بیکر می گوید: در خانه بمانند; اوج می آیند در اطراف مارس 20; دولت برای دریافت هواکش

رژیم صهیونیستی. بیکر نخواهد موسسه اجباری ماندن-صفحه اصلی, سفارش, اما تا به حال یک پیام ساده برای ساکنان امروز:

توسط ABDOOSNEWS در 23 فروردین 1399

رژیم صهیونیستی. بیکر نخواهد موسسه اجباری ماندن-صفحه اصلی, سفارش, اما تا به حال یک پیام ساده برای ساکنان امروز: "در خانه بمانند."

بیکر گفت که حتی شاید به خصوص در عید پاک:

"این خواهد بود که اولین عید من صرف نیست یا من مادر یا پدر در حداقل 50 سال است. این بی رحمانه است که در زمانی که ما نیاز به در آغوش گرفتن بیشتر ماندن از هم جدا است و مهم ترین چیزی که ما می توانید با یکی دیگر گفت:" ما روزانه خود را در کنفرانس مطبوعاتی گفت: "ما باید برای نگه داشتن در "ضرب و شتم ظلم و ستم با عشق."

"مقابله با ترس با ایمان," او گفت:. همچنین: "لطفا در خانه بمانند." اما اگر شما بیرون بروید پوشیدن ماسک او گفت: "هیچ نشسته در ساحل, حیاط خلوت هیچ cookouts با دوستان."

او افزود که مقامات دولتی انجام عمل می کنند زمانی که آنها یاد بگیرند از مردم نه اجتماعی دورى از جمله در وزارت امور خارجه سواحل که بسیاری از آنها تا به حال خود را در پارکینگ و فضاهای بسته.

بیکر گفت: آخرین مدل نشان می دهد که ماساچوست می تواند رسیدن به قله تاج و نزدیک به 20 آوریل و که آنها نشان می دهد که دولت در رسیدن به 2,500 یا خیلی موارد جدید یک روز پس از آن. دیروز گفت: دولت تا به حال 2,150 موارد جدید. او افزود که دولت Covid-19 مرگ و میر است 2.7% پایین تر دیده می شود در جای دیگر "اما آن را در حال رشد است."

بیکر گفت که رشته جدید در بیمارستان ها در حال حاضر باز در ورکستر و جنوب بوستون همراه با تلاش های بیمارستان ها گرفته اند به معنی ماساچوست در حال حاضر در مورد 14,500 ICU و حاد-مراقبت تخت بیمارستان از حدود 11000 در روز قبل از کسی شنیده بود Covid-19. زمینه های جدید در بیمارستان ها باید در هفته آینده در مرریمکک دره و در اسکودوی کیپ, او گفت:.

بیمارستان ظرفیت "قابل کنترل در حال حاضر" اما "سیستم مراقبت های بهداشتی خواهد بود کشیده مانند قبل از هرگز" به زودی او گفت: پیش بینی دولت را بسیار خشن سه تا چهار هفته - به خصوص از آنجا که مردم نمی خواهید به توقف داشتن حملات قلبی و دیگر غیر-Covid-19 مشکلاتی است که نمی توان نادیده گرفت.

وی افزود: "اگر شما می خواهید چیزی به دعا برای آخر این هفته دعا برای خانواده و همسایگان و دوستان که در حال رفتن به کار راه خود را از طریق این افزایش بیش از چند هفته آینده" - بهداشت و درمان کارگران و بیماران و اساسی کارگران است. بیکر خیلی riled به او گفت که این احتمالا به دلیل یک خبرنگار از او پرسید یک سوال در مورد چیزی غیر از Covid-19 اما آن را سخت به بگویید چرا که او هرگز تکرار سوالات برای کسانی است که در همان اتاق با او.

دولت به دنبال پزشکی داوطلب برای کمک به همه کسانی که به تخت اضافی. برخی از 4000 نفر در حال حاضر به امضا کردن اما بیشتر مورد نیاز در maresponds.org دولت نیز استخدام متخصصان پزشکی برای بیمارستان.

سلامت و خدمات انسانی وزیر Marylou Sudders گفت که FEMA اعلام کرده است ماساچوست آن اخذ خواهد شد 200 بیشتر فدرال انبار هواکش اوایل هفته آینده اگر چه او گفت که او آن را باور نمی کند تا زمانی که او آنها را می بیند در حالت انبار. با 100 دولت قبلا بدست خواهد آورد و دولت به کمی کمتر از یک سوم از جدید هواکش فدرال تا به حال یک بار وعده داده شده ماساچوست است.

کیت والش مدیر عامل شرکت بوستون مرکز پزشکی گفت: تسهیلات گرفته شده متعدد مراحل را برای آماده سازی از جمله لغو همه انتخابی و روال پیاده روی روزانه-در مراقبت و حرکت همه کودکان بیمار به بیمارستان کودکان به طوری که این اتاق می تواند دوباره مورد استفاده برای بزرگسالان است.

"من امیدوار هستم که ما می توانید ضرب و شتم شانس در این" تشکر به رهبری قوی توسط بیکر و مارتی والش قوی پایبندی به اجتماعی فاصله با توده. ساکنان و سخت کار توسط کارکنان بیمارستان, او گفت:.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن