Ashtottaram 3: OṀ JNĀNABHŨMYAI NAMAH:

منgnorance است که در مقایسه با تاریکی چرا که ما می بینیم هیچ چیز به وضوح در تاریکی حتی اگر آن را درست در مقابل

توسط ABDOOSNEWS در 31 خرداد 1399

منgnorance است که در مقایسه با تاریکی چرا که ما می بینیم هیچ چیز به وضوح در تاریکی حتی اگر آن را درست در مقابل چشمان ما. نمادین دانش است مانند نور که روشن همه چیز.

دنبال NewsGram در Instagram برای خودتان نگه دارید به روز شد.

Ashtottaram 3

3) OṀ JNĀNABHŨMYAI NAMAH:

ॐ ज्ञानभूम्यै नमः

OṀ (اوم)-JNAA-NA-BHOO-MYAI — NA-MA-HA

(Jnānam: دانش در مورد خود روح خدا)

این Brihadāraṇyakopanishad به ما دستور "OṁTamasoma Jyotirgamaya". هر هندو و ودایی جانباز دعا به خدا به رهبری آنها را از تاریکی جهل به نور علم. "نهی Jnānena Sadruśham, Pavitra Miha Vidyate (چیزی وجود دارد به عنوان خالص به عنوان knowledgein این جهان)" و "Jnanāt اوا kaivalyam (مکشایی است که تنها از طریق دانش)" -- این کلمات از ما ودایی ṛishis. در باگاواد گیتا خداوند شری کریشنا گفت که همه yogas هستند به خاطر Jnāna یوگا تنها یک Jnāni به او نزدیک است. معنوی ما تجارت ادعا که هیچ قدرت برابر با قدرت معنوی دانش است. معنای Bhārata, همانطور که قبل از آن کسی است که علاقه مند به دانش (نور). به همین دلیل مسلمانان را به اهمیت دانش بیش از اقتدار و قدرت است. از دوران باستان پادشاهان ما متمایل به دانش, نه راه دیگری در اطراف.

knowledge is like light
در باگاواد گیتا خداوند شری کریشنا گفت که همه yogas هستند به خاطر Jnāna یوگا تنها یک Jnāni به او نزدیک است. Wikimedia Commons

همچنین بخوانید: یک قلبی که پیام همه Sushant طرفداران مایل به انتقال

ثروت است که به ترویج دانش و آگاهی است که باعث افزایش رفاه شعار فرهنگ ما است. زمین ما این است که زمین از دانش برای یک jnāni برای آنها وجود دارد هیچ میوه ای از اقدامات و وجود ندارد ، در باگاواد گیتا خداوند شری کریشنا می گوید که یک Jēvanmukta (آزاد در حالی که زندگی) انجام اقدامات خود را بدون مفهوم "من". که به معنی وجود دارد هیچ نفس درگیر در اقدامات خود و بدون "من خودم و من" در تصمیم گیری های خود را. او با انجام اقدامات او dispassionately با جدا شدن. و اعتقاد داشتند که شما تنها خود را از بدن و ذهن و حواس جهل است; این منجر به این چرخه تکرار تولد و مرگ و میر. دانستن و تجربه است که "شما الهی"– که آزادی است.

سرزمین ما است که خودرو و وسیله ای برای این دانش "که شما الهی و ابدی است", — است "Jnāna Bhūmi".



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن