اپل به روز رسانی آن "Coronavirus غربالگری برنامه" با اطلاعات جدید

این شرکت دیدم تمام وقت سوابق در بسیاری از خدمات خود را دسته بندی ها -- فروشگاه برنامه, سیب, موزیک, ویدئو, خدما

توسط ABDOOSNEWS در 13 اردیبهشت 1399
Apple
این شرکت دیدم تمام وقت سوابق در بسیاری از خدمات خود را دسته بندی ها -- فروشگاه برنامه, سیب, موزیک, ویدئو, خدمات ابر خود را جستجو فروشگاه App آگهی, کسب و کار, AppleCare, Apple TV Plus, اپل, بازی اپل اخبار Plus و Apple کارت. Pixabay

به عنوان اپل فروش شیب میان عرضه و تقاضا عدم قطعیت خدمات بخش است که پس از یک روند متفاوت برای اپل, با قوی در طول دو سال گذشته رشد 17 درصد برای نام تجاری و تنظیم جدید تمام وقت درآمد رکورد $13.3 میلیارد دلار در این شرکت در سه ماهه دوم نتایج.

این شرکت دیدم تمام وقت سوابق در بسیاری از خدمات خود را دسته بندی ها—, فروشگاه برنامه, سیب موزیک, ویدئو, خدمات ابر خود را جستجو فروشگاه App آگهی, کسب و کار, AppleCare, Apple TV Plus, اپل, بازی اپل اخبار Plus و Apple کارت. با توجه به Luca Maestri اپل CFO خدمات جدید مانند تلویزیون اپل پلاس, اپل, بازی اپل اخبار Plus و Apple کارت ادامه برای اضافه کردن کاربران به محتوا و ویژگی های در حالی که کمک به کلی خدمات رشد.

"فروشگاه App درآمد رشد قوی دو رقم با تشکر قوی مشتری تقاضا برای خرید در نرم افزار و اشتراک. ما ثالث اشتراک رشد کسب و کار در سراسر دسته های متعدد و افزایش بیش از 30 درصد در سال بیش از سال, رسیدن به یک جدید بالا تمام وقت" Maestri مطلع در طول یک درآمد تماس در روز پنج شنبه.

لطفا دنبال NewsGram در توییتر برای دریافت آخرین به روز رسانی از سراسر جهان!

"اپل موزیک و خدمات ابری هر دو مجموعه تمام وقت درآمد ثبت و AppleCare مجموعه چهارم مارس رکورد. پرداخت اشتراک برای هر سه نفر از این خدمات بودند تا قوی دو رقم" او اضافه شده است. تعداد هر دو معاملات و حساب های پرداخت شده در اپل محتوای دیجیتال فروشگاه های رسیده جدید تمام زمان بالا در مارس چهارم.

اپل در حال حاضر دارای بیش از 515 میلیون پرداخت اشتراک ها در سراسر خدمات در آن پلت فرم تا 125 میلیون از یک سال پیش. "در یک ترتیبی اساس پرداخت اشتراک ها رشد بیش از 35 میلیون نفر است. این بالاترین متوالی رشد اقتصادی ما تا کنون تجربه کرده اند. با این حرکت ما اعتماد به نفس ما را در رسیدن به هدف ما افزایش 600 میلیون پرداخت اشتراک ها قبل از پایان تقویم سال 2020" گفت: Maestri. مدیر عامل شرکت اپل تیم کوک اطلاع داد که اپل اخبار رسیده از 125 میلیون کاربر فعال ماهانه.

Apple
به عنوان اپل فروش شیب میان عرضه و تقاضا عدم قطعیت خدمات بخش است که پس از یک روند متفاوت برای اپل, با قوی در طول دو سال گذشته رشد 17 درصد و تنظیم جدید تمام وقت درآمد رکورد $13.3 میلیارد دلار در این شرکت در سه ماهه دوم نتایج. Pixabay

"ما اجازه دهید مشتریان جست و خیز پرداخت بدون تحمیل بهره اپل کارت برای ماه مارس و آوریل در نور از مشکلات مالی برای بسیاری از خانواده ها. ما کار می کرد با هر کس از اپرا به لیدی گاگا به اطلاع سرگرم و به طریق تلویزیون اپل و خدمات مانند FaceTime و پیام مجموعه جدید تمام وقت سوابق دوره روزانه در طول این سه ماهه" طبخ گفته تحلیلگران.

Wearables صفحه اصلی و لوازم جانبی بخش همچنین تاسیس یک راهپیمایی سه ماهه رکورد با درآمد حاصل از 6.3 میلیارد دلار تا 23 درصد در سال بیش از سال. اپل دیده بان در ادامه به گسترش رسیدن به آن را به عنوان بیش از 75 درصد از مشتریان خرید اپل دیده بان در سراسر جهان در طول سه ماهه شد جدید به محصول با توجه به Maestri.

همچنین بخوانید: جهانی گوشی های هوشمند در بازار شاهد کاهش قابل توجهی با توجه به بیماری همه گیر کوروناویروس

مک درآمد $بود 5.4 میلیارد و اپل درآمد $4.4 میلیارد دلار است. نسبت به پایان سه ماهه اپل راه اندازی یک نام تجاری جدید iPad Pro است که شامل یک برای اولین بار در کلاس LiDAR اسکنر با برخی واقعا هیجان انگیز واقعیت تقویت برنامه ها و مک بوک ایر با به طور قابل توجهی بهبود عملکرد در قیمت پایین تر. "ما بسیار خوشحال با مشتری قوی بهره برای محصولات" Maestri اضافه شده است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب