بیکر: تصمیم گیری در مورد اینکه آیا به مدارس برای بقیه سال تحصیلی می تواند به زودی

در روزانه خود را در کنفرانس مطبوعاتی امروز رژیم صهیونیستی. بیکر گفت: او اعلام خواهد شد تصمیم گیری در مورد اینک

توسط ABDOOSNEWS در 30 فروردین 1399

در روزانه خود را در کنفرانس مطبوعاتی امروز رژیم صهیونیستی. بیکر گفت: او اعلام خواهد شد تصمیم گیری در مورد اینکه آیا به سفارش مدارس تعطیل باقی مانده از سال تحصیلی "به زودی."

بیکر گفت که به تاریخ محلی و مسئولان مدرسه او را به صحبت می "اگر ما تا به حال یک گرز سحر و جادو که ما نمی" ترجیح می دهند به بچه ها, بازگشت به مدرسه قبل از پایان سال تحصیلی هر دو به آنها را تست برای کمک به تعیین خود قرار دادن و کلاس برای مدرسه در پاییز و به همه حل و فصل و بحث در مورد چه خبر است و چه اتفاقی خواهد افتاد.

اما او اذعان کرد که Covid-19 ممکن است که غیر ممکن است بسته به اینکه چگونه همه چیز رو به پیشرفت با آن - و این که او متوجه می شود او باید برای تصمیم گیری زود است.

والش افزود که تا کنون ساخت تا از دولت سیستم بیمارستان که شامل اضافه کردن تخت در هر دو موجود بیمارستان ها و موقت در بیمارستان کار کرده است. حتی با ادامه افزایش در هر دو نفر تست مثبت و افرادی که نیاز به بستری شدن در بیمارستان به طور کلی دولت در بیمارستان همچنان به یدکی تخت.

او گفت: یک عامل کلیدی در برنامه ریزی ظرفیت اضافی بود به اطمینان حاصل شود که افراد مبتلا به حملات قلبی و سکته مغزی و دیگر غیر-Covid مشکلات می تواند همچنان به مراقبت از.

بیکر همچنین گفت که او امیدوار است که اگر دولت فدرال enacts یکی دیگر از محرک برنامه که بخشی از آن شامل یک افزایش عمده ای در تامین بودجه برای FDA و CDC چرا که هر دو بسیار مهم هستند برای هر دو ramping تا تست و هماهنگی در کار ممکن است واکسن ها و داروها برای مبارزه با ویروس.

بیکر همچنین اعلام کرد که در حالی که دختر خود را در یک کل غذاهای خریدار, او را بیشتر از یک Stop & Shop, shopper. دقیقا به همین دلیل او اعلام کرد این روشن نیست ممکن است آن را به حال چیزی برای انجام با موضوع سوپر مارکت کارگران بیمار و در حال مرگ بود اما در پاسخ به سوال خبرنگار و بر خلاف شهردار بوستون مارتی والش بیکر هرگز تکرار سوالات خبرنگاران برای افرادی که ممکن است تماشای آنلاین. او در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار که نامفهوم روی پخش شد در تمامیت آن: "ما که آره."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب