Beatboxing: یک نوع هنر هند کاوش

تعداد beatboxers در این کشور شده است در حال رشد بسیار سریع است که در آن کودکان و نوجوانان و جوانان انتخاب کنید

توسط ABDOOSNEWS در 19 خرداد 1399
beatboxing
تعداد beatboxers در این کشور شده است در حال رشد بسیار سریع است که در آن کودکان و نوجوانان و جوانان انتخاب کنید تا درس از یوتیوب. Wikimedia Commons

توسط Puja Gupta

بeatboxing است به عنوان یک مهارت با الهام از کشورهای غربی آن را به عنوان یکی در میان پنج عنصر هیپ هاپ. اما beatboxing همه چیز در مورد ریتم و آواز سازهای کوبه ای. سرخپوستان بوده است کاوش در محدوده صوتی سازهای کوبه ای با Konakkal برای سال, قدیمی ترین کلاسیک های صوتی سازهای کوبه ای, تکنیک می گوید Rajkamal شناخته شده به عنوان Raka Vee, بنیانگذار BBXINDIA.

"بنابراین beatboxing/صوتی سازهای کوبه ای است و نه چیزی جدید در کشور ما اما این تکنیک برای یادگیری beatboxing بسیار منحصر به فرد است," او می گوید.

دنبال NewsGram در توییتر برای اقامت به روز شده.

در سال های اخیر تعداد beatboxers در این کشور شده است در حال رشد بسیار سریع است که در آن کودکان و نوجوانان و جوانان انتخاب کنید تا درس از یوتیوب. طبق نظرسنجی انجام شده توسط BBXINDIA تیم در سال 2019 وجود دارد بیش از 800 beatboxers که خود را به یک حرفه ای عملکرد او اشاره می کند.

"این یک احساس فوق العاده است برای دیدن چگونه نسل جوان است چیدن این artform فقط از یوتیوب درس و شروع به رقابت در سطح حرفه ای در یک دوره بسیار کوتاه از زمان. شما نمی نیاز به هر چیز دیگری غیر از عشق به موسیقی و برخی از اعتماد به نفس واقعی را در خود دارد. که زیبایی این نوع هنر."

BBXINDIA با هدف ارائه رسمی پلت فرم برای تمام beatboxing, هنرمندان با ایجاد آگاهی در مورد عظمت و منافع و ارزش این نوع هنر. این هنرمند قصد دارد بیشتر به ارائه حق آموزش و پرورش مسیر درست برای همه beatboxers که می خواهند به دنبال این هنر به عنوان یک حرفه ای تمام وقت.

در میان این مستند آن را به تازگی برگزار شد آنلاین Beatbox رقابت BBXINDIA منطقهای جنگ های صلیبی' در اختلاف صدا و سرور.

beatboxing
BBXINDIA با هدف ارائه رسمی پلت فرم برای تمام beatboxing, هنرمندان با ایجاد آگاهی در مورد عظمت و منافع و ارزش این نوع هنر. Wikimedia Commons

"تیم ما تا به حال حتما ایده برای ایجاد انگیزه در آنها ایجاد رقابت سالم میان هنرمندان و پاداش آنها را برای روح خلاق خود را در طول دوران سخت مانند به عنوان در حال حاضر. از این رو هند تقسیم شد به چهار منطقه به عنوان شمال, شرق, غرب و جنوب با سه دسته مختلف, جنس نر, خود ارضایی, زن و loopstation که در آن هنرمندان به نمایندگی خود در منطقه و نمایش استعداد خود را برای قرار دادن نقاط در جدول" او اطلاع.

همچنین بخوانید: دهلی دولت خارج 'ویژه تاج هزینه' در مشروب

در این زمان قهرمان جهان Alexinho از فرانسه قضاوت مرد, خود ارضایی, نایب قهرمان جهان; Inkie از روسیه قضاوت loopstation دسته و D-خوب از ایالات متحده آمریکا قضاوت زن, تک دسته.

ایده پشت این رویداد به معرفی مفهوم جدید از منطقهای روحیه تیم او می گوید. "هند با بسیاری از زبان های مختلف ما در بر داشت که بسیاری از بخش داخل متحده و کوچک beatbox جوامع و ما تا به حال یک دلیل برای متحد کردن آنها را با همان روح می گوید:" Raka Vee. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن