبت کردن در مورد همان او می گوید: "حتی در آیین هندو وجود دارد یک میلیون راه از تمرین های مختلف خدایان را پرستش و انتخاب جشنواره به رعایت. هند بسیار گسترده و متنوع در یک راه است که بریتانیا نیست برای من."

ویلیام معتقد است که هند ساخته شده است او را روشنفکر از زندگی در اروپا را داشته باشد.

"هند است که درست چند فرهنگ آن انبوه کثرت گرا در هر حس: نژادی, مذهبی, اقلیمی, از لحاظ جغرافیایی. این یک زندگی درس در برابر جزمیت."
William Dalrymple on how living in India has changed him
"هند است که درست چند فرهنگ آن انبوه کثرت گرا در هر حس می گوید:" ویلیام. Pixabay

با توجه به دهلی نو بسیار underrated, هر دو در داخل و خارج از هند. بسیاری از بار آن را به عنوان یک محل دشوار برای زندگی در, او می گوید.

"برای من به عنوان یک مورخ و نویسنده دهلی جذاب است. این چنین ملموس حس تاریخ با آثار دروغ گفتن در اطراف در باغات و مقبره کاخ ها و دیوارهای شهر قدیمی هر کجا که شما به نوبه خود. دهلی Archives نیز در اینجا قرار دارد — مسکن یک عمر از اسناد و مدارک است که به سختی خوانده شده — و هنگامی که من نیاز به یک استراحت از تحقیقات من وجود دارد به مقدار زیادی در رفتن در جاهای دیگر. آن را شگفت انگیز موسیقی کلاسیک و صحنه رقص. من هرگز حوصله اینجا. در انگلستان در یک دلتنگ روز زمستان, همه چیز می تواند احساس عابر پیاده. دهلی هرگز احساس عابر پیاده. آن را همیشه احساس bonkers. "

همچنین بخوانید: جستجوهای آنلاین سقوط Tik ToK, WeChat, ShareIT پس از ممنوعیت در هند

ویلیام می گوید که با وجود بناهای بزرگ و رشته کوه های هیمالیا که او نیست بازدید نشده است. او معتقد است که هند یک قاره به جای یک کشور و یک نفر می تواند هرگز اجرا از چیزهایی که به کاوش در اینجا. صحبت از هند او می گوید: " من احساس می کنم مثل یک کودک در فروشگاه شیرین یا یک خسیس در یک بانک خرک گاهی اوقات. وجود دارد مقدار تقریبا نامتناهی را در دیدن و درک است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن