ساحل را برانگیخت گله به بونیتا اسپرینگز فورت مایرز سواحل برای جشن چهارم جولای

توسط Louis Berney ویژه به اخبار مطبوعاتمنتشر شده 3:38 PM EDT Jul 4, 2020چهارم جولای سال جاری شد و بر خلاف آمری

توسط ABDOOSNEWS در 14 تیر 1399

چهارم جولای سال جاری شد و بر خلاف آمریکایی ها باید قبل از جشن. رژه بوده است به تعویق افتاده و یا لغو شود. نمایش آتش بازی نامیده شده است ،

مردم نیز شده اند خواست به در خانه باقی می ماند به عنوان COVID-19 همه گیر در ادامه به maraud راه خود را در سراسر ایالات متحده است.

و سواحل — حیاتی از بسیاری از جوامع در جنوب فلوریدا — شده اند سنگر بسته و یا به شدت محدود شده است تا آنجا که ساعت آنها باز هستند و تعداد بازدید کنندگان آنها می تواند قبول کند (به عنوان ذغال سنگ در شهرستان).

اما در Lee County, مقامات خواسته اند که مردم محلی و بازدید کنندگان به شهرستان سواحل — در حالی که تمرین های اجتماعی دورى و اجتناب از جمع آوری در گروه های بزرگ. علائم خواندن "لطفا تمرین های اجتماعی فاصله," ارسال شده توسط ساحل.

صبح روز شنبه مردم توجه تماس بگیرید. Lee County سواحل بودند پرتکاپو با مردم و اجتماعی فاصله بود و به طور کلی مشاهده می شود. ماسک, اما, شد, قابل ملاحظه ای وجود ندارد و در میان کسانی که با جذب آب و ماسه از بنیتا پارک ساحلی به فورت مایرز ساحل.

پارکینگ در بنیتا ساحل بود بسته به ظرفیت 8 صبح بسیار غیر معمول برای این زمان از سال با توجه به یک اپراتور. و در فورت مایرز, ساحل, فضای باز ناپدید شد ظهر حتی اگر گروه بودند مراقب باشید که دریافت بیش از حد نزدیک به یکدیگر است.

"شما باید مراقب باشید در مورد اجتماعی فاصله" گفت: آدم تیلور زندگی می کند که در ایندیانا اما همچنین دارای یک خانه با همسرش آماندا در بونیتا اسپرینگز. آنها برنامه ریزی برای ترک ساحل در حدود 1 ساعت به دلیل آنها می ترسید بیش از حد بسیاری از مردم پس از رسیدن.

خلیج فارس پر بود از مردم wading را در گشت و گذار با نوشیدنی در دست و نمرات از قایق های لنگر انداخته در درست کردن ساحل. چادر و چتر رنگارنگ راه اندازی شد تا آنجا که چشم می توانید ببینید. مردم بودند که نگران حفاظت از خود را از آفتاب سوزان به آنها به عنوان از تهدید coronavirus.

هستند ساحل شلوغ? چگونه به سرعت ببینید شرایط (و جمعیت) در ساحل مورد علاقه خود را در فلوریدا

بیشتر: Lee سلامت مدیر عامل هشدار جمعه که مردم باید بازگشت به "هدف مشترک" از مسطح منحنی

بیشتر: کروناویروس در لی شهرستان: آنچه شما نیاز به دانستن در شنبه, جولای 4

دیانا مارتین آمد با خانواده اش در حدود 20 برای خود حل و فصل نزدیک به آب در بنیتا ساحل. چرا او چشم پوشی سواحل سواحل شرق فلوریدا و دو ساعت رانندگی در سراسر کشور? "آنها در حال بسته در میامی," او گفت:.

کتی مولر و دوست پسر او ساخته شده سفر از مرجان Gables به فورت مایرز ساحل خاطر "آن چهارم جولای وجود دارد و چیز دیگری را انجام دهد." او وارد ساحل در 7:30 صبح با یک کولر پر از غذا و نوشیدنی و برنامه ریزی شده به صرف روز.

جف Fetzer محلی است که یک بازدید کننده به طور منظم به فورت مایرز ساحل. او مشاهده کرد که حتی در حدود 10:30 صبح ساحل "است شلوغ ترین" او را دیده آن از سال گذشته است.

Fetzer گفت که او تا به حال هیچ نگرانی در مورد که در ساحل در میان این ویروس همه گیر و حتی آن را به عنوان پلیس در سراسر فلوریدا.

"آنچه ما درک می کنیم در مورد این ویروس این است که شما باید در حدود 15 دقیقه با کسی که قبل از شما می توانید آن را گرفتن" او توضیح داد. "حداقل این چیزی است که ما به عنوان خوانده شده."

هنوز هم او و همسرش جدا شده از گروه های دیگر به "مطمئن شوید که ما نمی توانید به افراد دیگر است."

در عین حال حتی به عنوان او خوشحال در ساحل او نگران است که این چهارم جولای متفاوت است.

"آن را با" Felzer گفت. "هیچ آتش بازی و من موافق نیستم با خاموش کردن همه چیز را در راه ما. اجازه دهید ما را در تصمیم گیری های خود ما."

لی شهرستان کلانتر نمایندگان شد گشت ساحل توسط ATV نگه داشتن چشم خود را باز برای هر رفتار نامطلوب گروه snuggling بیش از حد نزدیک به هم و یا هر گونه دیگر ساحل جنحه. توسط noon وجود داشته است هیچ مشکلی گزارش شده است. "آنها در حال نگه داشتن فاصله خود گفت:" لی کلانتر معاون کاهش یافته است که به نام او.

هیو سفید و دو نفر از دوستان نشسته بودند در یک میز پیک نیک در بنیتا ساحل. چهار نفر از اعضای خانواده اش را آزمایش مثبت برای coronavirus. او گفت که او نگران از گسترش این ویروس اگر چه او و همسرش را تا کنون در امان است.

"ما باید تمرین های اجتماعی فاصله می شود و از دیگران با ملاحظه گفت:". "دانشمندان ما گفته اند به پوشیدن ماسک. و کتاب مقدس نیز به ما می گوید که به 'هنگامی که شما ببینید فاجعه پنهان کند.' "

حتی در سیاست همه گیر نمی شود شسته با آب و نور خورشید است. کتی مولر بود نشسته در کنار دو "مغلوب ساختن پیشی جستن 2020" آگهی ها بودند که گیر کرده در شن و ماسه.

"من فکر می کنم coronavirus در حال رفتن به آخرین تا زمانی که انتخابات" او گفت:, و اضافه کرد: "اگر تهمت برنده انتخابات آن احتمالا بماند; اگر بایدن برنده آن را به ناپدید می شوند."

در عین حال بیشترین ساحل را برانگیخت تصمیم به تمرکز بیشتر بر روی خورشید, شن و ماسه آب و آبجو در این غیر معمول چهارم جولای.

"ما فقط آن را دوست دارم در اینجا گفت:" مارتین چت خوش و خرم با خانواده اش تحت دو چتر آبی و آبی و سفید راه راه چادر.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب