یک مهاجر پزشک که خواب به یک کارآفرین در ایالات متحده آمریکا

توسط دکتر Om جهادکتر Om Jha, MD یک شخص از American Academy of Pediatrics.صرفه جویی در زندگی است که در هر هزینه

توسط ABDOOSNEWS در 9 تیر 1399

توسط دکتر Om جها

An Immigrant Physician Who Dreamt to be an Entrepreneur in the USA
دکتر Om Jha, MD یک شخص از American Academy of Pediatrics.

صرفه جویی در زندگی است که در هر هزینه است که شعار اساسی است که مورد ضرب و شتم به سران هر پزشک در طول آموزش خود را. وقتی که می آید به کودکان ریسک بسیار بالاتر است. من تکمیل شده من دانشکده پزشکی و اطفال اقامت در بورس کامل. وقتی که می آید به مراقبت های بهداشتی دارد و هند که سوسیالیستی فدرال/دولت تامین می شود که در خدمت کاهش 70 ٪ از جمعیت و دیگر شرکت ها بیمارستان ها که در خدمت بقیه. من پزشکی و اقامت آموزش اتفاق افتاده در "سوسیالیستی منابع محدود محیط به دست آورد یک استعداد از قرار دادن همه چیز با هم به پل نیازهای برآورده نشده در بیماران مبتلا به, مراقبت از چیزی است که ما در محاوره تماس به عنوان "Jugaad'.

دنبال NewsGram در LinkedIn به دانستن آنچه اتفاق می افتد در سراسر جهان است.

در سال 2008 من نقل مکان کرد به ما برای اطفال اقامت در Springfield, IL. در ادامه با من 'Jugaad' طرز فکر من را هم من برای اولین بار دستگاه های پزشکی در سال 2009 اتفاق افتاده در طول این دوره از روال مراقبت از بیمار و من حتی نمی تصدیق آن است. این بود تنها پس از پرستاران پیشنهاد کرد که این تدبیر است که درمان به یک نقطه درد آنها شده اند با خرید و فروش برای مدت زمان طولانی است که من آن را در زمان به سطح بعدی. زیر سال, من یاد گرفتم دست اول چگونه برای به دست آوردن مالکیت معنوی, حفاظت, نمونه سازی, درخواست برای کمک های مالی, صنعت, مشارکت و در نهایت سقوط طعمه به فریبنده شیوه های کسب و کار. من در این زمان به عنوان تجربه یادگیری و من در زندگی واقعی MBA'. پس از آن من تا به حال دو اختراع ثبت شده در ایالات متحده ثبت اختراع و علائم تجاری دفتر بیش از $750,000 سرمایه گذاری و یک دستگاه در حال حاضر تحت FDA.

هنگامی که کسی در حال توسعه یک مفهوم برای دستگاه پزشکی آنها نیاز به مقدار قابل توجهی از سرمایه انجام تحقیق و توسعه منجر به یک نمونه کار. 12 سال گذشته از اقامت من در آمریکا شده است در ویزای J1 و H1B. ویزا وضعیت باعث شده است که من heartaches در بیش از یک مناسبت از جمله اما نه محدود به این واقعیت است که من فاقد شرایط لازم برای فدرال غیر dilutional بودجه کمک های مالی (SBIR/STTR) برای کمک به R&D و توسعه نمونه اولیه; کسانی که NIH وجوه مادی و معنوی برای ما شهروندان است. بنابراین من تنها گزینه ای بود که سهام رقت در هر مرحله از سرمایه گذاران به من نزدیک شد و با احتیاط از وضعیت مهاجرت و نگران است که من ممکن است امروز در اینجا و بیرون از کشور فردا. من تا به حال به سازش برای کوچکتر سهام در ایده های خود من به عنوان من وضعیت ویزا اجازه نمی دهد که من به حقوق مالکیت آن خنده دار است که یک شهروند ایالات متحده خواهد بود که اکثر سهامداران از ایده من برای تلفن های موبایل عجیب و غریب اما واقعی. من انجام داده اند همه نوآوری به عنوان یک طرف گیگ برای من بعد از اینکه Neonatologist. فقط در 4 سال گذشته من صرف 334.5 ساعت یا 42 آخر هفته روز کارگر بر ضد میکروبی دستگاه پوشش است که می تواند در کاهش انتقال عفونت در مراکز بهداشتی. من این را در حالی که کار تمام زمان 70 ساعت در هفته که در تماس به مدت 72 روز آخر هفته و ایجاد بیش از 100,000 wRVU را به مقدار $5.16 میلیون و یا حمایت از 167 full-زمان ما شغل بر اساس متوسط درآمد شخصی از $31,099 (2016 آمار آمریکا).

An Immigrant Physician Who Dreamt to be an Entrepreneur in the USA
انجمن پزشکی آمریکا داده که از سال 2017 نشان می دهد که وجود دارد 15,000 هندی تبار پزشکان در گیر کارت سبز جمع شدن با زمان انتظار به قانونی دائمی وضعیت تا 52 سال است. Pixabay

در زمان من احساس می دادن زمان بیشتر به اختراعات من اما من اقامت قانونی در آمریکا است مشروط ویزا برچسب به کار من. حتی با تمام این موانع به من کار هر روز برای ایجاد یک محصول است که خواهد شد صرفه جویی در زندگی و کاهش عوارض. این محصول در حال حاضر در حال آزمایش فعالیت خود را در کشتن COVID-19 ویروس این است که اولین محصول خود را و من یک عمر از ایجاد ارزش برای کمک به اقتصاد آمریکا و صرفه جویی در نوزادان نارس.

انجمن پزشکی آمریکا داده که از سال 2017 نشان می دهد که وجود دارد 15,000 هندی تبار پزشکان در گیر کارت سبز جمع شدن با زمان انتظار به قانونی دائمی وضعیت تا 52 سال است. این پزشکان هستند بهترین بهترین وقتی که می آید به پزشکی دانش و مهارت های بالینی بسیاری از آنها خود را به اتمام دانشکده پزشکی در بورس درصد زیادی از آنها از یاران آموزش دیده و بهترین بخش برای ما بهداشت و درمان است که آنها در حال گرفتن شغل در 'پزشکی محروم منطقه' که به زبان ساده به معنی کار می کنند که در آن آمریکایی ها پزشکان ترجیح نمی. آنها در کار نسبتا دستمزد پایین تر به دلیل 90 درصد از مردم آنها در خدمت هستند از وضعیت اجتماعی و اقتصادی پایین تر و در مدیکر. آنها همیشه کار بیش از '40 ساعت در هفته' قرارداد خود اشاره در هر زمان یکی از این پزشکان تصمیم به مذاکره مجدد قرارداد خود را به مدیران با استفاده از این فرصت را به آنها یادآوری سریع است که شما در ویزا و شما می دانید که امروزه چقدر دشوار است برای گرفتن ویزا', در, شما در یک موقعیت برای مذاکره. آیا این زحمت این مهاجرت پزشکان ؟ نه در همه! آنها نشان می دهد تا هر روز با قرار دادن بهترین خود را پا به جلو حتی اگر اعضای تیم مراقبت های بهداشتی پیدا کردن هر فرصتی برای تمسخر پزشک لهجه درک نیست مهم ترین چیز این پزشک به ارمغان می آورد به جدول است و آنچه که بین او گوش دانش خود را از صرفه جویی در بیماران زندگی است. در این مهاجرت پزشکان هستند یک دسته از مردم هوشمند که در خدمت فقیرترین آمریکایی و تمسخر برای انجام این کار است. دشوار است به درک اما این که چگونه از آن است.

همچنین بخوانید: چگونه مجازی کارآموزی به من کمک کرد تا زمین کار

این کارت سبز backlogged پزشکان بسیار زیاد کارآفرینی بالقوه اگر منتشر شده از قید خود می تواند فوق العاده افزایش ما نوآوری و اقتصاد است. اما اگر ما مانع از این پزشکان که در حال کار سازندگان که در حال هدایت به تولید ارزش برای خود و اقتصاد ایالات متحده پس از آن تاریخ را به یاد داشته باشید این به عنوان یکی از بزرگترین فرصت های از دست رفته برای ما برای ادامه تسلط خود را از اقتصاد جهانی است.

درباره نویسنده: دکتر Om Jha, MD. همکار American Academy of Pediatrics. او آموزش دیده در هند و ایالات متحده آمریکا مشغول به کار به عنوان دستیار استاد در ایالات متحده آمریکا دانشگاه بیمارستان. روز خود را به صرفه جویی در نوزادان نارس در حالی که او پرشور در مورد طراحی دستگاه های پزشکی به پل شکاف جلوگیری از تحویل مراقبت های مناسب به بیماران خود را.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب