بیکر سفارشات مدارس تعطیل از طریق پایان سال تحصیلی

رژیم صهیونیستی. بیکر اعلام ساخته شده در روزانه خود را در کنفرانس مطبوعاتی گفت هیچ راهی وجود دارد برای اطمینان

توسط ABDOOSNEWS در 3 اردیبهشت 1399

رژیم صهیونیستی. بیکر اعلام ساخته شده در روزانه خود را در کنفرانس مطبوعاتی گفت هیچ راهی وجود دارد برای اطمینان از یک محیط امن برای دانش آموزان است.

اما او هشدار داد دانش آموزان این به این معنا نیست اوایل تعطیلات تابستان: شما هنوز هم می خواهید به انجام کار خود را از راه دور.

او اذعان نیش برای سالمندان دبیرستان: "در پایان سال ممکن است پایان ادامه به عنوان برنامه ریزی شده اما وجود خواهد داشت به عنوان همیشه وجود دارد در حال روشن روز پیش رو است."

او اضافه کرد که غیر اورژانس مراکز مراقبت از کودکان در حال حاضر دستور داد بسته از طریق حداقل ژوئن 29.

بیکر گفت که مربیان می خواستند به دیدن بچه های خود را قبل از پایان سال, اما در پایان وجود دارد فقط به اندازه کافی اطلاعات برای کشف کردن که چگونه به آن را انجام دهد با خیال راحت - فکر می کنم از همه بچه ها ستون در بالای هر یک از دیگر در اتوبوس مدرسه به عنوان فقط یک مثال است.

ابتدایی و متوسطه آموزش و پرورش کمیسر جفری رایلی گفت که برنامه ریزی برای بازگشایی مدارس در پاییز در حال حاضر در راه - با چنین مرحله ممکن است به عنوان متوسط چک کردن دانش آموزان نگه داشتن میز 6 فوت دور متناوب در ساعت بر اساس مدارک و شواهد از کشورهای دیگر است که باید دوباره باز مدارس.

او اضافه کرد که او انتظار دارد ماساچوست به پیش آمده است در کل این تجربه به دلیل "به نظر من ما بهترین معلمان و مديران مدارس در کشور است."

باربارا مورفی پاسخ می دهد:

به عنوان یک BPS مربی من پیش بینی این مورد خواهد بود اما مطمئن شوید که هنوز هم نیش به شنیدن رسمی اعلام.

کارولین Chrisom می افزاید:

آن را به سمت راست حرکت می کند با همه که رفتن به عنوان یک Brookline, معلم, اما هنوز هم دلخراش است.

بیکر گفت که اطلاعیه ها در مورد اینکه چگونه دولت می تواند شروع به سهولت محدودیت در کسب و کار می تواند در عرض چند روز اما او هشدار داد که هنوز هم وجود دارد بیش از حد بسیاری از مجهولات در مورد "موذی" ویروس. او گفت که در حالی که دولت شاهد کاهش در موارد جدید در روزهای اخیر که اطلاعات کافی برای اثبات یک روند است.

"در حال حاضر در ماساچوست است و هنوز هم در حال افزایش است," او گفت:.

"انجام آن اشتباه می تواند ایجاد مشکلات در دراز مدت است. ... ما همه در این با هم ماساچوست" و در پایان ما خواهد آمد قوی تر از همیشه او اضافه شده است.

بیکر ادامه داد که بیش از نیمی از در دسترس تخت های بیمارستانی در ماساچوست باز باقی می ماند که بدان معنی است که دولت می تواند به کمک آب و افزایش Covid-19 بستری و ارائه مراقبت برای افرادی که دیگر مسائل مربوط به سلامت است که باید متوقف رفتن به بیمارستان و یا حتی خود پزشکان برای مراقبت از. بیکر خواست مردم را با غیر Covid-19 بیماری یا علائم به آنها تماس بگیرید پزشکان - دولت قوی پزشکی از راه دور سیستم و مردم نباید نگرانی در مورد گرفتن یک تخت بیمارستان اگر آنها نیاز به یک.

بیکر کردم, شخصی, در پاسخ به سئوال یک خبرنگار که مردم تنها در دولت خانه اتاق که در آن او بود صحبت کردن می تواند بشنود: او می خواهد به دیدن پدر خود 91 دوباره. همچنین مورد علاقه خود را بخشی از کار بود جلسه با صدها و هزاران نفر از مردم. "ما که نمی کنه. در همه! ... ما در حال رفتن به لرزش دست دیگر ما رفتن به آغوش ما قصد داریم برای انجام هر یک از کسانی که همه چیز."

اما بیکر گفت که او می تواند ' تی اجازه دهید او احساسات شخصی تداخل با کار مداوم در برابر Covid-19. "ما باید انجام دهیم این حق و ما باید توجه به این ویروس ، ... زمانی که ما آماده هستیم تا دوباره ما شروع به انجام این کار است. این مثل این است که سوم یا fourht سه ماهه و ما در حال برگزاری خود ما را در اینجا. اجازه ندهید که این ویروس برنده شدن در این بازی. آن بازی تمام راه را به پایان."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب