به عنوان یک مسلمان فیض خان نباید بخشی از Bhoomi Pujan در ایودیا

توسط Tearfundمنn سال های اخیر تعداد زیادی از مسلمانان شده است در حال افزایش در سراسر جهان است. در توییتر هشتگه

توسط ABDOOSNEWS در 12 مرداد 1399

توسط Tearfund

منn سال های اخیر تعداد زیادی از مسلمانان شده است در حال افزایش در سراسر جهان است. در توییتر هشتگهای مانند "عالی بدون خدا" یا "سابق مسلمان به دلیل..." بودند روند. در ایالات متحده آمریکا با توجه به تحقیقات پیو مرکز گزارش 23 درصد از کسانی که متولد شده در دین اسلام اصلا با آن شناسایی دیگر هیچ. بسیاری از آنها آن را مخفی نگه دارید. هنوز چند ex-مسلمانان صحبت کردن در شما لوله از جمله زنان است.

یک ترک که بزرگ شده در آلمان رفت و برگشت به ترکیه در سن 16 سالگی و در حال حاضر زندگی در ایالات متحده آمریکا تبدیل شده است به محبوب به عنوان مرتد پیامبر بر شما رابطه آنقدر محبوب است که در کانال خود شده است به طور معمول برای رسانه های اجتماعی غول demonetized. بسیاری از کسانی که سابق مسلمانان بودند در یک نقطه مؤمن و مؤمنان است که هرگز انتظار می رود که آنها می تواند از دست دادن ایمان است. مرتد پیامبر فاش کرد که او صمیمانه پرسید: خدا هرگز به او اجازه دهید از دست دادن ایمان است. در عین حال در حال حاضر او به پایان می رسد خود را با "دور ماندن از اسلام".

در ترکیه تبدیل می شود که به لحاظ سیاسی بیشتر بنیادگرای بسیاری از جوانان به نوبه خود پشت خود را در اسلام. دولت نگران است که خود تلقین سیاست در آموزش و پرورش کار نمی کند به عنوان انتظار می رود. در عربستان سعودی هم, اسلام ندارد, قوی, گرفتن بر مردم آن است که به خارج از انتظار از مهد اسلام است. در یک نظرسنجی گالوپ در سال 2012 از 502 اعراب بررسی 19 درصد در نظر گرفته خود را نه به عنوان مذهبی و 5 درصد حتی متقاعد شدند ملحدان. این نرخ ممکن است بسیار بالاتر در حال حاضر پس از تاج شاهزاده محمد بن سلمان رسما شل گرفتن از روحانیت.

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

به طور طبیعی وجود دارد هیچ آوازی سابق مسلمانان در کشورهایی که مجازات توهین به مقدسات به مرگ مانند پاکستان است. اما چرا وجود دارد به سختی هر ex-مسلمانان در هند است که پر جنب و جوش دموکراسی و هیچ کس را نمی توان مجبور به این باور هر چیزی در برابر او خواهد شد ؟ Sofiya Rangwala یکی از بسیار معدود که اعلام کرد در Twitter و Facebook "من متولد شد در یک خانواده مسلمان به مسلمان اما من در آغوش حقیقت مطلق زیبا فلسفه Sanatan دارما."

As a Muslim, Faiz Khan should not be part of Bhoomi Pujan in Ayodhya
ماریا معتقد است که در هند, تلقین به اسلام قوی تر از در اکثریت مسلمان کشور. Pixabay

هند ممکن است در یک مورد خاص به عنوان تلقین به اسلام قوی تر از در اکثریت مسلمان کشور. روحانیت نیاز به مطمئن شوید که مسلمانان هند هستند و نه وسوسه بازگشت به ایمان اجداد خود. بنابراین تهمت هندو دارما عظیم است که باعث می شود آن را دشوار است حتی برای کسانی که ایمان در اسلام به درک حکمت از اجداد خود و به جای اتخاذ برچسب "ملحد".

هنوز وجود دارد مطمئنا چندین مسلمانان هند که ایمان از دست داده و همچنین می توانید ببینید ارزش هندو دارما. اما چرا این مسلمانان همچنان برای شناسایی به عنوان مسلمان ؟ به این دلیل ممکن است: آن را دارای مزایای متعلق به اقلیت جامعه' به عنوان مثال ویژه کمک هزینه تحصیلی و غیره. یکی به طور کلی می شود درمان خاص توسط رسانه ها و در برخی از مناطق احتمالا حتی توسط پلیس است. اگر یک مسلمان بازده یک کیف پول است که او در بر داشت آن را ممکن است اخبار. اگر یک هندو بازگرداندن کیف پول آن را ندارد اخبار. اگر یک مسلمان مرتکب یک جرم ممکن است نادیده گرفته توسط رسانه ها و یا نام خود را نمی شود ذکر شده است. اگر مسلمانان مرتکب همان جرم آن است که به احتمال زیاد بیش از همه اخبار با نام او حتی اگر او تنها یک مظنون.

اما چرا حتی شخصیت های برجسته مانند رئیس جمهور سابق Dr. Abdul Kalam که با الهام از باگاواد گیتا و موجب شد در ميان مسلمانان به عنوان بد به عنوان یک کافر نه رسما بازگشت به سنت اجداد خود, حتی اگر آنها به نظر می رسد به یک میل برای آن ؟

به این دلیل ممکن است که هندوها فشار این "مسلمانان-در-نام-تنها" بازگشت به هویت قدیمی خود را و آن را دشوار است برای آنها را به شکستن رایگان و بدون ناامید کننده خود را هندو تحسین است. اگر یک مسلمان باعث می شود معقول اظهارات و یا قدردانی هندو دارما مسلمانان نه تنها او را ستایش خواهد شد اما استرس است که او یک مسلمان ایده آل که البته بر اساس جهل. او یک انسان خوب بودن اما نه یک مسلمان خوب, چون یک مسلمان خوب نیاز به نگاه کردن در ازدواج و نیاز به انجام جهاد به طوری که تنها خدا است که در نهایت پرستش بر روی زمین است.

این مفید خواهد بود اگر مسلمانان آموخته به فشار کسانی که می خواهند به خارج بازگشت به هویت خود را. اگر کسی ایمان در دین خود از آن قابل قبول نیست که دیگران برچسب او و یا او را به عنوان متعلق به آن دین و من در اینجا از صحبت خودم. برای مثال اگر من معرفی به عنوان یک مسیحی که عاشق هندو دارما من درست است که من از دست ایمان در مسیحیت و خودم هندو. اگر من خودم به عنوان خطاب به 'مسیحی' یا اگر من گفت: "من مسیحی توسط دین" من نمی خواهد صادقانه باشد.

و یا وجود دارد در واقع تعداد بسیار کمی از "مسلمانان-در–نام-تنها" در هند و بسیاری هنوز با شناسایی اسلام ، من شروع به تعجب که دیروز زمانی که بسیاری از کانال های تلویزیون گزارش در مورد فیض خان یک gau rakshak که دارای یک لوله کانال جایی که او ارائه معمولا معقول views.

او در راه خود را برای رسیدن به ایودیا برای Bhumi Pujan از رم Mandir با زمین از روستای مادری خود را که در آن Kausaliya از Shri Ram, است و باید از آن متولد شده است و او می خواهد به بستری در عملکرد آن را به عنوان خواهد بود که یک بیانیه مشترک هماهنگی. او گفت که او یک مسلمان توسط دین بلکه Ram bhakt چون رم خود جد و مسلمانان او را به عنوان امام-e-Hind.

As a Muslim, Faiz Khan should not be part of Bhoomi Pujan in Ayodhya
"من شروع به تعجب که دیروز زمانی که بسیاری از کانال های تلویزیون گزارش در مورد فیض خان یک gau rakshak که دارای یک لوله کانال جایی که او ارائه معمولا معقول views.", سایا ماریا. (عکس فوری از یک ویدئو از فیض خان در یوتیوب).

در ابتدا من آن را باور نمی شد این همان فیض خان که فیلم من را دوست داشت اما آن را در واقع او. من احساس تا حد زیادی نا امید که او درک نمی کند که او هرگز نباید برای Bhoomi Puja. هندوها بسیار خوب مزاج و برخی حمایت خود را از حرکت و یا شاید حتی تشویق آن است. اما در این لحظه تاریخی که در نهایت سری رم برگشت کاخ خود را که نابود شد توسط بربرها از همان دین است که پدران از فیض خان را اتخاذ کرده اند و آن او رد نمی شود, حتی اگر او می تواند انجام داده اند تا به رخ کشیدن هماهنگی جمعی که به هر حال همیشه استوار به طور کامل در هندو شانه.

همچنین بخوانید: برنامه ریزی برای باز کردن یک Demat حساب ؟ بالا 5 چیزهایی که شما باید بدانید

گفت که او یک مسلمان توسط دین فیض خان داوطلبانه بسته به گزینه های خود را اعلام an ex-مسلمان یا حداقل اعلام کند که او را باور نمی کند برخی از اصول اسلام و برای مثال که دین بدترین موجودات (قرآن 98.6) و خیلی بیشتر از چیزهای وحشتناک است. که مایل به پیوستن به Puja نشان می دهد که او طول می کشد مودت و جهل از هندوها برای اعطا. فقط به خاطر نام خود او انتظار دارد که استقبال در جمع کوچک در حالی که هندوها که مبارزه و رنج می برد برای رم Mandir خواسته شده است به سازمان دیده بان Puja در تلویزیون. و یا آیا او هرگز به معنای آموزش است که او شنیده بود به عنوان یک بچه: که مسلمانان برتر?

As a Muslim, Faiz Khan should not be part of Bhoomi Pujan in Ayodhya
"اگر او را تکذیب کرد ورود رسانه های جریان اصلی در سراسر جهان را به شدت در دین" می گوید: tearfund. Pixabay

من تا حد زیادی قدردانی از فعالیت خود را به صرفه جویی در گاو و که او اغلب درک طرف اصلی در فیلم های خود را. بیشتر از زمان او می آید در سراسر به عنوان یک منطقی انسان است. اما زمانی که او می کند را رد برخی از مهمترین اصول دین خود را که نیاز به او را به نگاه کردن و حتی نفرت مسلمانان او باید در حال حاضر و در این لحظه خاص در تاریخ هندوها در نهایت خود را اصلاح بسیار مکان مقدس 500 سال پس از آن توسط وحشیانه مهاجمان مسلمان.

غم اگر او فاقد حساسیت و آن را درک نمی کنند خود را. اگر او اجازه ورود داده نشد و رسانه های جریان اصلی در سراسر جهان را به شدت در کارش هر چند آنها هرگز پایین آمده به شدت در محدودیت در عربستان سعودی و یا چین. در هر صورت رسانه ای است که به احتمال زیاد برای پیدا کردن برخی از این دلیل به پایین آمده به شدت در کارش...

نویسنده زیستیtearfund یک آلمانی و آمد به هند در توقف بیش در راه خود را به استرالیا پس از اتمام مطالعات روانشناسي در دانشگاه هامبورگ. او در بازدید از Ardha Kumbha میله در هریدور در مارس 1980 جایی که او به ملاقات سری Anandamayi کارشناسی ارشد و Devaraha بابا دو مشهور پرستاران. با نعمت های خود را, او همچنان به زندگی در هند و هرگز به استرالیا رفت. او همچنین به کتاب نوشته شده است "با تشکر از شما هند – یک زن آلمانی در سفر به حکمت یوگا" است. شما می توانید پرداخت خود را توییتر رسیدگی اینجا.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن