'AYUSH Kavach' برنامه ارائه صفحه اصلی بر اساس امکانات درمان بیماران

در حال حاضر شما می توانید مشاوره آنلاین از طریق 'Ayush Kavach' برنامه. (بازنمودی تصویر). Pixabayتیاو AYUSH مام

توسط ABDOOSNEWS در 18 خرداد 1399
AYUSH Kavach
در حال حاضر شما می توانید مشاوره آنلاین از طریق 'Ayush Kavach' برنامه. (بازنمودی تصویر). Pixabay

تیاو AYUSH ماموریت ارائه شده بر اساس صفحه اصلی امکانات درمان بیماران از طریق آن 'AYUSH Kavach' برنامه. آیورودا Unani و هومیوپاتی کارشناسان مشورت می برای پیشگیری از بیماری با تماس از طریق این برنامه است. این برنامه راه اندازی شد در مارس 5 توسط وزیر یوگی Adityanath. بیش از 12.5 لاخ مردم باید آن را دریافت تا آنجا که در اخبار تکنولوژی.

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

AYUSH ماموریت مدیر Rajkamal گفت: این برنامه دارای بسیاری از امکانات مفید برای مردم است. آن را فراهم می کند اطلاعات در پیشگیری از Covid-19 زنده, یوگا, اقدامات برای افزایش مقاومت در برابر بیماری, کمک به وزیر ارشد Covid-مراقبت صندوق امداد و دولت در سطح اقدامات کنترل.

"در این حدود 230 پزشکان از هر سه رشته ارائه توصیه. بیش از 1000 نفر از دریافت اطلاعات در سه روز. بیش از 100 تماس را می توان دریافت در یک زمان در این برنامه," او اضافه شده است.

Yogi Adityanath Rudrabhishek
'AYUSH Kavach برنامه' راه اندازی شد در مارس 5 توسط وزیر یوگی Adityanath. Wikimedia Commons

همچنین بخوانید: پوشیدن ماسک تمام وقت در فضاهای عمومی: که به روز شده رهنمودها در ماسک

"از نظر رشد علاقه مردم در AYUSH حالت در ژوئن 2, ویژگی های خاص از راه دور-مشاوره بود به آن اضافه شده است به نام 'Ayush Tele-Kavach'," Rajkamal گفت.

او گفت: "از طریق این برنامه در تماس تلفنی با دکتر صحبت به بیمار یا خانواده او و پرسش در مورد علائم بیماری و زمینه های دیگر مرتبط با سلامت نمایش داده شد. این Ayush dialogue برنامه نیز آغاز شده و در برنامه است. زنده برنامه اجرا می شود در این برنامه هر شب از 5 p. m." (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب