بازگشت به کار: Lee County, مکان عمومی, مدرسه, ورزشکاران می تواند بازگشت به تابستان تمرینات دوشنبه

آدم ریگان فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 2:54 PM EDT Jun 12, 2020Lee County public school ورزشکاران خواهد ش

توسط ABDOOSNEWS در 23 خرداد 1399

Lee County public school ورزشکاران خواهد شد بازگشت به کار خود را با هم تیمی های دوشنبه است.

مدرسه منطقه Lee County نهایی یک برنامه جمعه به بازگشت به تابستان تمرینات دوشنبه با مشابه مقررات به کسانی که از شهرستانهای اطراف که در آن مربیان و ورزشکاران را به دنبال خواهد داشت سخت اجتماعی فاصله و CDC دستورالعمل های این منطقه اعلام کرد.

این طرح پس از سایر استان ها در سراسر کشور و همچنین لی و کلیر مدارس خصوصی بازگشت به تمرینات در چند هفته گذشته. مدارس دولتی در Collier, شارلوت و ساراسوتا را سر بازگشت به تمرینات در روز دوشنبه.

اخبار ملاقات با هیجان از مربیان از کیپ مرجان به لهیق اکرس در پایین به بونیتا اسپرینگز.

"بچه ها آماده هستند تا در خارج از خانه و پشت هم گفت:" سال اول مارینر دبیرستان مربی جاش نیکلسون بود که بخشی از یک منطقه گسترده مربیان زوم جلسه روز جمعه که در آن لی مدارس ورزشی دیوید LaRosa اعلام کرد. "ما باید آن را با ایمنی خود را در ذهن. ما باید یک برنامه که در آن ما می توانیم نگه داشتن آنها را از هم جدا و آنها را امن نگه دارید با اجتماعی فاصله. آنها را به عقب با هم و برای دیدن هر یک از دیگر. شوت من باید با آنها بیش از حد."

ترس از گسترش COVID-19 پایان دادن به بهار high school sports برنامه 13 مارس در لی. آن را به معنای پایان بهار تمرین فوتبال و هر سازمان تیم تمرینات.

ورزشکاران باقی مانده بودند به کار کردن در خانه و یا سازماندهی با هم تیمی های خود را در یک unofficial ظرفیت. بازگشت به سازماندهی جلسات تسکین بود.

بیشتر: ذغال سنگ شهرستان در دبیرستان های دولتی را به از سرگیری تمرینات ورزشی دوشنبه

بیشتر: خصوصی جنوب غربی فلوریدا دبیرستان تیم های ورزشی از سرگیری تمرینات پس از COVID-19 shutdown

بیشتر از آن است که در اینجا هنوز ؟ ترین پیش بینی فوتبال مدرسه بالا بازی ها در جنوب غربی فلوریدا

"ما فقط آماده به کار" Lehigh ارشد cornerback Omarion کوپر گفت.

انجیلی مسیحی بود اولین برنامه ورزشی در جنوب غربی فلوریدا برای بازگشت به تمرینات پس از رژیم صهیونیستی. ران DeSantis اعلام کرد فاز 1 از بازگشایی دولت در مارس 4.

DeSantis اعمال محدودیت بر ورزش جوانان در محل قرار پس از شیوع کروناویروس. او اجازه ورزشگاه به بازگشایی در 50 درصد ظرفیت شروع مارس 18. در 22 مه فرماندار اعلام کرد او در پایان تمام محدودیت ها در جوانان ورزش و اردوهای تابستانی.

"این نوع خشن هنگامی که شما می دانید مدارس خصوصی در این شهرستان شده اند که از ژوئن 1," بونیتا اسپرینگز مربی غنی Dombroski گفت. "در سمت تلنگر است که من خوشحال هستم که ما در حال انجام چیزی. وجود دارد همیشه فکر یا شایعه وجود دارد که ما نمی خواهد که یک سال 2020 فصل فوتبال. با این فصل بودن بونیتا اسپرینگز " اول ارشد کلاس است که می توانست یک تقلید مسخره امیز.

"من شروع به این برنامه از سه سال پیش در نرم. شما از طریق که اول 0-6 فصل با دانشجوی سال اول و پس از آن ما پیروزی در چند بازی در JV. ما برش دندان های ما بازی تیم اول دانشگاه یا دانشکده و دان و برنده بازی. این است که سالمندان در سال اول است. آن یک سنگ پله در تاریخ بونیتا اسپرینگز دبیرستان."

نیکلسون گفت و کارکنان مربیگری خود شد و پیش بینی روز دوشنبه شروع شد و در حال حاضر آماده با داشتن این زمینه مشخص شده و اندازه گیری. این Tritons سر مربی رفت و رنگ زمینه پس از جلسه مربیان.

"ما در حال آماده به رول," او گفت:.

قبل از هر دانش آموز می تواند عمل خود را پدر و مادر باید ثبت چشم پوشی برای شرکت و کارکنان آسیب پذیر نیز باید کامل چشم پوشی برای شرکت. مدارس را یک نقطه ورود و محل جهت استفاده از نشانگر و اجتماعی فاصله نشانگر در مناطق ترافیک بالا برای تسهیل امن جدایی. دانش آموزان انتظار می رود به ترک دانشگاه بلافاصله در پایان تمرین.

مرحله 1 از بازگشت به تمرینات خواهد span از دوشنبه تا 29 ژوئن که در آن چک های بهداشتی و درجه حرارت گرفته خواهد شد و ثبت شده قبل از عمل. هر ورزشکار با پاسخ مثبت نمی شود مجاز به شرکت.

تمرینات خواهد بود بیش از یک ساعت و انجام شده در غلاف با همان 10 تا 20 نفر از جمله مربیان کار کردن با هم.

در حالی که اتاق های قفل بسته خواهد شد و امکانات خواهد بود تمیز قبل از تمرینات و تمام وزن تجهیزات خواهد بود محو کردن پس از هر فرد استفاده کنید.

با توجه به تجهیزات ورزشی بدون حوله و لباس و یا کفش خواهد بود به اشتراک گذاشته شده توسط ورزشکاران و توپ و دیگر تجهیزات تمیز خواهد شد پس از هر بار استفاده. دانش آموزان آموزش داده خواهد شد به همراه خود بطری آب به عنوان هیدراتاسیون ایستگاه باید استفاده نمی شود.

مرحله 2 خواهد شد که از 29 ژوئن تا جولای 9 را افزایش می دهد تمرینات برای بیش از 90 دقیقه است. کاهش ریسک و خطر متوسط ورزشی با توجه به ملی فدراسیون دولتی دبیرستان انجمنهای ممکن است از سر گرفت.

در مرحله 3 که دهانه از جولای 9 جولای 23, تجمعات اندازه تا 50 افراد در همان محیط داخلی و یا در فضای pod مجاز خواهد بود.

در Hendry County, LaBelle, مدیر ورزشی, کریس Siner گفت: مدرسه های منطقه ندارد, تاریخ شروع در محل اضافه شده اما او در تماس دائم با لی و کلیر مدیران ورزشی و همچنین مدیران شهرستان.

این داستان به روز خواهد شد در طول روز در news-press.com



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن