Ashtottaram 8: OṀ YĀGABHŨMYAI NAMAH

دکتر Devakinanda Pasupuletiحتی امروز Yajna و Yāga استفاده می شود به طور همزمان و بسیار آزادانه اما هر دو معنی

توسط ABDOOSNEWS در 4 مرداد 1399

دکتر Devakinanda Pasupuleti

حتی امروز Yajna و Yāga استفاده می شود به طور همزمان و بسیار آزادانه اما هر دو معنی مختلف آیین ودایی. Yajna راه ودایی 'ارائه' به عنوان اصل اساسی زندگی و درگیر قربانی های حیوانی. از سوی دیگر Yāgās رایج آتش, آداب و āhutis (ارائه) شامل انواع دانه, روغن چوب و غیره...

Ashtottaram 8

8) OṀ YĀGABHŨMYAI NAMAH:

OṀ (اوم) –YAA-GA-BHOO-MYAI– NA-MA-HA

ॐ यागभूम्यै नमः

دنبال NewsGram در LinkedIn به دانستن آنچه اتفاق می افتد در سراسر جهان است.

(Yāga: "ودایی آتش مراسم; ارائه")

شما نمی بینید تفاوت زیادی بین yajṇās و yāgās در وداها و اوپانیشادها. در ودیک و Upanishadic بار وجود دارد که شرح مفصل و رویه کتابچه های مربوط به حیوانات فداکاری و yūpasṭhambas (ميثم پست) باقی ماند به عنوان بخش اصلی از yajṇās. بعد فلسفه عدم خشونت مرکزی شد و قربانی های حیوانی بودند را لغو کرد در آیین ودایی و در نتیجه yāgās (آتش آیین های) اصلی عمل پرستش استادانه درست شده. Yāgās در مقیاس کوچک به طور معمول انجام شده در خانه هستند به نام homams.

بسیاری از انواع Yagās ذکر شده در کتاب مقدس شامل Aswamedhayāgam, Chatusṭ-زن Ukdhyama, Jyothisṭ-زن Atirātram, Abhigidyāgam, Viswagidyāgam, Aptoryāmam, Rajasooyayāgam, Maheswarayāgam, Vaishnavayāgam, Agnisṭ-omayāgam, Bahu suvarṇakayāgam; و Gomedhayāgam.

این Rāmāyaṇam ذکر شده است که تنها یک پادشاه واجد شرایط باید انجام Aswamedhayāgam. روش کل این yāgam است که به وضوح شرح داده شده در کریشنا Yajurvedam. این Śhukla Yajurveda و Bhāgavatam به وضوح توصیف آنچه yāgas هستند انجام شود و که خدایان به پرستش را به انجام برسانند خاص خواسته.

Yajna and Yāga are used simultaneously and very loosely
این Ramayanam ذکر شده است که تنها یک پادشاه واجد شرایط باید انجام Aswamedhayāgam. Wikimedia Commons

همچنین بخوانید: Pankaj Tripathi در هنرمندان حساس بودن به احساسات

مشهورترین پادشاه Daśaradha انجام Putrakāmeṣhṭi Yāgam خود را به انجام برسانند میل شدید تمایل به پسران و خجسته بود با چهار فرزند: Rāma, Laxmaṇa, Bharata و Śatrughna. وداها می گویند که هنگامی که ما انجام فداکاری homams, yajnās, yāgas و دیگر مراسم مذهبی با نهایت خلوص ذهن خدایان را تحقق خواسته های ما. وجود دارد انواع مختلف آیات در وداها به ستایش به دعوت و به پرستش خدایان خدایان و الهه ها. ما بر این باوریم که با ارائه oblations و āhutis (فداکاری) به خدایان ما خواهد بود با برکت و سلامتی و ثروت.

حتی در این Kaliyuga کشیش ما هنوز انجام این آیین ودایی لطفا به خدایان و الهه ها و برای جلوگیری از بدبختی و بلایای طبیعی است.

از این رو این است که ما "Yāga Bhūmi"



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن