درخواست JLB: فورت مایرز رستوران که در آن شما می توانید خود را BBQ و نشسته ،

ژان لو Boeuf JLEBOEUF@NEWS-PRESS.COMانتشار: 10:00 AM EDT Jul 22, 2020س: من به یاد داشته باشید شما به تازگی صحب

توسط ABDOOSNEWS در 1 مرداد 1399

س: من به یاد داشته باشید شما به تازگی صحبت در مورد مکان های بزرگ برای BBQ, من نمی تواند به یاد داشته باشید زمانی که اما ... کدام رستوران را پیشنهاد می کنید ؟ نه کامیون اما جاهایی که می توانید در رفتن و نشستن و خدمت است ؟ — Dyann C.

یک: متاسفانه (و تکان دهنده) ما اصلا به بسیاری از بزرگ نشسته کباب مکان در فورت مایرز منطقه است. دقیق تر: ما ندارد و بسیاری از نشسته کباب مکان دوره است. مورد علاقه های شما من در حال تمام کامیون ها از جمله Jonesez BBQ (راستش بهترین دنده در منطقه) و ساحل برادران BBQکه سیگار یک قاتل سینه برای مناسبت های خاص.

بیشتر: 7 فورت مایرز رستوران ها و مغازه بستنی هستند که سردتر از سرد

و: 11 فورت مایرز و ناپل-منطقه رستوران ها که در آن takeout خوشمزه آسان

اگر شما باید بنشینید, بهترین کباب گزینه از روی پل در , دود n گودال نوار ب فونز در شمالی فورت مایرز. که محل دیرین سنگ. آن آشپز صنایع دستی برخی از گوشت خوک کشیده (نوع کباب, اساسی, من می دانم) و دنده ها بد نیست یا. آنها همچنین کردم فوق العاده ای از طرف.

صحبت از طرف کشاورزان بازار رستوران در فورت مایرز جدید اضافه کرده است (و خوشمزه) کباب منو از همه گیر رخ داد. در سال 1953 تاسیس بازار کشاورزان این منطقه قدیمی ترین رستوران. کباب کردن و یا هیچ, کباب, جای تعجب این است که به خوبی به ارزش یک دیدار برای آن پیر فلوریدا vibes از-ابتدا مواد غذایی و جذاب مهمان نوازی.

و من گاهی اوقات خواب در دنده شهرستاناما این محلی متولد زنجیره ای می آید از طریق درستی مناقصه کودک-پشت هنگامی که من نیاز به یک سریع کباب رفع.

بیشتر از JLB: از ادم احمق و ابله به "قطعا نه یک ادم احمق و ابله" در 22 ساعت

ژان لو Boeuf است نام مستعار استفاده شده توسط یک غذای محلی عاشق که dines در رستوران به صورت ناشناس و بدون هشدار با وعده های غذایی برای پرداخت های خبری-مطبوعات. ایمیل JLB در jleboeuf@news-press.com; دنبال منتقد در facebook.com/jeanleboeufswfl یا @JeanLeBoeuf در Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب