Ashtottaram 5: OṀ YOGABHŨMYAI NAMAH

توسط دکتر Devakinanda Pasupuletiبزرگترین هدیه ای است که تا کنون با توجه به انسانیت و بزرگ باستان seers هند حدو

توسط ABDOOSNEWS در 15 تیر 1399

توسط دکتر Devakinanda Pasupuleti

بزرگترین هدیه ای است که تا کنون با توجه به انسانیت و بزرگ باستان seers هند حدود 10000 سال پیش بود "یوگا" است. متاسفانه امروزه یوگا به فروش می رسد به عنوان یک شرکت تجاری است که به دور از چشم انداز اصلی باستان seers عقل از سر فرزانگان و rishis. یوگا بدن است āsanās (حالت موقعیت) و یوگا از ذهن مدیتیشن.

دنبال NewsGram در Quora فضا برای دریافت پاسخ به تمام سوالات خود را.

Ashtottaram 5

5) OṀ YOGABHŨMYAI NAMAH:

ॐ योगभूम्यै नमः

OṀ (اوم) – یو-GA-BHOO-MYAI– NA-MA-HA

(یوگا: "متحد", "کامل تمرکز ذهن")

وجود دارد بسیاری از معانی کلمه- "یوگا" در زبان سانسکریت. Yujsamadhau به معنی "کامل تمرکز ذهن". اگر مشتق از ریشه "yujuryoge", آن را به معنی "متحد". ترکیب این دو می توان گفت یوگا می ایستد برای تمرکز ذهن کمک می کند که روحانی طالب در نهایت متحد خود فرد روح (jīvatman) با عالی روح (Paramātman). اگر یوگا علم است کلمه اغلب استفاده شده است بسیار آزادانه برای هر رشته معنوی به خصوص در جهان غرب است. حکیم Patanjali نوشت یوگا sastra در 200 سال پیش از میلاد بر اساس Svetasvatara Upanishad, Kaivalya Upanishad, و Sānkhya توسط Kapila, رامایانا Bhagavatam, Bhagavad Gita و Uddhava Gīta. هشت اندام از "Ashstānga یوگا" عبارتند از: 1) yama (absitnence punished); 2) niyama (رعایت); 3) āsana (یوگا موقعیت رکعت); 4) prāṇayāma (کنترل نفس); 5) pratyāhāra (برداشت از حواس); 6) dhyāna (مدیتیشن); 7) dhāraṇa (غلظت و تمرکز تنها); و 8) samādhi (ادغام با خدا, تفکر, خدا تحقق).

yoga is a science
یوگا هماهنگ با ذهن و نفس است. Pixabay

کلمه یوگا برای اولین بار ذکر شده در قدیمی ترین زبان سانسکریت متون ریگ ودا حدود 10 ، 000 سال پیش. آن است که یک سیستم باستانی از جسمی و روانی و شیوه های است که ریشه در هند باستان. هدف اساسی از یوگا است که به ترویج هماهنگی در بدن و ذهن و محیط زیست است. یوگا ادعا یک سیستم کامل جسمی ، روانی ، اجتماعی و معنوی توسعه است. به عبارت ساده آن است که به دست آوردن تسلط بر بدن از طریق وضعیت بدنی و موقعیت.

همچنین بخوانید: راز مرگ حداقل 275 فیل در آفریقا پروب راه اندازی شد

بستر اصلی یوگا معنوی بود توسعه شیوه های آموزش بدن و ذهن خود مشاهده و تبدیل شدن به آگاهی از خود طبیعت است. اهداف یوگا بودند به کشت بصیرت آگاهی خود تنظیم و بالاتر آگاهی در فرد است. یوگا هماهنگ با ذهن و نفس است. پس از همه Patanjali نویسنده 'Yoga Sutras' آموخت که دو مرحله اول از یوگا است که در آن همه چیز استوار هستند Yama و Niyama (درونی و بیرونی purifications) که برای کمک به بدن جدا شناسایی از املاک خود.

به عنوان Yogeshwar بزرگ پروردگار یوگا, شیوا قوانین بیش از همه جنبه های یوگا نسبت به بدن و ذهن و آگاهی است. باشگاه یوگا آموزه های مورد Prāṇa (نیروی زندگی) مربوط به شیوا که دارای قدرت درونی از prāṇāyāma.

زمین که تدریس علم یوگا به بشریت سزاوار به نام "یوگا Bhūmi".



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب