یکی دیگر از ورزش های تعطیلات محو Coronavirus

آخر هفته روز یادبود نیست فقط غیر رسمی آغاز تابستان و یا در یک زمان به افتخار مردان و زنانی که زندگی خود را برا

توسط ABDOOSNEWS در 5 خرداد 1399

آخر هفته روز یادبود نیست فقط غیر رسمی آغاز تابستان و یا در یک زمان به افتخار مردان و زنانی که زندگی خود را برای حمایت از کشور ما است. آن هم زمانی که ورزش شروع آن تابستان طولانی از حوادث. و برخی از آنهایی که بزرگ ما از دست رفته است.

در حالی که آستروس را فقط به پایان رسید تا یک سری در بوستون در برابر Red Sox عنوان صفحه اصلی به صورت اوکلند و دینامو را میزبانی نشویل در BBVA Compass ورزشگاه متحرک رویداد آخر هفته می شده اند Indianapolis 500 برگزار شد هر سال در طول آخر هفته روز یادبود. و این فقط آغاز است.

ظرف دو ماه آینده طرفداران ورزش شده اند که با بهره گیری از Wimbeldon ایالات متحده باز و تور PGA قهرمانی ذهن هرگز بیس بال فصل لیگ و پلی آف برای هر دو NHL و NBA که هنوز در دست بررسی است. NBA است گفت: آنها در حال برنامه ریزی برای راه اندازی مجدد در برخی از قالب در اواخر ماه جولای. مسابقات نسکار و رویدادهای دیگر در حال تحت فشار قرار دادند و بعد از آن در تابستان, اما آن را سخت به می دانم که زمانی که ما ورزش با یا بدون فن در می ایستد.

تعطیلات زمان برای ورزش است. از NFL در شکرگزاری, NBA, در, کریسمس, کالج, football bowl games در سال جدید روز و تنیس U. s. Open در جولای 4, آمریکایی ها زمان را به استراحت و ورزش اغلب عوامل به آن معادله است. در این سال نیست. دقیقا به هر حال.

آن است که نزدیک به یک نتیجه گیری است که تماشاگران اجازه داده نخواهد شد در رویدادهای زندگی می کنند در سال 2020 است. وجود دارد برخی از ضعف امیدوارم که حلق آویز در امکان یک واکسن اما این بعید است. به عنوان یک نتیجه, ورزش خواهد بود به طور چشمگیری تغییر هنگامی که و اگر آنها بازگشت. بیشتر طرفداران فریاد در می ایستد. و هیچ پول بیشتری از آنها به عنوان یک نتیجه.

کنسرت و هنرهای زیبا productions در حال تقلا برای نجات خود فصل با فرض آن خواهد بود در پاییز امسال و یا به احتمال زیاد ژانویه قبل از آنها می توانید انتخاب کنید تا دوباره. هنوز ملتهب نیاز برای قرار دادن فشار فوق العاده ای در لیگ به بازگشت به کسب و کار که آیا این ایده خوبی است یا نه.

با توجه به وسعت coronavirus که در حال حاضر نزدیک به 100000 نفر کشته و شماری بیشتر آلوده — با نرخ همچنان رو به افزایش با وجود دولت بازگشایی تلاش آن است که به سادگی احمقانه به انتظار ورزشی به هر چیزی به غیر از امیدوار حواس پرتی. اگر آن را جدی اگر آنها می توانید به بازی کردن آن می تواند مشروع حواس پرتی اما در حال حاضر آن را چیزی بیش از یک شایعه. یک زمزمه.

جالب است که با توجه به عادی سر و صدا از جمعیت. و با COVID-19 خود ادامه داد و بیداد, آن را سخت به تصور کنید که هر تعطیلات این سال پر از تماس آبجو فروشندگان و شدت یک خانه جمعیت. اگر ما خوش شانس ما ممکن است یک نرم افزار از یک خفاش یا صدای کفش تق و لق در چوب جنگلی. حتی این نیست که داده شده و تعطیلات احساس کمی کمتر هیجان انگیز به عنوان یک نتیجه.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن