Ayushmann, چگونه او را انتخاب کنید فیلم

یکyushmann Khurrana می گوید که او همیشه تصمیم گرفتند برای فیلم های سینمایی است که هیچ نقطه مرجع و که او انجام

توسط ABDOOSNEWS در 24 تیر 1399

یکyushmann Khurrana می گوید که او همیشه تصمیم گرفتند برای فیلم های سینمایی است که هیچ نقطه مرجع و که او انجام داده است تا به عمد.

Follow us on Instagram به ماندن بگیرید به روز در آخرین اخبار!!

"من همیشه سعی کردم در انتخاب فیلم که هیچ نقطه مرجع و من انجام داده اند این به عمد. من نسبت به جذب handpicking اجتماعی درام در تلاش برای مخاطبان از فیلم های است که می تواند امیدوارم تاثیر تغییر در طرز فکر جوامع و البته نگرش" گفت: Ayushmann.

Ayushmann Khurrana: I choose films that have no reference points
این به اصطلاح تابو موضوعات بودند به سختی لمس بر صنعت ما از آنجا که ما به طور کلی آگاهانه بود و به خجالتی و دور از صحبت علنی در مورد این مسائل. Wikimedia Commons

در هشت سال بالیوود, سفر, Ayushmann بازی های برگزار شده است یک اهداکننده اسپرم در ازدواج خود فیلم Vicky Donor" یک مرد مبتلا به اختلال نعوظ در "Shubh منگل Saavdhaan" قوی به رهبری افسر پلیس در "ماده 15" یک پیرمرد در "Shubh منگل Zyada Saavdhaan" برجسته بدن بشود در "Dum Laga Ke Haisha" و آنه زودرس و ریزش مو در "بالا".

"این به اصطلاح تابو موضوعات بودند به سختی لمس بر صنعت ما از آنجا که ما به طور کلی آگاهانه بود و به خجالتی و دور از صحبت علنی در مورد این مسائل است."

Ayushmann می خواهد جامعه و بالیوود به بیشتر های صوتی در مورد مسائل مهم است که می تواند کمک به ترویج تنوع و فراگیر در هند.

همچنین بخوانید: همه گیر و تاثیر آن در افراد معلول

"ما نمی بسیار آوازی در مورد برخی از مهم و مسائل واقعی است که ما در واقع باید در مورد صحبت و بحث بیشتر است. من همیشه احساس کردند که آوردن چنین موضوعات را در فضای باز به ما کمک خواهد کرد رشد به عنوان یک کشور," او گفت:.

Ayushmann می گوید او را از ادامه سفر خود به usher به اندازه "تغییر مثبت" در اطراف او به عنوان ممکن است. "که من بزرگترین انگیزه به عنوان یک هنرمند" او خلاصه تا. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب