بیس بال است و آن جاوا می تواند عجیب و غریب: چهار مشاهدات

پس از دو هفته به عقب و جلو بین لیگ اصلی بیس بال و اتحادیه به نمایندگی از بازیکنان هر دو طرف در اصل توافق به تو

توسط ABDOOSNEWS در 5 تیر 1399

پس از دو هفته به عقب و جلو بین لیگ اصلی بیس بال و اتحادیه به نمایندگی از بازیکنان هر دو طرف در اصل توافق به توافق برسند سقوط بر روی یک معامله آنها ساخته شده در مارس اجازه می دهد تا لیگ به برنامه 60-بازی فصل برای شروع در ماه جولای.

برای لحظه ای بیایید کنار اساسی ترین سوال که چرا آنها نمی تواند فقط این را انجام داده اند هر چه زودتر. این کار ارتباط بین دو طرف به نظر می رسد پیچیده تر و مستحکم تر از همیشه, اما ما نیاز به نگرانی در مورد که تا زمان توافق دسته جمعی به پایان می رسد پس از 2021 فصل است. در حال حاضر این بازی توپ هر چند مانند هر توپ شما تا کنون دیده ام.

شدید احتیاطی

در حالی که تمام دستی برای برخورد با محدودیت های ناشی از coronavirus نیست و ما نمی دانیم چند چیز است. تست در حال ramped تا به طور قابل توجهی. بازیکنان را از طریق تست پروتکل های و لیگ برتر خواهد شد و حتی خود را داشته آزمایشگاه در ایالت یوتا حمل سریع turnarounds. وجود دارد یک میزبان از برنامه های در مورد چگونه به مقابله با تست مثبت علائم و همه چیز را در میان. لیگ و بازیکنان را حتی سلامت پنل برای تعیین نحوه رسیدگی به همه چیز از موارد خاص به خطر بازیکنان و یا اعضای خانواده.

این نمی خواهد جلوگیری از این بیماری از حمله به بازیکنان و اعضای کارکنان. بازیکنان در حال حاضر آزمایش مثبت است. اما آنها امید به حداقل جلوگیری از جدی شیوع است که می تواند از خط خارج شود. واضح نگرانی خواهد بود شیوع در موقعیت های خاص در این زمینه است. تصور کنید که ویروس پاک کردن یک تبادل کارکنان ،

فشرده برنامه

با 60 بازی در تنها 66 روزها بسیاری می تواند به اشتباه. هیچ doubleheaders شده اند برنامه ریزی اجازه می دهد تا برای استفاده از آنها در مورد باران و یا مسائل دیگر. آن را در حال رفتن به فشار بازیکنان که ممکن است به طور معمول عادت به سرعت کوزه در خاص است. صدمات و انتظار می رود در یک فایل فشرده با جدول زمانی که می توانست جدی برای انشعابات تیم است.

وجود دارد نیز سفر خواهد کرد که مسائل پیچیده. تیم بازی خواهد کرد 40 بازی در برابر رقبای بخش و 20 برابر همان تقسیم بندی منطقه ای از دیگر لیگ. در مورد Astros این بدان معناست که تنها AL غرب و NL غرب تیم است. در حالی که ممکن است آن را آسان برای سواحل شرق تیم bunched تا با هم از لحاظ جغرافیایی غرب تیم را به سفر در سراسر سه بار مناطق و از آنجا به جنوب هوستون و به دور دست در شمال سیاتل. اما 'Stros و داجرز قلاب خواهد شد که باید سرگرم کننده است.

گسترش فهرست اسامی

لیگ موافقت کرده است به گسترش فهرست اسامی به 60 بازیکن در یک "بازیکن استخر." روز افتتاحیه فعال فهرست اسامی را می توان 30 عمیق, کاهش 28 در دو هفته و 26 پس از آن. این تیم می تواند در حفظ و 60 بازیکن در استخر خود را و تعیین سه نفر به یک "تاکسی تیم ملی" است که سفر به بازی برگشت تا در صورت بیماری یا آسیب است. باقی مانده غیر فعال بازیکنان باقی خواهد ماند و در نوعی برزخ اردوگاه آموزشی در نزدیکی خانه ballpark را که در آن آنها می توانند تمرین باقی می ماند و آماده است در صورت نیاز.

با هیچ جزئی لیگ در این فصل کمک می کند تا بسیاری از بازیکنان, اما آن را نیز گسترش می یابد امکان عضو فهرستی از بیمار شدن.

حواس پرت قوانین

در حال حاضر بخش سرگرم کننده است. این لیگ در تلاش است برای انطباق با برخی از قوانین به این فصل چند آنها انتظار باقی خواهد ماند — برای دلایل مختلف. اولین و مهم ترین به خصوص بیس بال از purists جهانی تعیین شده hitter. DH در حال حاضر خواهد شد ثابت از هر دو لیگ و بسیاری بر این باورند آن باقی خواهد ماند که راه به طور دائم. این طراحی شده است برای کمک به کاهش حجم کار در کوزه در کوتاه نجومی, اما آن را نیز چیزی به تیم می خواست در حالی که برای.

دیگر دیوانه حکومت است که مطمئن شوید که برای rankle برخی از طرفداران مربوط به فوق العاده نوبت. به منظور سرعت بخشیدن به نتیجه یک بازیکن قرار داده می شود و در پایه دوم به آغاز دور — بازیکن پیشین خمیر پیشرو خاموش مگر اینکه آن را یک پارچ. تیم پس از آن بازی تا کسی برنده است. این آزمایش شده در افراد زیر سن قانونی و بازی به پایان رسید که در اولین اضافی باز یافته شات از طریق سقف. این قطعا کمک خواهد کرد که کوتاه بازی اما آن را احساس می کند یک نی نی کوچولو لیگ.

هنوز در سال 2020 با همه چیز اتفاق می افتد بسیاری از طرفداران فقط باید هیجان زده وجود دارد در حال رفتن به چیزی است که در تلویزیون های دیگر از قسمت های تکراری و چیزی برای تماشای دیگر از نشان می دهد در حال حاضر binge-تماشا 10 بار در Netflix بکشد. و اگر ما صادق بودن قوانین جدید فشرده برنامه و عنصر عدم تزریق به این فصل را باید به صورت جدی برخی از هیجان.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب