بیکر شروع به نگاه در جاهای دیگر برای هواکش گرفتن بیمار از قابلمه-فروشگاه سوالات

در روزانه خود را در کنفرانس مطبوعاتی رژیم صهیونیستی است. بیکر گفت که در حالی که او هنوز هم امیدوار است دولت فد

توسط ABDOOSNEWS در 21 فروردین 1399

در روزانه خود را در کنفرانس مطبوعاتی رژیم صهیونیستی است. بیکر گفت که در حالی که او هنوز هم امیدوار است دولت فدرال را از طریق با صدها نفر از هواکش آن وعده داده شده ماساچوست کمی بیش از یک هفته پیش او را به شمارش در آن نگه داشتن آن کلمه.

"ما به دنبال هواکش از طریق استراتژی های دیگر به عنوان خوب," او گفت:. او مشخص نکرد که چه این بدان معنی است که یا اگر یک تیم های ورزشی محلی هواپیما درگیر می شود.

بیکر نیز کمی تحریک زمانی که یک خبرنگار از او پرسید در مورد دوباره تفریحی ساخت گلدان مغازه "ضروری" مانند فروشگاه ها مشروب هستند. او مکرر قبلی خود نظرات که اگر او اجازه دهید گلدان مغازه ها باز مردم با ماشین به ماساچوست از سراسر شرق و شکست های اجتماعی فاصله می گوید: "یک بخش کلیدی در مسطح منحنی در ماساچوست است.

او نه بحث در مورد ساخت گلدان مغازه ها باز فقط به ساکنان ماساچوست و گفت که او بیمار شدن از این موضوع است چرا که او واقعا با تمرکز بر کاهش و افزایش Covid-19 مواردی است که می تواند ضربه زدن به دولت در چند روز آینده و پس از "صرفه جویی در زندگی ده ها هزار نفر از مردم" و او را امید مردم دیگر احساس می کنید که راه به عنوان به خوبی.

او گفت که او با احتیاط خوش بینانه است که در حالی که ماساچوست اعداد در ادامه به افزایش آنها به نظر نمی رسد به نشان دادن همان مقدار از رشد نمایی دیده می شود در ووهان ایتالیا و نیویورک.

همچنین امروز بیکر اعلام کرد او است که در قانون به آن را سخت تر به شکایت پزشکان و پرستاران و EMTs اضطراری کار آنها در طول زمان Covid-19 اضطراری است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن