آسام سیل تحت تاثیر قرار 48 لاخ مردم و رسانه ها تبدیل می شود چشم

توسط Muskan <url>باران های سنگین موسمی در طول رایج در هند ایالت آسام. سیل آمار آسام یک بار دیگر به عنوان

توسط ABDOOSNEWS در 27 تیر 1399

توسط Muskan <url>

باران های سنگین موسمی در طول رایج در هند ایالت آسام. سیل آمار آسام یک بار دیگر به عنوان این باران باعث سیل و رانش زمین در این منطقه تقریبا در هر سال است. اما در این سال نه تنها در هند بلکه در تمام جهان در حال مبارزه علیه Covid-19 بیماری همه گیر.

هزاران نفر از روستاهای مستغرق در floodwater گرفتن مرگ و میر به 68 به عنوان در 16 جولای. سیل تحت تاثیر قرار حدود 48,07,111 مردم در سراسر 30 مناطق آسام. 487 امداد اردوگاه های راه اندازی شده اند در سراسر 20 منطقه توسط دولت تهیه سرپناه برای بیش از 1.25 لاخ مردم است.

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

آسام نیز به پارک ملی کازیرانگا میراث جهانی یونسکو. این پارک ملی شده است غوطه ور در سیل آب و costed زندگی حداقل 51 حیوانات وحشی. 102 حیوانات شده اند رسما نجات توسط مقامات. برخی از حیوانات مانند ببر و کرگدن, بازم به نزدیکی روستاها و شهرها برای جلوگیری از جاری شدن سیل. در این سال 90 درصد از پارک ملی کازیرانگا تحت floodwater.

بیشتر تحت تاثیر قرار مناطق شامل Dhemaji, لخیمپور, Biswanath, Sonitpur, Chirang, یودلگوری, Golaghat, جرحت, Majuli, سیوسگر, دیبروگره, تینسوکیا, در میان دیگران. مقامات همچنان به انجام عملیات نجات در مناطق آسیب دیده و تیم های مختلف از SDRF, NDRF, دولت, پلیس و مردم محلی در حال کمک به مردم آسیب دیده.

Assam Floods and Media Coverage
یک نمای هوایی از سیل مناطق آسیب دیده از آسام در ژوئیه 02, 2012. Wikimedia Commons

آسام رفتن را از طریق یک بحران مثل هر سال. و رسانه ها به نظر می رسد بسیار شلوغ را به این موضوع در نور مثل هر سال. همان داستان هر سال است.

همچنین بخوانید: Infinite ممکن است به قطع روابط چین تبدیل به 100% شرکت آمریکایی: مغلوب ساختن پیشی جستن مشاور

اگر شما به نوبه خود در تلویزیون خود را ببینید کانال های خبری گزارش چه بازیگر آمیتا باچان به حال برای ناهار در بیمارستان شما آنها را بازی ویدئوها از تیمور علی خان, رقص, اما شما هرگز آنها صحبت کردن در مورد چنین باعث می شود. به خصوص وقتی که می آید به شرق. هندی, خبرنگاران می بارج به Sushant Singh Rajput اجدادی, خانه, دقیقه پس از مرگ, اما نمی تواند گزارش یک مسئله بزرگ است که در آن مردم آواره و از دست دادن زندگی هر روز است.

رسانه ها به نظر می رسد به نوبه خود چشم خود را به مسائل مربوط به قسمت شمال شرقی هند است. هر سال بسیاری از مردم از دست دادن زندگی خود را در آسام سیل. در این سال معلوم می شود بیشتر مایه تاسف است که جهان در حال حاضر مشغول مبارزه با Covid-19 بیماری همه گیر.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن