اعلام اخبار-مطبوعات بازیکنان والیبال از دهه برای 2010s

اد نی فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا 9 مه سال 2020جنوب غربی فلوریدا شهرت برای تو

توسط ABDOOSNEWS در 20 اردیبهشت 1399

جنوب غربی فلوریدا شهرت برای تولید با استعداد بازیکنان والیبال و به تازگی منتشر شده اخبار-فشار-دهه تیم های منعکس کننده ،

از همه بازیکنان به آمار دادگاه در 2010s ما کمرنگ این زمینه به 10 با شش پا و دو setters و دو liberos. از آن فهرستی از اخبار مطبوعات نویسندگان و ویراستاران ساخته شده انتخاب کنید و همچنین خوانندگان مجاز به رای دادن در که آنها فکر می کنم باید بازیکن از دهه.

برنده خواننده سنجی بود سابق LaBelle ستاره ابی O'Ferrell. و اگر چه او اتفاق می افتد به هنوز یک سال از دبیرستان چپ, اخبار مطبوعات کارکنان تکیه نسبت به فورت مایرز standout پاریس تامپسون.

بیشتر: دیدار با اخبار مطبوعات همه دهه تیم والیبال و رای بازیکن دهه

بیشتر: دیدار با اخبار مطبوعات 2019 والیبال همه-منطقه تیم

O'Ferrell شده بود اخبار مطبوعات برای اولین بار-عضو تیم رهبری Cowgirls با 385 جان به عنوان یک ارشد. به عنوان یک تازه وارد مجموعه او یک مدرسه-ضبط با 452 کشته شدن همراه با 397 حفاری و 75 مطلب و 48 بلوک. او نام FACA کلاس 4A بازیکن سال در سال 2014 و Co-بازیکن سال در سال 2013.

خارج hitter وظیفه فارغ التحصیل از LaBelle با پنج سوابق تحصیلی از جمله حرفه ای کشته شدند (1,381), single-فصل کشته شدن تک مسابقه جان (26) تک-فصل حفاری (397) و حرفه ای حفاری (1,197).

پس از دو سال در Hillsborough, کالج, که در آن او شده بود همه-کنفرانس انتخاب و نامگذاری شد FCSAA دولت MVP مسابقات در سال 2015 O'Ferrell پایان رسید دانشگاهی حرفه ای در Eckerd کالج.

"من بسیار هیجان زده شده اند به انتخاب به عنوان اخبار مطبوعات بهترین بازیکن والیبال در این دهه گفت:" O'Ferrell که یک معلم مهد کودک در LaBelle و Cowgirls دستیار مربی والیبال. "شده است وجود دارد از جمله مقدار زیادی از استعداد در جنوب غربی فلوریدا در طول 10 سال گذشته و پس از به برداشت از این گروه از دختران مطلق است افتخار است."

تامپسون متعهد به نوتردام به عنوان یک دانشجوی سال اول انجام داد و هیچ چیز را به مبارزه ایرلندی پشیمانی خود را ارائه دهد. او تمام منطقه اول تیم انتخاب به عنوان دانشجوی سال اول منجر به فورت مایرز در کشد (185) با .345 ضربه در صد. او همچنین تا به حال 24 بلوک 102 حفاری و 23 مطلب.

او به نام News-Press, والیبال, بازیکن سال به عنوان یک دانشجوی سال دوم هنگامی که او به پایان رسید با 290 کشته شدن با یک .297 ضربه در صد با 64 aces 195 حفاری و 32 بلوک. او یک فینالیست برای جایزه دوباره به عنوان یک کاربر بعد از تنظیم یک مدرسه-ضبط با 446 جان همراه با 45 aces 26 بلوک و 310 حفاری. خارج hitter همچنین یک مدرسه رکورد برای کشته شدن در یک مسابقه با 31 برابر ریوردیل.

"من واقعا افتخار رتبه بندی می شود در این میان به یاد ماندنی ورزشکاران و من واقعا شگفت زده می شود نام بازیکن دهه" تامپسون گفت. "همه نامزد شده است از جمله یک ورزشکار باور نکردنی است که حتی به رسمیت شناخته شود در میان آنها است که ارزش جشن خود را."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب