Apple One در هند ، بازارهای دیگر راه اندازی شد: نحوه ثبت نام

[ad_1] تیم کوک مدیرعامل اپل اعلام کرد که Apple One - بسته اشتراک شامل Apple Music ، Apple TV + ، Apple Arcade

توسط ABDOOSNEWS در 10 آبان 1399
[ad_1]

تیم کوک مدیرعامل اپل اعلام کرد که Apple One - بسته اشتراک شامل Apple Music ، Apple TV + ، Apple Arcade و فضای ذخیره سازی iCloud - از جمعه ، 30 اکتبر راه اندازی شد. در طی تماس سه ماهه سازنده آیفون در روز پنجشنبه به وقت محلی در ایالات متحده ، کوک گفته بود که Apple One "فردا" ، به معنای جمعه در ایالات متحده ، راه اندازی می شود. سرویس ها و به روزرسانی های اپل معمولاً صبح به وقت اقیانوس آرام ایالات متحده فعال می شوند ، بنابراین انتظار دارید که Apple One جمعه شب در هند موجود باشد. قیمت Apple One Rs است. 195/15 دلار در ماه (برای افراد) یا روپیه. 365/20 دلار در ماه (برای خانواده ها). اکنون می توانید در هند و سایر بازارها برای Apple One ثبت نام کنید.

Apple Music ، Apple TV + ، Apple Arcade و 50 گیگابایت حافظه iCloud به عنوان بخشی از Apple One Individual ارائه می شود. اگر به Apple One Family ارتقا پیدا کنید ، 200 گیگابایت فضای ذخیره سازی iCloud دریافت می کنید و به عنوان بخشی از Family Sharing ، تمام مزایا را می توانید با حداکثر شش نفر از اعضای خانواده به اشتراک بگذارید. ردیف سوم در استرالیا ، کانادا ، انگلستان و ایالات متحده وجود دارد - Apple One Premier (30 دلار در ماه) - که شامل اخبار اپل + و + جدید Apple Fitness (هنوز راه اندازی نشده است) و ذخیره سازی iCloud را به 2 ترابایت افزایش می دهد .

نحوه ثبت نام در Apple One

برای ثبت نام در Apple One ، به App Store بروید ، سپس روی عکس نمایه خود ضربه بزنید. بعد ، روی ضربه بزنید اشتراک ها. بعد روی ضربه بزنید الآن امتحانش کن، در بخش «دریافت Apple One». این همه - شما به مدت یک ماه در محاکمه رایگان هستید و پس از آن برای ادامه استفاده از Apple One باید هزینه پرداخت کنید.

به صورت جداگانه ، اشتراک در همه این خدمات به بسیاری دیگر اضافه می شود. هزینه Apple Music Rs می باشد. 49/5 دلار در ماه برای دانشجویان ، روپیه 99/10 دلار در ماه برای افراد و Rs. 149/15 دلار در ماه برای خانواده ها (با شش عضو). Apple TV + و Apple Arcade هر دو Rs ارائه می دهند. 99/5 دلار در ماه (اشتراک خانواده شامل می شود). هزینه iCloud روپیه است. 75/1 دلار در ماه (50 گیگابایت) ، روپیه 219/3 دلار در ماه (200 گیگابایت) یا روپیه 749/10 دلار در ماه (2 ترابایت). و هر دو Apple News + و Apple Fitness + 10 دلار در ماه به شما پرداخت می کنند (اشتراک خانواده شامل می شود).

با استفاده از Apple One Individual به دنبال پس انداز Rs هستید. 177/6 دلار + هر ماه ، روپیه 201/8 دلار + با Apple One Family و 25 دلار + با Apple One Premier. البته ، این فقط در صورتی است که در هر سرویس موجود در بسته اشتراک ثبت نام کنید.

علاوه بر تاریخ راه اندازی Apple One ، کوک همچنین نشان داد که اپل رکورد سه ماهه سپتامبر را در بسیاری از بازارها از جمله هند ثبت کرده است ، جایی که در اواخر ماه سپتامبر فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کرد. دو دسته - Mac و Apple Services - با سه ماهه سپتامبر رکورددار همه زمان ها هستند.

اپل وان 30 اکتبر در سراسر جهان راه اندازی می شود. این اتفاق در اواسط ماه سپتامبر اپل اعلام شد.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب