آنوشکا شارما به یاد مردم از بهداشت دهان و دندان

یکt زمانی که ما در حال کار بر روی تقویت بدن ما ایمنی در میان مداوم Covid بیماری همه گیر بهداشت دهان و دندان بی

توسط ABDOOSNEWS در 28 تیر 1399

یکt زمانی که ما در حال کار بر روی تقویت بدن ما ایمنی در میان مداوم Covid بیماری همه گیر بهداشت دهان و دندان بیش از حد مهم است به یاد Anushka Sharma. بازیگر-تهیه کننده برجسته ضرورت به طور منظم به تمرین باستانی آیورودا روش کشیدن نفت.

آنوشکا مشترک چند عکس را در او تایید Instagram حساب که در آن او می تواند دیده می شود نشسته در کنار سگ حیوان خانگی خود را در حالی که انجام "مراسم صبح".

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

"من صبح روز مراسم از کشیدن نفت در شرکت شیرین من-smoosh-اهسته ناپدید شونده شخص! نفت کشیدن باستانی آیورودا عمل شناخته شده به عنوان "کاوالا" یا "gundusha', دندان تکنیک است که شامل swishing کمی روغن در دهان خود را با معده خالی برای چند دقیقه و سپس آن را تف. این عمل بسیار عالی برای بهداشت دهان و دندان و بهداشت و همچنین تساوی دفع سموم در بدن است. به عنوان ما همه با استفاده از این زمان به مراقبت بهتر از سلامتی ما و بهبود ایمنی من از به اشتراک گذاری. امیدوارم از آن خواهد شد به عنوان مفید به شما بیش از حد" او زیر نویس.

Anushka Sharma shares an Ayurvedic tip on dental hygiene
بازیگر-تهیه کننده برجسته ضرورت به طور منظم به تمرین باستانی آیورودا روش. (بازنمودی تصویر). Pixabay

همچنین بخوانید: ناسا انتشار اولین تصاویر از مدارگرد خورشیدی

در کار جبهه آنوشکا به عنوان یک تولید کننده در حال حاضر بالا سوار بر موفقیت از آخرین پروژه های طراحی وب سری "Pataal Lok" و دیجیتال فیلم "Bulbbul". (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب